Kyllähän noi helteet meinaa jaksamista rajottaa... mut on se silti kiva kun on kesä ja lämmin
Siiri/jäppinen valvottaa mua vuoro yöin, niillä siis selkeä työn jako jo nyt
Oli viikonloppuna siirin 1v ja esikon 7v synttärijuhlat. Järjestettiin esikolle ekaa kertaa kaveri synttärit ja olen hiukan hämillään... mitä mieltä siitä että 6/7v lapsosilla on älypuhelimet jossa nettiliittymä ja vapaa pääsy tyyliin YouTuben? Mä olen vahvasti vastaan! En ymmärrä miksi lapsilla pitää semmosia olla ja että ne pääsee minne vaan ilman että aikuinen on valvomassa missä ne seikkailee... kielisin siis 2 tytöltä että meillä ei lapset puhelimia käytä saati netissä seikkaile vaan tekevät lasten hommia eli leikkivät... 2 tyttöä siis eristyi muista nettiin ja meidän tytöllä oli 3 tyttöä vieraana ja leikkimässä hänen kanssaan:/ Ok on esikolla kans puhelin, perus Nokia, ei nettiä tms ja sitä käytetään vaan siihen että mä soittelen häntä kotiin tai että hän soittaa mulle jos haluaa mennä jonneen... mitä mieltä te ootte? Mikä ikä on semmonen milloin lapsi voisi mahdollisesti tarvita nettiä puhelimessa tai älypuhelinta muutenkaan? Mun meilestä se ikä on joskus ala/ylä asteen siirtymä vaiheessa, 4-5 luokalla... vaikka en silloinkaan ymmärrä että miksi? Ei mullakaan ole älypuhelinta/kotinettiä ollut vastakun joskus täysi-ikäisyyden kynnyksellä
Muuten juhlat meni kivasti, Siiri oli kyllä kovin väsy illalla:/
Mitäs muuta... raskaus etenee ja viikkoja tänään jo 22
18 viikkoa siis la
hirveetä vauhtia menee päivät
Sokerit heittelee ihan älyttömästi muuten kaikki kivasti:)
Mitenkäs muilla odottajilla? Vauvoilla? Oliko yrittäjiä?
Siiri muuten ottanut muutamia askelia ilman tukea ja kova ois kiirus tutkimaan maailmaa
Sannista on tullut rohkea seikkailia ja kamala räpätäti, ei ole hetkeäkään hiljaa! Edes nukkuessaan :D hänen lempi lause on nykyään ”en voi”, sitä viljellään vastaukseksi jokaiseen käskyyn/pyyntöön :D
Olen kyllä hiukan huolissani kun tää alkaa hiljenemään pelottavasti... älkää vielä hiljentykö, tarviis vertaistukea
Onko muuten mikä teillä tilanne? Ollaanko täällä vielä kotona vai jo palattu töihin? Johan nää meidän joulukuiset on kohta jo 3v
voi apua, minne se aika onkaan mennyt:,)