Toivottavasti saatte nuo tulehdukset kuosiin. Ja ikävää, että niin monella on unen kanssa ongelmia. Mulla oli kanssa pari viikkoa yöt hyvin kevyttä pintaunta ja koko ajan käänsin kylkeä. Nyt tämän viikon olen kyllä nukkunut kuin tukki joka yö. En tiedä, mistä tämä nyt johtuu.
Eilen oli eka mammajooga. Ihan mukavaa oli. Aika rentoa ja rauhallista. Harjoiteltiin hengitykseen keskittymistä, hyviä lepoasentoja, liikuteltiin ja venyteltiin jumiin meneviä paikkoja ja tehtiin lantionpohjanlihaksia. Tintillä oli vallattomat jumpat koko joogan ajan ja rauhoittui sitten sen jälkeen.
Neuvolasta sain vihdoin raskaustodistuksen ja laitettiin heti hakemukset menemään kelaan. Ja arvatenkaan en muistanut tänään soitella ja tarkistaa menikö kaikki oikein, kun niiden palkkatietojen kanssa olin epävarma. Noh jos vaikka huomenna...
Ja maanantaina pääsenkin taas pientä ihastelemaan, kun on tayssi-käynti :)
Viikonloppuna olisi häät ja taas saa mennä samalla koltulla juhlimaan, niinkuin kaikkiin muihinkin juhliin koko kesänä :D Eipä oikein nuo juhlavammat mekot mene päälle vaikka mulla mekkoja miljoona onkin. Ei sitä ihan trikoomekossa kehtaa häihin mennä ja mustaa kun ei saa/en halua pistää. Vähän myös jo etukäteen jännittää, miten jaksaa valvoa, kun mies on bestmaninä ja joudun siis olemaan paikalla bileiden loppuun saakka... Kaipa tuo menee.