Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko kellään kokemuksia naistenklinikasta synnytyspaikkana? Edellinen synnytys kättärillä ja tällä kertaa Naistenklinikka niin olisi mukava tietää onko siellä kuinka perhehuonemahdollisuutta, millaista hoitoa yms..huomenna siellä käynnistys ja temperamenttinen työkaverini haukkui paikan aikanaan lyttyyn niin olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia kun tuskin niin paha paikka kuin mikä kuva iskostettu synnytyspaikkana

Mulla ihan hyvät kokemukset muutaman vuoden takaa.
Iso sairaalahan se on mutta henkilökunta oli ihan ok. Perhehuoneista mulla ei ole mitään tietoa. Turvallinen ja hyvä synnytyssairaala.

Mä olen kaks ekaa synnyttänyt Naistenklinikalla, tosin on siitä aikaa viimeisimmästä reilu 4vuotta. Asian osaava henkilökunta, osastolla ku hoitajat vaihtuu niin aina mahtuu mukaan joku ei niin sympaattinen mutta ihan mun mielestä hyvä hoito. Esikoisen kanssa oltiin perhehuoneessa ja se oli kyllä kiva ja hoitajat ehkä vähän liiankin kanssa ravas kysymässä vointia.
Ehkä ainoa negatiivinen asia kun molempien synnytysten jälkeen on itselle iskenyt kauhea flunssa; kuume, yskä, kurkkukipu toisessa vielä silmätulehduskin niin siihen on vaan viitattu kintaalla.
Nyt en tiedä kumpaan menisin synnyttämään, voi olla että naistenklinikalle on vaikeampi päästä kun siellä vielä remontti kesken.

Marlau tsemppiä!

Täällä myös neuvolakäynti ohi ja kaikki ok. Sf-mitta ei onneksi ollu parin viikon takaisesta kasvanu, sama 38 cm. Nyt siis tasan 39+0, joten on tuossakin jo mittaa. Saa siis nähdä kuinka keskiviikon polikäynnillä käy, joutuuko jäämään sinne vai tsekataanko vaan ja sit kotiin odottamaan et mahdollinen jättiläinen syntyy..

Hankittiin sängyn päälle tuleva hoitotaso käytettynä ja se on tuolla nyt palasina ja maalauksessa kylppärin lattialla. Vähän huonosti kyllä taipuu tällä mahalla enään niihin hommiin. Jotenkin sitä on tullu NIIN hitaaksi ja kömpelöksi, että oikein välillä naurattaa. Mutta kai se tässä tilanteessa pitää olla ittelle sen verran armollinen, että on ok kun saa edes jotain jotenkin tehtyä.

Tsemppiä Eikiko!

Meillä neuvola takana, ja pää oli kiinnittynyt! ^^ Terkkari tossa toivottelikin et toivottavasti ei ensviikolla nähdä, itsellä kyllä vibat et sinne mennään vielä yhtenä kappaleena. 41+5 kuulemma äippäpolikäynti jos ei meinää itekseen syntyä, tai silloin lääkäri ainakin tsekkaa tilanteen.. Tulis nyt vaan ilman hätyyttelyä tää pieni!

Onnea Mush pikkuisesta! :Heartred

Käynnistyksessä ja synnyttämässä oleville hurjasti tsemppiä! (Taisikin olla aika monta vaavelia saamassa) :)

Onnea mush!
Tsemppiä Saini, Eikiko ja marlau.

Mä kävin taas labrassa aamulla antaa pissanäytteen ja nyt äippäpolilta soitettiin että proteiini on noussu 2+, no nyt täytyy saada huomiselle neuvolaan aika. Kyllä harmittaa kun ei olis kun muutama päivä siihen käynnistykseen niin sit pitää tulla vielä huoliakin. Tää jatkuva päänsärky ja etova olo on kyl tosi inhottavaa.

Mukkis, kyllä on ihanat maisemat siellä, voi kun täälläkin olis. Nauttikaa :)

Mekin saatiin äippäpolille aika 16.12., terkkari oli melko varma, että käynnistykseen mennään. Lapsivesi on tosiaan alkanut vähentyä ja sakeutua, vauva on iso ja viikkojakin jo 40+2, niin tuskinpa enää kovin viivyttelevät... Kun ei tämä oireista huolimatta näytä käynnistyvän itsekseen. Helpottunut olo kun tietää, että näille kivuille on sittenkin tulossa loppu. :D Ja vauva, hänet näemme pian! <3

Äippäx4, täällä kans taistellaan imetyksen suhteen. Alusta asti ollaan oltu osittain imetyksellä, en ois halunnu, mutta ei vaan heru tarpeeksi :/ imetän 2-3 tunnin välein ja annan korviketta ja sit jos jää vielä nälkä niin yritän tarjota tissiä. Vasen rinta tuottaa suht ok:sti maitoa, oikea tosi huonosti. Tarvii vaan jaksaa yrittää ja yrittää, vaikka turhauttavaa tämä joskus onkin.

Takaisin