Lumikatriina
Vauhtiin päässyt keskustelija
Minäkin mietin tuota, ettei kroppanikaan kestä loputtomiin. Nytkin on jo vaikka minkämoista kremppaa. Ja tosiaan meilläkin alkaa pesueella olla jo ihan kokoa, kun nelonen tännekin tulossa
.
Metsäläinen, ymmärrän kokemuksesi, mutta toisaalta ajattelen, että on Fb:ssä aina sellaista, mikä voi muita satuttaa. Toiset hehkuttavat uutta työtänsä, vaikka on pitkäaikaisesta työttömyydestä kärsivää. Toiset ostavat ihanan talon, mutta toiset kituttavat pienillä tuloilla päivästä toiseen. Itseeni sattuvat päivitykset, joissa viitataan onnellisiin lapsuusmuistoihin, koska itsellä sellaisia ei ole.
Itse en nyt vain omista syistäni jostain syystä halua jakaa raskautta julkisesti. En salailekaan, vaan jos jollain on raskauteen liittyvää juttua, voin kommentoida enkä aio piilotella mahaani, jos joku muutenkin postattava kuva ollaan laittamassa. Mieheni ei vielä tiedä, haluaako erillisellä päivityksellä kertoa asiasta. Jos haluaa, niin hän saa tehdä sen. Ei mulla ole tosiaan mitään salattavaa
.
Minä olen siis 33-vuotias, mies kolme vuotta vanhempi. Koulutukseltani olen FM (pääaine suomen kieli) ja olen ammatiltani toimittaja. Lisäksi mulla on ollut taidenäyttelyitä ja yksi taas tulossa.
.Metsäläinen, ymmärrän kokemuksesi, mutta toisaalta ajattelen, että on Fb:ssä aina sellaista, mikä voi muita satuttaa. Toiset hehkuttavat uutta työtänsä, vaikka on pitkäaikaisesta työttömyydestä kärsivää. Toiset ostavat ihanan talon, mutta toiset kituttavat pienillä tuloilla päivästä toiseen. Itseeni sattuvat päivitykset, joissa viitataan onnellisiin lapsuusmuistoihin, koska itsellä sellaisia ei ole.
Itse en nyt vain omista syistäni jostain syystä halua jakaa raskautta julkisesti. En salailekaan, vaan jos jollain on raskauteen liittyvää juttua, voin kommentoida enkä aio piilotella mahaani, jos joku muutenkin postattava kuva ollaan laittamassa. Mieheni ei vielä tiedä, haluaako erillisellä päivityksellä kertoa asiasta. Jos haluaa, niin hän saa tehdä sen. Ei mulla ole tosiaan mitään salattavaa
.Minä olen siis 33-vuotias, mies kolme vuotta vanhempi. Koulutukseltani olen FM (pääaine suomen kieli) ja olen ammatiltani toimittaja. Lisäksi mulla on ollut taidenäyttelyitä ja yksi taas tulossa.