Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toi ohje on kyl ihan saman näkönen ku mulla, mut mulla on tossa alimmassa testissä teksti missä sanotaan et perustuu niihin kromosomeihin. :O Outoa, onkohan livahtanu väärä ohje mun mukaan... Siks tosiaan ihmettelinki et miten pissistä voi kromosomit kattoo! :O

Tosi hassua tosiaan :/ sen tiedän että joskus ne anto takuun et jos tulos väärä ni saa testistä rahat takasin mut sitä ei enään ole.. Ja varmin tulos tulee tietenkin kromosomeista mutta en kyllä usko että vauvan kromosomit erittyy äidinvirtsaan. Toi testosteroni juttu on iki vanha ja jo muinoin todettu että poika lasta odottavan äidin virtsassa on testosteronia. Paha sanoo miten testi todellisuudessa toimii. Pitäs tutkii enempi noita jenkkilän sivuja..

Ja CiCaDo, onhan tuossa sun ohjeessa kromosomit merkattuna värikartan ääripäihin. Tarkoittavatko nyt sitten sillä mitä... Voi olla, että vain kertovat tyttöjen ja poikien kromosomien olevan nämä tai sitten väittävät niiden tosiaan olevan testin ääripäät...

Totta! Tohon en ees oo kiinnittäny huomiota. Pakko rupee tutkii tarkemmin tätä juttua kuhan on hetki aikaa :) mun uteliaisuus heräs :)

Lumikatriina mikäs sun fiilikset pohjalle vetänyt? Täällä vollotetaan millon mistäkin aiheesta:) hormonit vähän sekasin...

Lumikatriina, suuri halaus! Toivottavasti saat tosiaan asioita purettua ja oloa paremmaksi!

Lumikatriina voimia ja isoja haleja, toivottavasti saat terapian kanssa mielen nousuun ja iloa odotukseen!

Lumikatriina, otan kopin sun pahastaolosta jolloin ei pysty edes itkemään. Itse ollut samassa tilanteessa,'toivottavasti saat jatkossa tukea ja pääset purkamaan mieltä painavia asioita. *Hali*

HUOMENTA JOULUMUORIT! Aamulla testasin doppleria after shave geelillä ja toimi hyvin, heti löytyi pikkuisen sydänäänet, oli helpottava kuunnella eilisen huonon päivän jälkeen, nyt vaan hymyssä suin kohti uutta päivää. Jaja maaten kun on niin hassusti se kumpu näyttää vaan "nousevan" :D

ImageUploadedByVau Foorumi1433914441.904039.jpg

Lumikatriinalle paljon voimahalauksia! Tiedän tunteen ja sen kuinka pohjatonta se voi olla.

Tänään pitäisi mönkiä töihin, mutta ei sitten millään jaksaisi. Ajatus aamupalan tekemisestäkin väsyttää niin paljon, etten ole edes sängystä ylös päässyt. Odotan innolla, että tämä väsymys katoaa!!! Toisaalta, mieluummin tämä, kuin oksentaminen.

Eihän tuossa testissa puhuta mitään siitä, että se niitä kromosoneja mittaa, siinä tuloksessa on vaan tytön puolella xx-kromosoni = tyttö ja pojalla xy = poika, ohjeessa sanotaan että kemiallisen reaktion vuoksi kontrolli ruutu muuttuu n. 15sekunnissa. Eli itse ymmärtäisin, että se on vaan testin valmistajan "hömppää" merkata siihen niin, yhtä hyvin olisi voinut jättää ne xx:t ja xy:t pois siitä.

Ahdistaa... mun pitäisi niin saada tuota gradua valmiiksi, mutta tuntuu, että aamuisin ainoastaan makuullaan olo on hyvä. Oon nyt nukahtanu aika lailla joka päivä päikkäreille pitkistä yöunista huolimatta. Alkaa vaan pikku hiljaa stressaamaan, kun oli tarkoitus saada tuo työ melko valmiiksi jo kesäkuun aikana (mies lomalla heinäkuussa ja elokuussa palautus). Pitäisi saada kyselylomake nettiin ja yks essee palautukseen... :( Tää väsytys ja heikotus ei olis tähän väliin oikein sopinu...

Eikiko mun ohjeessa puhuttiin kromosomeista muutenkin kun noi vaan.. Vissiin virheelliset tiedot lipsahtanu mulle, mut eipä ton väliä kun testi on kuitenkin jo tehty ja sukupuoli selvinee myöhemmin ultrassa.

Tänään oli neuvola ja tyyppi ei millään malttanu pysähtyä, just ku sai sydänäänet kuulolle ni karkas :) Taas on mieli hetkeksi rauhoittunut :) 160 oli syke, hihiii. Ja painoa tullu ihan liikaa, täytys vissiin vähän hellittää herkuttelua :happy

Takaisin