Paljon onnea saini,salli, mukkis, t87 :)
Mukkis hienoa että synnytystä oli nyt mukava kokemus:)
Metsäläinen meillä ollaan kaikkien kanssa käytetty nan1(siis ei ha) ekat kuukaudet ja sit siirrytty tuttelin jauheeseen kun alettu herkuttelemaan soseilla:)
Ngale sektioon tsempit<3
Tsempit myös herkkusienelle, miikkulle, lilminnille, popi's <3
Lilith mulla oli ekasta pissa hätä ja "pomppasin" sängystä ylös ja poks vaan, tokasta olin kakalla ja ilman varoitusta poksahti:)
Elinatuuli mulle neuvolassa sanottu kun radin takia panikoinut vauvan koon takia niin totesivat että jos äiti raskaus aikana pitää huolen hyvästä ruokavaliosta niin ei se kamalan isoksi kasva ja sama koskee myös ei Radi äitejä:)
Äityli toivottavasti pienen bilit on hyvät, tsemppiä:)
Onhan täällä ollut toiminnan täyteinen päivä/yö:)
Tsempit myös teille vuoroanne odottaville yhteisesti!
Täällä iskemässä joku räkätauti, 2 isompaa pärskii ja yskii aika kiitettävästi, mä niin toivon että vauva vältyy tuolta taudilta:/
Mies otti taas yöksi muksut itselleen ja kohtuus tässäkin, pikku3 heräsi 3 kertaa ja vauva heräsi klo 4 ja nukahti uudestaan joskus 6 tienoolla ja heräsi muutenkin 2 kertaa :D matsoili vielä porukoilleen illalla että kylläpä vauva nukkuu hyvin hänen kanssaan... Hahaa, saipa kokea totuuden! Olenko kamala jos en tunne sääliä toisen väsymykseen kun itse kuitenkin hoidan suurimman osan yö valvomisista? Noh anyways vielä ne vauvan kanssa nukkuu ja mä hoidan aamuhommat...