Nepsu sinä olet mahtava ja paras äiti mitä teidän lapsi tarvitsee, te osaatte hoitaa teidän lasta paremmin kuin kukaan muu. Ja todellakin te ANSAITSETTE tiedän vauvan!!!!
Pelot vauvan hyvin voinnista ei varmaan lopu koskaan, on vain luotettava siihen että lapsi voi hyvin! Täällä ollut huolta alkiosta,sikiöstä, vauvasta, taaperosta, lapsesta viimeiset 5 vuotta eikä loppua näy...
Varmaan loppuu vasta sitten kun otan viimeisen hengenvetoni.
Mitä olen jutellut äitiydestä oman äitini kansaa niin se on sanonut että huolta kantaa aina oli lapsi minkä ikäinen tahansa.
Pelot ja epävarmuus kuuluu tähän hommaan, odotti sitten ensimmäistä tai 15 vauvaa:)
Luota vaan itseesi ja mieheesi, äitinä ja isänä!
Tämä on myös teille kaikille muillekin joilla epävarmuutta uuden vauvan suhteen!
Omaa kakkaa hetki, siis mulla ja anopilla ollut aina tosi huonot välit (8,5 vuotta) se puhuu sontaa mun seläntakana sen minkä kerkiää, morkkaa mua äitinä, vaimona ja ihmisenä
Välillä tuntuu että se on mustasukkainen sen 30-v pojan ja mun perheen perustuksesta ja yhdessä olosta, tää sonta vaan pahentunut sen jälkeen kun mentiin naimisiin!
En oikeesti jaksa tätä ylimäärästä draamaa! Miksi ei voi olla onnellinen meidän puolesta ja pitää mutinat mahassaan?