Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Wilside se pitää osata vetää oikein :S terveyskeskuksella on ilmaset vessat :D

Nojoo oon huomannu mut ihan sama miten päin tahansa vetää niin ei se anna :D Johtusko siitä että mun kortti on vielä sitä vanhaa mallia.

Sielläkin :D eikä kukaan huomaa vaikka sinne livahtaisi vaan vessaan :)

Joo ei ne siellä amarillossa kyllä kattele :D hesellähän sokkarilla olis myös, mut ne taitaa siellä kytätä enemmän eikä päästä jos ei oo ostanu niistä mitään.

Hesen/rosson vessaan tarvii nykyään jonkun koodin :/ tietty jos menee kyttäämään tuleeko joku ulos just ovesta :D

Miten sulta niin paljon otettiin verta? :wideyed: itse kävin eilen seulonnan verikokeissa + normikokeissa missä katotaan hivit, kupat, hemoglobiinit ja hepatiiitti ja mitä lie - multa verta otettiin vaan 3-4 putkea :O zemppiä ultraan, hyvin siellä varmasti kaikki on. :happy:

Niinhän noi näky ottavan. Samat tais mullaki olla jopa. Veriryhmän selvitys oli kans ja noi hivit ja kupat ja tippurit. En tiiä johtuuko sit siitä, että meillä on ne aiemmat raskaudet päättyny ja sit löytyny niistä kromosomipoikkeavuuksia. Tutkisivatko tarkemmin emt. :D Niin ja kilpirauhaset katotiin kans yms.

Parin tunnin päästä ultraan. Keskustassa jo palloillaan ja ootellaan, kun kävin antamassa ne sikiöseulannat ja pissinäytteet. Huh ku ottivat 10 putkee verta :D ja join äsken hiton ison kaakaon kahvilassa, se tais olla virhe koska kohta kusettaa eikä täällä keskustassa oikein oo missään ilmasia vessoja.
Eiks ne sikiöseula verinäytteet pidä antaa 9+0-10+6 viikoilla? Muistan ku sanoivat että on tosi tarkkaa että otetaan tolla välillä. Paljonko sulla viikkoja nyt on? Onkohan tuossa sitten eroja paikkakunnittain..

Muoks. Nyt vast huomasin ku olit laittanu et sulla viikkoja 10+1 ja taiski olla niin et nyt sulla on vaan väli ultra ja nt-ultra oli myöhemmin..

Mulle myös painotettiin sitä, että otettava noin 14vrk ennen ultraa.. Luulis ettei noi paikkakuntien mukaan eroa toisistaan. Osaatko sanoa wildside miten sulla oli noin?

14 vrk aiemmin?! Vain silloin vai miten?! :O Minulla ainakin lukee terveydenhoitajan kirjoittamana labrat rv 9+0 - 11+6.

Siis mulla on viikkoja sen 10+2 tänään kun seulat otettiin ja ultraan oon menossa yksityiselle en kunnalliselle ja kysessä siis vain tarkistusultra missä me saadaan mielenrauha että pikkunen on kunnossa. Ei olla saatu vielä nt ultraan edes aikaa. Tulee varmaan postissa tällä viikolla kun se tehdään meillä naistenpolilla eikä neuvolassa. :)

Mulle mun mielestä sanottiin, että viikko riittää labrat uloste saamiseen. Toki mulla nyt tulee pidempi väli siihen, kun meen labraan torstaina ja nt ultra on 24.6.

Takaisin