Mun omalla mummilla (isän äidillä) oli sama asenne, että eivät kovin ota lapsia hoitoon kun omansakin ovat itse hoitaneet... Mun äiti taas sit sanoi, että todellakin ottaa lapset hoitoon aina kun tarvitsee ja muutenkin, esimerkiksi torstaina mulle tuli viesti, että haluaa nuo kaksi isompaa kahdeksi yöksi ja pakattava uikkarit mukaan niin pääsevät uimaan! Kyllä Mä ihan itse voisin lapseni hoitaa kun niitä oon halunnut, mut onhan se lapsellekin turvaa tuova asia kun on turvallisia yöpaikkoja useampia. Mun nykyisen miehen vanhemmat kans mielellään ottaa myös nuo ”bonuslapset” yökylään mielellään
Tänne ei oikeen kuulu mitään erityistä, koulunalku vienyt hyvin voimat, ei tolla meidän ekaluokkalaisella lähtenyt kovin vahvasti homma rullaamaan, mut onneksi saadaan tukitoimia ja vaadin kaiken mahdollisen mitä vaan voi saada... Opettajaksi toki sattui sellainen vanhempi nainen, joka ilmeisesti hoitaa työnsä rimaa hipoen ja ei tee mitään mitä ei ole pakko. Todella nihkeästi suhtautunut kaikkeen, vitsi kun voisi vaan vaihtaa luokkaa
Onneksi nyt yksi tukitoimista on vähintään tunti erityisopettajan kanssa pienryhmässä ja meillä kotona huomattiin ero ja kahdessa päivässä! On muuten niin iso merkitys sillä, miten lapseen suhtautuu!
Alkuraskaus väsyttää ja kuvottaa, parina aamuna nyt meinannut oksu lentää kun hampaita pessyt, koko päivän etonut, mut vielä on sisällä pysynyt... Viikkoja tosin 6+0 mun laskujen mukaan, eli kyllä se 24/7 oksnenusralli sieltä vielä alkaa :D
Tytsylle tsempit koiran kanssa
Mun miehen veljen perheen 16-vuotias koira jouduttiin just lopettamaan, kunnioitettavaan ikään pääsi, mut oli jo tosi huonossa kunnossa.