Hilla2 samaa kyselin omalta työkaverilta, joka oli saikulla ennen mua kylläki muista syistä, et miten sille tuli palkka. Ni ainaki sille on tullut sen työtuntien mukainen eli pystyin itsekki huokasee helpotuksesta et mullekki tulee viel normipalkka nyt lokakuun lopussa :)
Tää flunssa on syvältä vaikka eilen jo tuntui et on jo ohi menossa vaan nyt on niin flunssanen olo taas... en tiiä ku eilen purettiin tuo yks väliseinä ja sieltä isäntä muhat joutui puottaa alas, ni pölisi melkoisesti... vaan sahaampa tätä remppaa edistyy :)
Koiravauva kyl valvotti ekan ja tokan yön ku oli meillä, mutta hyvin muuten nyt sit nukkuu, meidän päiväpeitteen päällä lattialla :D herättää onneks yöllä ku pitää ulos päästä ja pääsääntöisesti tekee tarpeensa ulos, mutta saahan sitä sinne juoksuttaa... taitaa olla vaan mun koira ku leimautunut niin muhun et ei päästä edes vessassa käy :) mut oon jättäny sen ihan tahallaan jo vähäks aikaa ykksin et totttuu,ku kumminki mennään lasten kans käy noissa kerhoiss ku flussa helpottaa...
Vaunuista ei lähteny kuvusta se home pois, ni taidanpa laittaa tilaukseen ne vaunut
päästös vihdoin ja viimein kelaltaki tuli äityispäivärahoista, ja vähän otti päähän ku edellisestä sain paljon paremmin rahaa, mut nyt se on jo kolme.. eli mulla oli niin paljon huonommat tulot.... mutta eipä siinä saan mä kumminki veronpalautuksia ihan mukavasti ja sit talvilomarahat ja kesälomarahat ni ehkä niillä mennään ihan hyvin... Ja kaikki irti kelalta ni saan ehkä n.20e hoitolisää meidän nuorimmaisesta :D huimaa, vaan saahan sillä pariks päivää ruuan...
Raskaus etenee ihan normaalisti. Selkäkipuki on hellittäny ihan hyvin ku välissä saa vaan istuu sohvalla tai pötkötellä. Kirppiksiä tekis lähtee kiertelee, mut pittää äiti ja siskot yrittää saada syyslomaviikolla messiin, koska siskot kattoo muksuja siel hyvin ja äiti kustantaa kaikki mitä sieltä löytyy :D