Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rahi toivottavasti teidän pienellä ei olisi mittään, sormet ja varpaat ristissä teidän puolesta!:)

Unelma tervetuloa mukaan jutustelemaan, onnea uudesta vaavista :)

Tänään olis sitten neuvolassa käynti, ihanaa kun pääsee kuuntelemaan vaavin jympytyksiä<3

Taitaa taas olla paikkunnissa taas eroa millon istukan sijaintia katsotaan. Täällä on kuitenkin kaikissa kolmessa katsottu nt-ultrassa paikka ja merkattu sillon korttiin.

Heips! Vähän on ollut pitkä tauko kirjottelussa, lukemassa oon kyllä käynyt, mut en vaan ole oikeen osannut mitään kirjotella... (että sellanen vaihe meneillään...) Mies on ollut melki koko kesäkuun työmatkalla, mut nyt eilen tuli onneks kotiin, eikä enää mitään kauheen pitkiä reissuja tiedossa, onneks!

Mua on jotenki kauheesti pelottanut eka kunnon ultra, tänään nyt vihdoin olis sen aika... Hitto kun vaan tulee raskas ajomatka, kun ultraan on edestakasin 180km matkaa! Toivon nyt vaan, että kaikki olis hyvin ja sais rentoutua!

Hui kun te muut ootte jo niin pitkällä, mulla kun on laskettu tän vau:n mukaan 30.12., Hassua kylläkin, että neuvolan mukaan se on 2.1.2016. Ne vaan laskee kierron 28 päivän mukaan ja mun kierto on ollut jo iät ja ajat 24-25vrk... No näkee nyt sitten ultrassa minkäkokonen heppu siä on :)

Pitää ruveta aktiivisemmin kirjotteleen,täältä kun saa vartaistukea niin hyvin, ja kauheesti sitä ei kyllä oo muuten tarjolla (suurimmalle osalle tutuista enoo viä edes kertonut, anoppikaan ei tiedä vielä..)

Sori tää omanapailu, jännittää vaan niin pirusti tuo ultra... :nailbiting:

Mukkis olen vähän ihmetellyt missä oot ollut :)
Kamala kun teillä pitkä matka ultraan, toivotaan että kaikki kaverilla hyvin, tule kertomaan mitä sanovat, älä kuitenkaan katoa lopullisesti jos vaikka tammikuulle menisikin:)
Täälläkin varmaan toi marraskuu olis lähempänä todellista synnytys kuuta mutta täällä pysytään :)
Ootko kertonut jo isommille vauva uutiset?
Meidän esikko tänään kyseli silmät pyöreänä että tuleeko se vauva tänään meille kun mulla on tänään neuvola:D kysyi myös että porataanko se vauva ulos kun eihän se nyt muuten navasta ulos mahdu :)
Ihana on 4-vuotiaan ajatuksen juoksu!

Rv 16+4 muutama viiko niin paukuu puoliväli, mahtavaa!!!

Juu.. Ei sairaslomaa vaan Opamoxia. Siis mistä nää lääkärit osuu mun kohdalle? :O Laskettua aikaakin vaihdettiin taas. Ei täs tiedä enää mihin uskoa....

Meillä neiti 3-v kyseli, että tuleeko se vauva suusta ulos, oli kai loogisin reitti :D muutoin kyselee päivittäin, että onko vauva vielä masussa ja onko sillä jo ahdasta.. Tulee vielä aika piiiitkäksi odotellessa, niin äidillä kuin tyttärelläkin..

15+1

Meillä oli syksy niin pitkä odotus 3 vuotiaalle, et päätin nyt kertoa mahdollisimman myöhään. Jos nyt sinne asti päästään. Tosin oon täysin päättänyt et jäbä on terve, joten miksei päästäis :) Saa nähdä koska bongaa mahan, tarkkailee kuitenkin välillä sekä mun että isän mahan kokoa :D

13+1

Ja kiitos äippä tsempistä. Kunhan toi istukka ei nyt ottais kyttyrää pistelystä ja jaksais pitää tyypin sisällä.

Mir no onhan sulla ihan vaavi masu:)

Rahi kyllä se istukka kestää ja saatte terveen muksun joulukuussa sylkyyn, näin uskotaan kunnes toisin todetaan, eikös vaan!

Haluan uskoa että huonot uutiset jo takana ja nyt ihania pallon kasvatus päiviä kaikille:)

Onks Ninnu toi opamox joku monitoimilääke? Ei oo mulle entuudestaan tuttu, mut sain sitä kriisipolilta siltä varalta et alkaa elämä ahistaa

Mul paino tippu ja "masu" laski ;)
Ilta myötä viel on turvotusta mut muuten jo rauhotut ;)
Suuremmat oireet jo kadonneet jäi vain päänsärky ja rintojen arkuus.
Rv 16+3

Rahi; yhtään en tiedä muuta kun et bentso se on. Ja aiheuttaa huuli- ja suulakihalkioita raskauden aikana syödessä usein lapselle... :(

Soitin neuvolaan ja ne kauhisteli kanssa ja sano et huomenna aamulla tulla ja katsotaan tilannetta. Jos mua stressaa vuodot ja väsyttää kun heräilen 100 x yössä vessaan niin ehkä toi Opamox ei oo ihan se oikee ratkasu :D Onneks esimies käski lähteä kotiin lepäämään :)

Heijsan vaan kaikille!

Uutta keskustelijaa pukkaa. :happy: Täällä ensimmäistä odotellaan, kaikki on niin uutta ja ihmeellistä. Oon käyny kurkkimassa jo usempaan kertaan tätä ryhmää, mutta en oo uskaltanu alkaa kirjottelemaan, kun ei vielä tienny miten tässä käy. Mut kyllä tässä nyt alkaa näyttämään, että jos tästä jonkilainen tuloskin saataisiin aikaan. :)

Ensimmäistä tosiaan täällä odottelemma. Ensimmäisen kerran nappula ilmoitteli olemassa olostaan huhtikuun puolessa välissä, kun minulla oli kummallisia oloja.17.4. sitten haamutin, tuosta neljä päivää eli 21.4. vahva plussa. <3 Siitä asti tätä ihmettelemistä on sitten riittänytkin.

Nyt rv 13+5 <3

Muikkis mullaki neuvolan mukaan la 3.1. ja omien laskujen mukaan ois just 29 tai 30.12. Huomenna ultra ni varmaan sit ihan varmaks selvii missä mennään ja mikä tulee la. Minä en edes enää pysty peittelee tätä mahaa. Asiakkatki on huomannu jo sen... Ja lapset myös ja kaikille ilmottavatki et äidin masussa on vauva ja se tulee jouluna meille :) toivotaan et kaikki menee hyvin ku edellisestä kerettiin kertoa myös lapsille ja sit meniki kesken...

Ninnu85 hyvä, että sulla on ymmärtäväinen pomo. Koitahan nyt levätä!

Kiitos, ihanat vastauksista taas! Yövuorot selätetty, mutta täytyy kyllä käydä pomon kans jutteleen, jos saisi seuraavan listan jo ilman yövuoroja. Huomenna on neuvola ja ajattelin, sielläkin ottaa asian puheeksi. Maha oli aivan turvoksissa ja kipeä koko yövuoron sekä alaselkä alkoi kipuilemaan loppuyöstä. Ei aikaisemmin oo ollut tollasia kipuja ollenkaan. Lepääminen ja nukkuminen on kuitenkin tärkeää raskaana eikä se tunnu luonnistuvan multa nykyisin enää yövuorojen aikaan :wideyed: ennen ei ollut väliä, vaikka unet jäi vähille, mutta nyt pitää ajatella pikkustakin :joyful:

Mir ja Äippää ihanat masut teillä :happy:

Takaisin