Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ootteko huomannut muuten mitään muutoksia hiuksissa? Täällä tukka räjähtänyt käsiin, kauan se olikin ku unelma, koko raskauden ajan.

Onnea päivän synnyttäneille! :)

Tänään rv.37+6 ja tuntuu jännältä että yhä masuasukki yksiössään kun vastaavana ajankohtana esikoisen kohdalla lapsivedet tulleet, nyt viimoisten jouluvalmistelujen puuhailua jotka myös loppusuoralla :)

Mul ei hirveesti irtoo hiuksii. Synnytyksen jälkee lähtee sit senkin edestä :)

Mä en oo ehkä vieläkää tajunnu, et vauva tulossa. Välillä meinaa iskeä tajuntaan, ni yritän väistää ajatusta. Ja vasta tajusin tän! Toivottavasti ei tuu ihan heti, ettei iske synnärillä paniikkia ;)

Tääkin päivä meni kaupoilla pyöriessä ja nyt alkaa olla joululahjat hommattuna! Jes :) kivuttomia supistuksia tuli aikalailla alkuillasta, mutta nyt taas ei mitään tuntemuksia ja iltabileet masussa meneillään.
Sauna teki hyvää, kun päivällä oli jonkinasteinen konflikti miehen kanssa, kun kuun puolessa välissä on mun kaverin valmistujaiset ja sen mies oli tätä mun houkutellut sitten myös iltajuhliin ja baariin. Tää oli jo melkein menossa. Voitte arvata millasen metelin nostin! No nyt on rauha maassa taas.

Rahi, iha samanlaiset fiilikset, eilen tällanen samanlainen AHAA elämys, ja juurikin näin, että koitin väistää ajatusta :D Paniikki meinas aiva iskee, mut sit "psyykkasin" itteäni miettimällä ja haaveilemalla kaikista niistä hetkistä, joita odotan niin <3 On se vastuu ja muutos vaa nii suuri, että tuntuu joskus pelottavalta... :)

Sama täällä että ehdin jo unohtaa ketkä kaikki on vauvan saanut, mutta oikein paljon onnea kaikille <3
Itsekin tahtoisin nuuskimaan omaa vauvaa <3

Anders onnea pojasta, onneksi huoli oli turha<3

Äityli onnea pikkuisesta <3

Lilith mulla oli pari päivää sitten ihanat paksut hiukset ja nyt ne rapisee päästä :/

Tsempit huomisiin neuvoloihin ja poli reissuihin :)

Jaksamista kipuihin ja malttamattomille;) jaksaa, jaksaa!

Te niin reipaasti jaksatte kirjoitella, vaan 100 uutta lukematonta viestiä sitten edellisen :)

Taitaa alkaa olla päivittäistä että pääsee onnittelemaan uusista vauvoista<3 ihanaa kun saa jännätä vielä teidän puolesta kuka on seuraava;) vaikka ei kerkiäkkään vasta kun illalla kirjoitella... Sattuneesta syystä :)

Onnea ihanista pienistä Hilla, suvituulia, anders ja äityli <3 nopeita synnytyksiä ollut!

Joo tosiaa vilijonkk kyllä voi uudelleensynyttäjällä aueta paikat jo varhaseen ja huomaamattakin, mutta siitä voi mennä aikaa synnytykseen.

Mä täällä tosiaan yritän kaikin keinoin välttää suppareita ( vadelmanlehtiteenkin pistin tauolle) kunto on vielä niin huono, eikä ole ennen maanantaita tietoa trobosyytti-arvoista, että onko siis puudutusta mahdollista saada. Alin raja spinaalissa useimmille anelääkäreille on 100 ja mulla oli eilen 76. Kauhee tuskanhiki kyllä nytkin otsalla kun äsken supisteli niin kipeesti... Panadolin otin ja koitan nyt olla ihan rentona. Vaikka eipä nuo mitään auta jos on tullakseen. Isäntä lähtee huomenna n.1,5vrk:n reissuun ja sekin jännittää.... Synnytelkäähän te muut, mää tuun mielelläni sitten perästä vasta;)

No eiköhän tää tästä.. Niin poksahti se rv 37 :)

Mullakin LA vasta 27.1, eikä mitään erikoisempia merkkejä synnytyksestä, että kyllä meitä taitaa muutamia loppukuullekin riittää jotka ovat vielä jakautumatta. Onnea kaikille synnyttäneille, ihana kuulla että kaikki on hyvin teillä! Täytyy myöntää että on malttamaton olo jo itselläkin, tahtoisin vauvelin jo syliin!

Hiuksista huomioita on just että kiiltävämmät ja vhvemmat ja ah niin super ihana ilmiö (minkä monet raskaana olleet ystäväni allekirjoittaneet myös) ei rasvoitu niin helposti!! Pesukerrat vähentyneet huomattavasti, mikä on vaan plussaa :)

Testasin muuten tehdä jäätee-versiota siitä vadelmanlehtiteestä - toimii hyvin kylmänäkin!

Onnea Äityli!

Täällä ollut pitkä päivä, mutta ei vielä yhtään nukuta. Täytyy vängällä yrittää lepuuttaa.

Mullakin la vasta 26.12. mutta sais pliiis syntyä vaikka jo tänä viikonloppuna. Olotila on niin kökkö ettei oikein jaksaisi niin montaa viikkoa. Jospa huomenna lepuuttais jo ja jättäisi shoppailut nettiin, helpottaisi varmaan oloa.

Takaisin