ite oon jakanu fb:n sivuilla muksun kuvia mutta oon rajannu niin että päivityksiä eikä seinää näe muut kuin kaverit ja nekin olen rajannut järjelliseen määrään joiden kanssa tulee juteltua ja oltua muuten yhteyksissä oisko noin 90hlö.. kansikuvaksikaan en ole muksua pistänyt vaikka ehkä jossain vaiheessa siihen laitankin :)
meillä tietää varmaan jo lähes kaikki, ollaan avoimesti nyt kerrottu aina kun on sattunu kavereita näkemään, mutta fbssä en aio julkaista, ainakaan ennen rakenneultraa mitään :) tosin eihän siihenkään enää ole kuin reilu kuukausi
ja onnea uusille tulokkaille, kiva että porukkaa on paljon ja juttu luistaa :)
meilläkin se oli mies joka aina kyseli että eikös sinulla nyt ole se ovulaatio ja piti huolen asiasta
älkääkä huoliko vaikkei oo vauvoista kokemusta, ei minullakaan ollu aiemmin ja lueskelin kaikkia oppaita, mutta kun se muksu syntyy niin kummasti sitä tietää mitä tehdä. unohtuu ne oppaat ja toimii niinkuin ois aina hoitanu vauvaa. mies oli vähän kädetön sen ekan viikon vauvan kanssa mutta sitten uskaltautu ja älys että ei se sitä riko niin rupes silläkin homma luistamaan :)
15+2
meillä tietää varmaan jo lähes kaikki, ollaan avoimesti nyt kerrottu aina kun on sattunu kavereita näkemään, mutta fbssä en aio julkaista, ainakaan ennen rakenneultraa mitään :) tosin eihän siihenkään enää ole kuin reilu kuukausi
ja onnea uusille tulokkaille, kiva että porukkaa on paljon ja juttu luistaa :)
meilläkin se oli mies joka aina kyseli että eikös sinulla nyt ole se ovulaatio ja piti huolen asiasta
älkääkä huoliko vaikkei oo vauvoista kokemusta, ei minullakaan ollu aiemmin ja lueskelin kaikkia oppaita, mutta kun se muksu syntyy niin kummasti sitä tietää mitä tehdä. unohtuu ne oppaat ja toimii niinkuin ois aina hoitanu vauvaa. mies oli vähän kädetön sen ekan viikon vauvan kanssa mutta sitten uskaltautu ja älys että ei se sitä riko niin rupes silläkin homma luistamaan :)
15+2
Onko kellään kokemusta viisaudenhampaan hoidosta raskausaikana?
onneksi on vielä muutamia kuukausia aikaa valmistumia tulevaan. Lähimmille kavereille on kerrottu nyt nt-ultran jälkeen, mutta ite en meinannut asiaa facebookissa mitenkään mainostaa. Tärkeintä, että lähimmäiset tietää
tuntuu,että mahaa on vaikea piilotella kohta :)
.