Heips! Vähän on ollut pitkä tauko kirjottelussa, lukemassa oon kyllä käynyt, mut en vaan ole oikeen osannut mitään kirjotella... (että sellanen vaihe meneillään...) Mies on ollut melki koko kesäkuun työmatkalla, mut nyt eilen tuli onneks kotiin, eikä enää mitään kauheen pitkiä reissuja tiedossa, onneks!
Mua on jotenki kauheesti pelottanut eka kunnon ultra, tänään nyt vihdoin olis sen aika... Hitto kun vaan tulee raskas ajomatka, kun ultraan on edestakasin 180km matkaa! Toivon nyt vaan, että kaikki olis hyvin ja sais rentoutua!
Hui kun te muut ootte jo niin pitkällä, mulla kun on laskettu tän vau:n mukaan 30.12., Hassua kylläkin, että neuvolan mukaan se on 2.1.2016. Ne vaan laskee kierron 28 päivän mukaan ja mun kierto on ollut jo iät ja ajat 24-25vrk... No näkee nyt sitten ultrassa minkäkokonen heppu siä on :)
Pitää ruveta aktiivisemmin kirjotteleen,täältä kun saa vartaistukea niin hyvin, ja kauheesti sitä ei kyllä oo muuten tarjolla (suurimmalle osalle tutuista enoo viä edes kertonut, anoppikaan ei tiedä vielä..)
Sori tää omanapailu, jännittää vaan niin pirusti tuo ultra...