Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näin ihan piinaavan unen. Jostain kummasta jouduin lähteä synnyttämään viikolla 12 ja pikkuinen selvisi, mutta en osannut pidellä häntä sylissä, hermostuin ja jätin sen sairaalaan sekä ite karkasin paikalta pois.. Näinköhän noi omat pelot nostaa näin päätään... Miten tulee pärjäämään, mutta uskon että Se äidin vaisto kyllä auttaa aika paljon ja pitkälle, vai mitä mieltä ootte?

Joo maitokaakaoooo kylmänä! Äkkiä kauppaan :) pääs just loppumaan, khih. 11+4

Kiva kuulla, Elinatuuli, että vastasi viikkoja ja kaikki hyvin!

Mulla kanssa joitakin himon kohteita, esimerkiksi juustomaustetut riisikakut! Ja omenamehu <3 Toi kaakao oli kanssa tänään aamulla aika jees.

Meillä tänään ystävän häät. Läheisimmille ystäville (jotka sinne tulee) kerroinkin jo raskaudesta ja muiden kohdalla ei onneks tarvii selitellä juomattomuutta tms. Kauhea vaatekriisi vaan ollu, ku näytän siltä, ku olisin lihonu monta kiloa vaikka painoa on oikeesti lähteny. Mahaaa ei pysty vetää sisään ja rinnat pullistelee aavistuksen vanhoissa rintsikoissa. Kaiken peittävä maksimekko löytyi kaapista, jonka nyt sit varmaan kiskaisen päälle.

Kyllä se taitaa Neppppsu olla jo ihan oikeeta vauvvamassua <3 :)
Ihana kun sait sen piilottelijan kiinni! :)

Kohtu nousee vasta viikolla 12+ häpyluun yläpuolelle. :) Itselläni samanlainen massu vaikka rv 8+6 vasta tänään. Joten taitaa kuitenkin olla vasta turvotusta. Eikös tänä ollut sinun ensimmäinen kuitenkin? :)
Mut itseäni "helpottaa" ajatus että jo vauvva maha olisi vaikka ei ole. Onhan sitä ihana silitellä ja peilistä katella ja haaveillä :D

Uskaltauduinpas minäki mukaan lukenu oon tätä ketjua jo hyvän tovin :) toinen siis tuloillaan ja tänään rv 9, alustava la 19.12 :) pahoinvoinnista joka tulee keskellä päivää yleensä töissä kärsin tässä raskaudessa,ekassa pääsin helpommalla kaikkien oireiden kans :D

Minä olen käsittänyt tuon kohdun kasvamisasian niin, että se on hyvin yksilöllistä ja riippuu täysin naisen anatomiasta! :) Esim. oman taaksepäin kallistuneen kohtuni täytyy alkaa ensin nousta ylöspäin, ennen kuin voi kunnolla edes näkyä ulospäin. Sitten taas eteenpäin kallistuva kohtu voi näkyä hyvinkin nopeasti! Minulla viikkoja on tasan 10, eikä kyllä tarvitse miettiäkään vielä, näkyykö vai ei :) Sen verran hyvin "piilossa" tuo kohtuni on.

Ihanaa Neppppsu, että löysit piileskelijän!

Nepppsu, mitä minä sanoin!! <3 mulla myös samanlainen pötsi, ja pidän sitä kyllä jo vauvamasuna :) tai ainakin nautin siitä, ihan sama että onko turvotusta vai ei, mutta silti se on todiste siitä että odottaa <3

Kyllä sai huokaista helpotuksesta kun piileskelijä löytyi ;) ihana tuki täältä vaikka oma pelko osoittautui turhaksi, varsinkin yöllinen uni toi lisää pelkoja.. Osaanko edes pientä pitää sylissä, mutta ehkä se äitivaisto hoitaa sen <3

Tervetuloa Hömötianen :)

Hienoa Neppppsu että vauveli paikantui <3

Täällä on ollu pari päivää jotenkin ankee fiilis itellä. Mikään ei huvita eikä kiinnosta. Kai nuo hormonit heittelee kun ei normaalisti oo mun tapaista vaan maata ja möllöttää. Ihan apaattista elo just nyt. :/

No siis toki kohdun kasvu on yksilöllistä. Mulla on eteenpäin kallistunu. Voi olla silti että alkaa näkymään vasta puolessa välin vaikka innolla sitä oottaa, että kasvais jo niin vois kaikille näyttää :D

On on ja siksi kysyinkin mielipidettä tuosta vatsasta, että kaikki mielipiteet tulee eikä vaan mitä haluan kuulla :D:D

Mulla tosiaan viikkoja 9 ja näkkyy ja tuntuu jo vauvamasu :) ekan kans mulla kesti muistaakseni 5 kk ennen ko alko maha näkyy, toki tästä edellisestä raskaudesta on jo 9 vuotta aikaa, aika kultaa muistot ;) mutta onhan tämä älyttömän ihanaa ja jännää kokea tämä kaikki uudestaan :) tänää sanottu tulevalle isoveljelle että joulukuussa tiedossa pikkusisko tai veli, tuumas että maailman paras joululahja tulossa ♡

Mulla oli vahva tunne, että pikkukaveri löytyy kyllä ja voi hyvin, Nepppsu! Ja onneksi näin oli. Pelkoja voi tulla, mutta onneksi ne eivät merkitse automaattisesti, että asiat olisivat pielessä. Sulla on viikkojakin jo niin hyvin kasassa.Kun viikkoja on 10 takana, niin kaikki elimethän ovat kehittyneet ja pienen täytyy enää kasvaa, jotta on valmis tähän maailmaan. Jaa tuosta mahan kasvusta, kuten sanottiin, se on yksilöllistä. Onhan sulla kohta eka kolmannes takana, niin hyvinkin voi pompsahtaa esille. Mulla ei ekassa raskaudessa näkynyt kuin puolivälin jälkeen, mutta nyt kyllä näkyy. Äsken oli mieheni mummun hautajaiset, ja yritin peittää mahaa paidalla. No, miehen täti laittoi kädet harteilleni ja totesi - ei edes kysynyt, vaan totesi - , että taitaa olla puoli vuotta jäljellä :D. En sitten kieltänyt. Hyvin onnistui peittely. Sitten päivän aikana yksi sun toinen tuli tiedustelemaan, olenko raskaana. Mulla on nyt tämän viikon aikana tupsahtanut maha esiin.

WIldis, meillä ois kissanruokaa tarjolla! Harmi, kun mahtava himo meni ohi :D.

10+2

Lumikatriina, sun viesti tuntui tosi hyvältä raivaisi tuli hyvä mieli :) joo ja just niinkuin sanoit, pelkoja tulee ja niitä menee. <3

Henriikka kivoja tatskoja! :D

Takaisin