Mä huomasin toisen lapsen kohdalla, että vauvavuosi ei välttämättä ole ihan helvettiä, vaan voi oikeasti olla ihan mukavaa ja niitä hyvin nukkuvia vauvoja on oikeastikin olemassa <3 Jotenkin se toisen muksun vauvavuosi oli niin helppoa ja mukavaa, ettei siitä edes muista mitään!
Mulle se on ollut jostain syystä ihan yhtä hienoa hakea äitiyspakkaus ja hypistellä sitä siältöä joka kerta, kun siinä jotenkin konkretisoituu, että odotellaan ihan oikeaa vauvaa tulevaksi. Jokaiselle vauvalle oon kans kirppareilta ostellut vaatteita ja on ne värit ja kuosit menneet aivan nappiin luonnetta ajatellen, vaikka ei pientä ole nähnyt kuin ultran (ja vatsanpeitteiden) läpi :) Kyllä niitä aina pieniä uusia kokemuksia on joka kerta ja ehkä sitä osaa aina vaan ottaa rennommin ja onhan se isosisarusten riemu ja hössötys jotain niin ainutlaatuista, että sen voi kokea vain uuden tulokkaan kanssa.
Me kerrotaan vauvauutiset sitten jos np-ultrassa kaikki hyvin, mennään vaan samana iltana Bodomia katsomaan, että en tiedä kerrotaanko jo heti ultran jälkeen kun isommat tulevat koulusta, vaiko sitten sunnuntaina kun palaavat kotiin... Jotenkin sitä ei edes ole ajatellut, että huonoja uutisia voisi tulla, vaan on melko luottavainen olo ja odottahan tota keikkaakin ihan kiitettävän paljon :D