Vauvakirjat on molemmilla muksuilla, mutta tosi huonosti niitä olen täytellyt

Arvoin ekaa odottaessa, että millaista kirjaa ois kiva täytellä ja oon molemmille päätynyt sit ostamaan Mauri Kunnaksen vauvakirjat.
Liikkeitä tuntuu päivittäin, välillä enemmän tuommosia kutinoita ja sit voimakkaammat tökkäsyt varmaan ihan potkuja. Tuonne alakertaan suuntautuvat potkut tuntuvat kyllä vähintäänkin mielenkiintoisilta :)
Mun mielestä ei ole tökeröä esittää toiveita miehelle juhannuksen viettämisestä. Yhteinenhän se tuleva muksu on, että kyllä mies saa luvan ottaa huomioon mun toiveet, ainakin erityisempinä viikonloppuina :) Eipä tästä aiheesta onneksi ole tarvinnut kamalasti vääntää.
Meillä ostamatta vielä vaunut, jotka ostetaan käytettynä kun tulee sopivan hintaiset ja kunnoltaan hyvät vastaan. Vaatteita pitäs vähitellen alkaa kirppareilta haalimaan, ei ole tarkoitus värikoodata vauvaa, vaan kaikkia värejä voi ostaa niin tytölle kun pojalle, mekot yms mun mielestä muutenkin niin epäkäytännöllisiä vauuvalla, että jäävät joka tapauksessa ostamatta

Muutaman bändin bodyja saatetaan tilata kans, mut harvempi raskaampaa musiikkia soittava pitää kokoelmisaan vauvan bodyja

Ja kestovaippoja noiden olemassaolevien lisäks tulee varmasti haalittua tai sit ite ommeltua lisää. Rintapumppuun saattasin panostaa nyt enemmän, koska ainun halvimmalla käsikäyttösellä ei irronnut kyllä niin mitään ja ei pystynyt imettäessä samalla pumppaamaan. Tiedä sitten onko pumpulle herumiselle sillä eroa, että millainen pumppu on.
Meidän juhannus alkaa tänään kun mies pääsee töistä. Ajellaan mökille ja tullaan sit takas suunnuntaina. Ihana päästä viettämään aikaa lähelle luontoa! Nyt vaan pitäs jaksaa tiskata, pyykätä, siivota ja pakata
Mukavaa juhannusta kaikille!