Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Fuzzy bunzin kestovaipat myös mieleen, jotenkin AIO-kestovaipat olleet eniten kestoista käytössä vaikka niissä missä tasku-, kuori ja imuosat kaikki erikseen pistettäviä on oma puolensa kun kuivuvat pesun jälkeen nopeammin, alussa täyskestovaippailtiin mutta nykyisin osakestovaippailua kun kestoja käytetään kotosalla ja reissuilla kertiksiä vaikka myllymuksut-kestovaippapyykkikassikin hankittuna :)

Muistatteko mammat, kun yhdessä vaiheessa laitettiin kasvokuvia tänne ja sain palautetta, että mut on kuviteltu tummatukkaiseksi, tadaa nyt on tukka värjätty! :D

ImageUploadedByVau Foorumi1439731599.074032.jpg

Mul oli tiistai vessareissu aivan kamala. Sen jälkeen hysteerinen itku ja paniikki. Nimittäin verta.. Soitin päivystykseen ja käski odottaa.. En jäänyt jahkailemaan kun tilanne muutenkin mikä on: kohdunsuu pehmennyt ja ulkoa sormelle auki. Onneksi oli kuitenkin vain väärä hälytys ja prinsessalla kaikki hyvin. Kyllä tästä kaverista on tullut niin rakas, että pienestäkin asiasta hätkähtää. :/

en oo pitkää aikaan käynyt täällä foorumilla ja paljon luettavaa, joten palailen taas :)

Mulla oli ennen esikoista ja syntymän jälkeen kauhee kestovaippa-buumi, ne oli musta niin hienoja harmi kun joutui pakostakin lopettaan... Nytkään ei mahdollista kun pyykkiä tulee jo tästä 7h perheestä ihan liikaa...

Ihana kuulla susta neppsu! Ja kaunis kuva! Hyvä,että kaikki nyt hyvin, mutta ole varovainen kun tuollainen tilanne alakerrassa, ei nosteluja tai muuta rehaamista!

Nepppsuu on kyl kyseltykin minne hävinny :D no onneks pienellä oli kaikki hyvin :)

Me mentiin eilen pillit päällä ambulanssilla Kysille. Vettä turautti taas sohvalle asti. Nyt oon kuitenkin alkanu kyseenalastaa et onko se oikeesti vettä. Kirkasta.... mietin et kusenko mä oikeasti alleni ennemminkin?...

Olisivat ottaneet yöks tarkkailuun. Naistenosasto oli täynnä. Tarkkailu täynnä. Ois pitäny jäädä käytävälle. Vedin hirveet pollaitkut ja laskivat sit ns. ominluvin kotiin. Huomenna crp kontrolli ja sit jatkot. Peukut pystyyn ettei nousis se. Torstaina oli 17 ja eilen 24.... :(

Ihana kuulla Nepsu että kaikki on kunnossa! Varmasti pelottava tilanne.. :S

Voi Ninnu, täällä ainakin pidetään kovasti peukkuja että tulehdusarvot eivät nouse. Tekivätkö ne muuten sitä lapsivesiliuskatestiä siellä sairaalalla?

Kiva kuulla susta Nepsu ja hyvä, että pikku rinsessalla on kaikki hyvin! :) Tosi hyvin käy sulle myös tumma tukka.

Voi ei Ninnu. Toivottavasti kaikki on vaavilla hyvin ja tutkivat nyt kunnolla. Täällä pidetään peukut ja varpaatkin pystyssä!

Lillith, mö käyn kans hal-polilla ja työntekijä siellä ei ole kovinkaan hienovarainen vaan tekee selväksi heti sen, että olen muka "kakkoskansalainen, eli alempaa tasoa kuin hän"... Seulat joudun joka kerta antamaan kun siellä käyn..

NINNULLE paljon voimahaleja täältä, ja toivotaan, että saisit pitää pienen mahdollisimman pitkään siellä masussa. Itsellenikään ei ole kovin kaukana sinun tilanne, joten täytyy nyt vaan makoilla.. Ens viikolla täällä kontrolli taas ja epäilen joutuvani kohta sairaalaan lepoon.

Kaunis nepsu, sulle käy tosi hyvin tumma tukka:)
Onneksi sinulla ja pikkusella kaikki hyvin! Sinua ollaan kaivattu:)

Ninnu, eikä! Täälläkin sormet ja varpaat ristissä että pikkunen jaksaa vielä sinnitellä!!

Mukkis hauskaa reissua tytöille Tampereelle! Meilläkin tytöt lähtee perjantaina mummolaan ja haetaan sunnuntaina takas ja se ikävä on jäätävä! Vietetään ukkelin kanssa vähän parisuhde aikaa ennen kun pikkuinen syntyy:) vähän ristiriitaiset fibat kun toisaalta hirveä ikävä lapsia mutta toisaalta ihanaa olla miehen kanssa ihan vaan 'me'...

Ja kuka täällä sanoikaan tupakan poltosta niin itselläni sähkötupakka edelleen käytössä, vähentänyt olen nikotiini määrää. Sanoi kuka mitä tahansa niin poltan sitä jos siltä tuntuu.

Joku myös puhui kasvatuksesta. Ei ketään meistä ole kasvatettu samalla tavalla ja itse aijon ottaa neuvoja vastaan, mutta en ala kuuntelemaan "ei pidä noin tehdä vaan näin plääplää" eiköhän me jokainen osata kasvattaa omalla tavallamme ihania pienokaisia <3

Voi Ninnu, toivottavasti ei lähde tulehdusarvot nousuun :( Ja kiva kuulla, että Nepsulla asiat ok.

Täällä tänään juhlittu miehen synttäreitä mun perheen kanssa. Tein valkosuklaa-mansikka-juuhtokakun ja gluteenittoman mutakakun. Kelpasi vieraille. Vadelmat mies poimi omalta takapihalta <3

dd964cd1e687057555011e3eb8902cc6

Tänään saatiin myös vihdoin vaunut kokonaan pestyä ja kasattua. Saatiin ne siis ilmaiseksi miehen pikkuserkulta. Piti laittaa väliaikainen asukki niihin nukkumaan, tekemäni vauvanukke :D

3c71457c3af685f18d95231144cfd024

097392307494f26e4a418fb8dd7756be

Onpas Airam herkullisen näköinen kakku! :p Heti rupesi sokerihammasta kolottamaan.

Vaunut näyttää kanssa tosi kivoilta. Minkä merkkiset ne on? Tosi hyvä että ilmaiseksi saitte, kyllä noille vaunuille hintaa uutena tulee ja nuo näyttää olevan tosi hyvä kuntoiset.

Vauvanukke näyttää ihan oikealta vauvalta! Olisin erehtynyt ihan täysin, jos en olisi ensin lukenut sen olevan nukke :grin

Emmaljungat nuo ovat. Ostettu joskus 2000-luvun alussa. Mutta aika vähällä käytöllä olleet ja sisällä säilytetyt.

Air namnam, itse miettinyt jos tekis keskiviikolle valkosuklaa-lime juustokakun ja päivän verran laiminlöis dietin:)

Mä vedin hyvällä omalla tunnolla molempia kakkuja palan. Kyllä välillä saa vähän herkutella, varsinkin kun leivon tosi harvoin.

Ja tuo on siis sellainen re-born nukke. Kävin kurssin jokunen vuosi sitten. Ja tuolla nukella saa lapsikin leikkiä :)

Takaisin