Me käytiin lauantaina Lastentarvikkeessa ja Baby Stylessa kuuntelemassa myyjän esittelyä vaunujen ominaisuuksista. Nyt ollaan melkein varmoja, että halutaan Brion/Britaxin Go Nextit, niihin ihastuttiin :) Ja niistä on paljon hyvää kuultu kavereilta. Mun lähin mammakaveri (jolla la marraskuussa) on ostanut just samanlaiset mitä me tässä harkitaan, kunnon samiksia oltais kaupungilla talvella! :D
Kovasti tsemppiä Ninnulle! Toivottavasti ei tulehdusarvot kohoa.
Hyvä, että Nepppsulla kaikki ok, toivottavasti saat kotona lepäillä, eikä tarvi sairaalaan.
Ja Nepppsu, jos viittasit kasvatusasialla mun kommenttiin, niin se oli lähinnä viitaten tuohon lehtijuttuun, jossa Rosa Meriläinen kertoi vapaasta kasvatuksestaan. Vaikka itselläni ei vielä lapsia olekaan, niin näen työssäni ne "vapaan kasvatuksen hedelmät", joiden ei tarvitse sopeutua normeihin, totella aikuisia tai ottaa toisia huomioon.
Näiden meidän keskustelujen perusteella täällä Joulukuun mammoissa minulle on tullut teistä ihan jokaisesta sellainen kuva, että erittäin tolkkuja ihmisiä on linjoilla ja jokaisella on varmasti hyvät kasvatusajatukset ja meidän lapsista tulee "kunnon kansalaisia" eli toisia huomioon ottavia, fiksuja, oman arvonsa tuntevia, rakastettuja ja ihania <3
Lapset ovat kaikki erilaisia ja saavat ollakin, mutta itse olen sitä mieltä, että jokaisen luonteestaan huolimatta pitää osata ottaa toiset huomioon ja osata käyttäytyä hyvien käytöstapojen mukaisesti.