Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun tekee mieli sitä Kotipizzan kana-feta-avokado kotzonea mitä ne nyt kovin mainostaa... Mies töissä niin jää saamatta :( kovat vaan olis kotzone himot :b

Kauhulla luen minäkin teidän monien kokemuksia ja nostan hattua nykyisille ehjille ja vahvoille naisille, jotka uskaltavat ja haluavat kokemuksistaan puhua.

Ja samaan syssyyn heitän kysymyksen: jos ja kun jollakin ehkä on tilanne, että seksi ei kiinnosta pätkän vertaa mihinkään suuntaan, niin miten olette ukkojenne kanssa asian käsitelleet ja saaneet heidät ymmärtämään/tyytyväisiksi muilla konsteilla?

Mulla jotenkin olo, että vaikka isot rinnat olisivatkin oletettavasti ja miehen silmissä seksikkäät, niin jalkapallon kokoiset ja tuntuiset ruumiinosat tuntuvat itsestä ihan vierailta eivätkä saa kaikkien muitten turvotusten, heikotusten ja väsymysten ohella himoja heräämään oikein millään.

Olen syönyt ulkomaisia tuore marjoja ja syön jatkossakin jos mieli tekee ja suomalaisia ei saa. Ne kannattaa vaan pestä kunnolla ennen syöntiä ja mitään hirveitä määriä ei kannata syödä ku niissä käytetään homeenestoaineita ja muita kemikaaleja niin paljon mutta silloin tällöin nautittuna ei ole haitaksi. Maalaisjärkeä kannattaa käyttää noiden ruokien suhteen mutta olin itsekkin ihan hysterinen sen listan kanssa ku esikoista odotin et ymmärrän kyllä :) Listerianki voi saada mistä vaan valmisruuasta jos ei kuumenna sitä yli 3minuuttia. Tai vaikkapa maidosta, just oli joku juttu et Lidlin suomalaisessa maidossa oli listeriaa. Toki kannattaa välttää niitä pastöroimattomia kun niissä sitä varmimmin on ja raakaa vakuumipakattua kalaa. Mutta jokainen tekee tietty just niin kuin kokee parhaakseen itselleen ja vauvalleen <3 ei ressata turhaan ;)

Elinatuuli meillä ainakin aiheuttaa riitoja, kun toinen ei tunnu ymmärtävän miltä tuntuu. Itsekin tunnen oloni epämukavaksi (valaaksikin) turvotusten ja muiden yökötysten takia. Tällä hetkellä oma tavoite on selvitä päivä aamusta iltaan töistä/kotihommista jne. Mielellään kuulisin minäkin vinkkejä :)

Ihan kamalia asioita on kyllä osa joutunu kokemaan! Olette kyllä uskomattoman vahvoja naisia!

Itsekin tulin äitienpäivänä syöneeksi ulkomaisia mansikoita, mutta jälkeenpäin kanssa tajusin, että eihän niitä kait olisi saanut syödä...

Neuvola meni mukavasti rupatellessa. Yrittipä neuvolan täti kuunnella jopa sydänääniä, mutta ei vielä saatu kuuluviin. Liian vähän viikkoja ja liikaa vatsapeitteitä... :sad001 Onneks ei oo pitkä aika ultraan.

Tänään kävi söpö tapaus. Oltiin miehen kanssa punasissa valoissa autossa ja viereisen auton takapenkillä oli noin 7-vuotias tyttö ilman vöitä. Katselimme tytön kanssa hetken toisiamme ja osoitin sitten omaa turvavyötäni hymyillen. Tyttö näytti hetken miettivän, kiinnitti sitten turvavyön ja katsoi minuun hieman nuhdellun näköisenä. Näytin peukkua ja hymyilin ja tyttö nyökkäsi hymyillen auton lähtiessä liikkeelle. Tulipahan päivän hyvä työ tehtyä :) Hölmöintä oli kyllä mun reaktio, kun rupesin ensin nauramaan riemusta ja tytön ihanasta reaktiosta ja sitten itkemään vuolaasti. Mies vieressä totesi, että oon kyllä joskus ihan hassu :rolleyes:

Elinatuuli meillä ei nyt olla pariin viikkoon hoideltu haluja mitenkään,koska oon nii väsyny ja pahoinvoiva ja päänsärky on joka iltainen ongelma. :/ halut ois kyllä katossa molemmilla mutta en vaan nyt kykene :/ luojan kiitos mies on tosi ymmärtäväistä sorttia ja tukee mua ja tekee kaikkensa että mulla ois hyvä olla <3

Seksistä tai sen puutteesta mulla vasta nyt alkaa pikku hiljaa herää himot uudestaan kun alkaa väsymys ja pahat olot väistymään, on kömpelö olo oman kropan kanssa kun kaikki taas kasvaa ja muotoutuu. Meillä mies on ollut tosi ymmärtäväinen että nyt ei oikeesti huvita, mies tyytyväisenä pysynyt kun sille iloa tuottaa suullisesti tai käsitöillä. On tuota tullut annettua ilman kiinnostustakaan, mutta se ei oikein lämpene sillon:( ymmärrän kyllä senkin hyvin...
Ainut mitä me täällä puhuttu miehen kanssa että voi se hoitaa hommat keskenäänkin ja tosiaan seksiä voi olla muutakin kuin sitä itseään, varsinkin nyt kun tosi vaikea olla omassa kropassa niin tuntuu hyvälle kun vain koskettelee ja halaa, pussaa!
Mutta ehdottomasti pitäkää keskustelu yhteys auki että ei tule mitään lukkoja!

Seksielämä tulee kuitenkin muuttumaan kun vauva syntyy, siihen kannattaa miehen varautua... Paikat ei ole enää sitä mitä ne on ennen synnytystä :) aikaa ei ole niinkuin ennen ja se väsymys saattaa olla jotain ennen näkemätöntä!

Mun ukko ei ensimmäisen jälkeen halunnu seksiä pitkään aikaan kun se hölmö katso tonne alas kun se oli syntymässä :) nykyään pysyy tosi nätisti pään puolella kaukana toiminnasta :D

... Mä en oo yhtään tajunnu, ettei ulkomaisia marjoja saisi syödä. Juuri himoitsen jääkaapissa olevia hollantilaisia mansikoita. Pesen ne erityisen hyvin.

Mulla on vielä haluja mut edessä on aika jolloin seksi sattuu ja inhottaa ja se on vaikeeta aikaa. No, kaks raskautta on kestetty nii kestetään tääki..
Edellisessä raskaudessa taisin syödä lidlin ulkomaisia mansikoita mut nyt en oo uskaltanu vaikka mieli tekis :/

No huh huh mikä päivä :( heti aamusta ärsyttävä päänsärky ( sellainen taustalla) panadol *2 ei auttanut. Ja sit sen suhteen luovuttanut :( koko päivää oksetti :( no nyt kun on parempi olo nii oon väsynyt grrrr..
Ja sit mua puri appelsiinikärpänen.. En enää ajattele mitään muuta kun appelsiinia.. 4-5 kp. päivässä vedän.
Miettisin tos mun himot, nii ne on
Spagetti/ nuudeli, riisi (jassu) ja ihana pehmeä sämpylä, kananmuna ( mielummin paistettu) ja appelsiinit. :)
Hmm.. kuinka pitkäl mä pärjän tälläisellä ruokavaliolla :)
Ai nii ja huomenna se maaginen rv 12 jeeee ❤️

Hei muuten, tunnetteko jo vauvan liiketila? Musta tuntu että jotain pientä tunnen :) tos kerran kävi nii ett etsin sydäntä ja tunsi pienen kuplan, siirsin sinne dopperi ja siel se sydän oli :)

Mulla oli eilen nukkumaan mennessä varma olo, että kaveri majaili oikealla puolella, tuntui sellaista hentoista värinää/särähtelyä... en tiedä mitä oli :)

Mulla ei vieläkään mitään tuntemuksia. Vain hiukan väsynyttä ja iltasin kauhee päänsärky..

Hui mikä tahti täällä keskustelussa! Eihän tässä pysy enää mukana :)

Halujen puutteesta. Mun ei ole tehnyt yhtään mieli mitään koko aikana kun koko ajan oksettaa, etoo, väsyttää tai särkee. Oon sanonut miehelle ihan suoraan että tää ei mitenkään johdu siitä, en nyt vaan kykene haluamaan, ja että siitä on huono omatunto. Mies on ollut tosi ymmärtäväinen, hellittelee mua ja masua aina iltaisin ja sanoo että älä välitä jos hänellä alkaa seisoon, ei mitään paineita :'D Ja sanoo myös että mun pitää rehellisesti sanoa jos jotain kohtaa ahdistaa, mun kaulaan ei oo nyt esimerkiksi saanut koskea ollenkaan kun heti tuntuu että laatta lentää. Toisaalta kun tuo mies on noin ihana niin itelle tulee kahta kurjempi olo kun ei siltikään haluta... :/

Täällä huomaa miten hirvittävän yleistä hyväksikäyttö ja muut rankat kokemukset on, eipä sellaista soisi kellekään. Ootte huikean vahvoja kun uskallatte täällä kertoa kokemuksistanne ja on tosi hienoa että moni on uskaltanut hakea apua. Itsekin oon vuosia käynyt terapiassa, tosin erilaisista syistä, ja siitä voi tosiaan parhaimmillaan saada paljon voimavaroja ja selviytymiskeinoja myös ihan jokapäiväisiin tilanteisiin.

Täällä on ollut maanantaista asti ihan paska olo. Maha ja selkä särkee koko ajan, päätä vihloo, silmät särkee, oksettaa, väsyttää, kaikki ärsyttää.. Tällä viikolla kaikki illat on menny tanssikoululla ja kotona oon ollut vasta yhdentoista kieppeillä, uni ei meinaa tulla vaikka silmät lupsuu kiinni ja yöt menee vääntyillessä. En oo jaksanut tännekään kauheesti kirjoitella kun tuntuu ettei oo mitään positiivista annettavaa :(

12+2

Takaisin