Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos :) Voipi olla melkosen outoa, ettei itse tarvitse olla vastuussa pikkuisesta, mut ehkä sitä jotenkin uskaltaa rentoutua...

Wildis, tuntuu että sinä haluat ymmärtää kaikkien meidän muiden kirjoitukset väärin, nekin missä ilmaistaan vaan oma mielipide tai joku vinkki jonkun asian suhteen. Tuskin täällä kukaan haluaa tuomita mitään toimintatapaa, kaikki kasvattaa lapsensa omalla tavallaan, eikä sinun kuuluisi siitä närkästyä jos toiset tekee toisenlailla ja perustelee tekemisensä siihen perään.

Warheart Ota pari lasia viiniä ja rentoudu, kyllä sä sen vetovastuun muksuista takasin saat niin hetken lataus tekee varmasti gutaa;) latte ja mansikkaviineri maistu eri hyvälle kun pysty syventyy hetkeksi parisuhteeseen joka kovin helposti unohtuu kiireisessä arjessa:/ hetkellinen vastuun taakse jättäminen on sallittua myös äidille;)

En wild sulle erikseen tarkottanu mun kommenttia, eikä ollut tarkoitus loukata mitenkään tai aiheuttaa semmosta tunnetta että arvostelisin joidenkin kasvatustapaa tai siis sinunkaan. Kirjotin kyllä vähän kärkkäästi kun on viime aikoina saanut kuulla ihmettelyä (en täällä) näistä omista valinnoista mitkä on MUN mielestä maailman luonnollisimpia ja se ihmetyttää ja ärsyttää. Siis esim että imetän edelleen (!?) enkä nukuta vauvaa pinniksessä vaan vieressä. Mulle nämä tavat vaan on aivan itsestäänselviä ja tuntuvat parhaimmalta tavalta kasvattaa poikaa enkä toisin tekisi. Se ei tietenkään sulje pois sitä että toiselle äidille ja perheelle aivan päinvastaiset tavat voi olla parhaimmat ja tuntua luontevimmilta. Kaikki me kuitenkin tehdään kaikkemme ja parhaamme meidän lasten eteen että niistä kasvaisi onnellisia ja hyvinvoivia ihmisiä.

Ihanaa, kun saitte yhteistäaikaa miehienne kanssa :happy: Mekin päästiin eilen yhdessä miehen kanssa kuntoilemaan, kun neiti oli mummon kanssa.

Neidille tulikin sittenkin se flunssa, vaikka aluksi luulin, että oli pelkistä refluksioireista kyse.. nenä vuotanut ja tukossa, ei onneksi kuumetta tai muuta. Mutta nukkumiset aika säätämistä, kun tutti helpottaa maidon seilaamista ja tukkosella nenällä ei oo pystynyt käyttää. Annoin panadolia, kun ollut kitinää koko päivä (hampaita myös? o_O) niin siitähän tuli ripulia. Onko muilla panadoli aiheuttanut?

Soittelin eilen neuvolaan niin saatiin lääkärin aika maanantaille, jossa katotaan mitä tehdään noiden allergioiden kanssa ja ehkä sitä ravitsemusterapeuttia. Oli onneksi siitä maitoaltistuksessa kirjoittanut tietoihin, että herkästi soittoa, jos samoja oireita kuin maidosta. :)

Wild so long sit, kai me sitten ymmärretään toisiamme kamalan väärin kun mäkin timben kaa aikaslailla samaa mieltä, mutta sotimaan en lähde... Ihanaa vauva arkea teille ja paljon tarrasukkia ja iloa odotukseen:)

Varmasti juu oon sit kirjoittanut jotain kärkkäästi jos niin sanot. Itse en oikein ees muista mitä sellaista olisin kirjoittanut, mutta kieltämäänkään en lähde.

Hansulle unohtu sanoa, että meillä (siis MEILLÄ, joillain sattaa tehota, älkää flipatko:D) ole yhdelläkään tehonnut panadol hampaisiin, sannilla on hampaiden puhkeamisen yhteydessä mennyt nenä tukkoon noin pariksi päiväksi, outo oire hampaiden tulolle:D

Minä myös siis pyydän anteeksi, ei ollut tarkoitus loukata. :) Asiasta toiseen, ihana kun tässä illalla käytin pojan kylvyssä, ja hän istui siellä ekaa kertaa kunnolla niin että vähän vaan tuin olkavarresta. Leikki sitten lämpömittarilla ja yhtäkkiä hoksasi katsoa itseään ja mua peilin kautta ja nauroi ja hymyili maailman leveimmin. Näytti jotenkin niin isolta pojalta jo kun ihan tomerasti istua kökötti siellä, pienine maha- ja reisimakkaroineen. :) byääh, mihin tää aika on mennyt? :D

Takaisin