Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äippä, mä saan aina musiikkia lahjaksi, vaikka sanon ettei tarvii mtn. Mun mielestä hyödylliset lahjat on parhaita! :) Niin onnittelut muuten synttäreiden johdosta! Mä kans vanhenin tossa tiistaina ja vika vuosi kakskymppisenä lähti käyntiin :D

Warheart paljon onnea :) mulla on synttärit vasta elokuussa, mut toi sano että ei jaksa enää kuunnella mun ähinää ja valitusta huonosta kunnosta... Oikeasti hyvä lahja ❤️vaikka oon kyl tolle kans sanonu et ei tarvii mitään ostella! Noh anyways, saapa omaa aikaa ja kropan parempaan jamaan:) ps Maca on super hyvää, nykyään vaan joku ihme trendi...kerrankin trendejä edellä:D

Moni näkyy vetelevän macaa tuolla lapsettomuus puolella mitä oon lukenu :) Ehkä siks äippä oot niin hedelmällinen ;)

Kiitti! :) Mä ähisen ja puhisen aina olkkarissa ja käyn juoksemassa lyhyitä lenkkejä, mies sit valittelee, että pitäs itsekin alkaa liikkua niin ois parempi olo :D

Wild ai se vaikuttaa siihenkin:o sehän sit selittää paljon:D ihan piristys tarkoituksessa mä sitä vedän+siinä
paljon hyviä mineraaleja tms;)
Juoksu lenkki päivässä pitää pään hyvässä kunnossa:)

Kyllä se kummasti voimaa antaa vaikka vaan puolisen tuntia käy juoksemassa :) Saapahan rauhassa huudattaa napeista mitä tykkää ja ei kukaan ole vaatimassa muuta :D

Äippä kyl se vaikuttaa jollain tapaa. En nyt muista mihin se vaikutti kuukautiskierrossa. :D

Katos prkl tässä paketissa tosiaan sanotaan et Perussa tätä käytetään hedelmällisyyden parantamiseksi ja miehiseksi rohdoksi:o tämähän sit selittää paljon kun rupesin tätä käyttämään ennen esikkoa, nyt kyl ollu monta vuotta tauolla kun näitä uskalla raskaana syyä:D

Maca vaikutukset naisille

Hedelmällisyys

Naiset ovat käyttäneet Maca jauhetta kasvattaakseen mahdollisuuttaan tulla raskaaksi jo yli 2000 vuoden ajan. Tieteelliset tutkimukset ovat osoittaneet,
että ruoka tasapainottaa hormoneja, jotka johtavat säännölliseen ovulaatioon. Maca on myös ravitsemuksellinen voimapesä, joka tukee optimaalista terveyttä, jota tarvitaan hedelmällisyyden auttamisessa.

Säännöllinen kierto

Kuten yllä on mainittu, Maca toimii todella hyvin terveen ja säännöllisen kuukautiskierron tukemisessa.

Raskaus

Macaa on turvallista ottaa raskauden aikana. Tosi asiassa, koska siinä on korkeat ravinne- ja mineraalipitoisuudet se voi tukea terveyden kehitystä.

2 teelusikallisessa jauhetta on kolme kertaa enemmän kalsiumia kuin lasillisessa maitoa. Mustan Macan on myös todettu kasvattavan luun tiheyttä ja lujuutta.

Terve naisen iho

Johtuen Macan kyvystä auttaa tasapainottamaan hormoneja, sillä on usein positiivinen vaikutus ihon sävyyn. Tämä voi muun muassa vähentää hormoneihin liittyvää aknea sekä parantaa ihon kimmoisuutta.

Parantunut libido

Yksi suurimmista vaikutuksista, joita säännöllisesti Macajauhetta käyttävät naiset ovat ilmoittaneet, on merkittävä seksuaalisen halun kasvu. Punainen Maca on korkein phytoravinteissa ja se on paras valinta naislibidon parantamisessa.

Kuumat aallot ja muut vaihdevuodeoireet

Maca toimii erittäin hyvin vähentämään kaikkia epämukavia vaihdevuosien oireita kuten unettomuutta, mielialanvaihteluita ja kuumia aaltoja. Tämä vaikutus syntyy Macan uskomattomasta kyvystä tukea tervettä hormonitasapainoa. Jauhe ei sisällä hormoneja, vaan se ainoastaan stimuloi kehoa tasapainottamaan hormonitoimintaa. Punainen Maca on paras vaihtoehto naisille pääsemään yli tästä elämänmuutoksesta.

Hiusten kasvu

Johtuen Macan uskomattomista hormonien tasapainottamisen ominaisuuksista yhdessä sen tiheän ravintosisälläön kanssa, ruoka pystyy stimuloimaan

hiusten kasvua naisilla, joilla on harvenevat hiukset.

No teillä on kivasti miehet kun muistaa. Mun mies ei muista edes onnitella ja lahjaa en saa koskaan koska ei hän osta muillekaan. Hän on kyllä muutenkin aika omalaatuinen. Muunmuassa tykkää kauheesti mollata mua esim kaupan kassoille tai yleensäkin jos jossain on nainen kassalla niin munsta pitää joku idiootin merkki sille ilmaista... No... Meni taas ohi aiheen. Unohdin mitä piti laittaa...
Mikä ihmeen maca :D koskaan kuullutkaan :D tossa kyllä luki että makeaan juomaan laittaa, no hyyty jo siihen ku en juo sokerijuomia ollenkaan...

Wild kiitos tieto paketista, mun ex työkaveri mut sai aikanaan juomaan, Suomessa toi ollu edes kartalla vielä sillon muuta kun pienessä piirissä... Voipa sit macaa syyttää tyttö laumasta:D❤️
Angelique mä laitan macaa mun aamupala smoothieen, suosittelen:)
Muoks tai oon mä tota kyl pelkään veteen sekoittanut ja shotina alas!

Angelique, kuulostaa tuo vähän oudolta, mut ei kyl lähellekään niin oudolta ku meidän jutut :'D Meillä kyl yleensä molemmat mukana jutussa, mut aikaisemmin mies loukkaantui mun jutuista ja saattoi kiukutella viikonkin :D Ehkä sun miehes osoittaa rakkauttaan yhtä "sairaalla" tavalla sulle ku mä miehelleni? En tiiä, tuli vaan mieleen...

Meillä omat tilit ja omat säästötilit, samassa pankissa. Käyttötileihin laajat oikeudet verkkopankissa eli laskujen maksut hoituu kätevästi kumman vaan tililtä. Mieheltä menee isompi asuntolaina ja suuriosa laskuista. Tankkaa myös pääasiassa. Minulta menee pienempi asuntolaina ja kauppareissut ja rahaa säästöön. Ikinä ei ole mitään ongelmia ollut, mutta luotto pitää kyllä toiseen olla ettei yks tilipäivä lunasta kaikkea ja lähde kuppilaan. Mutta tykkään että molemmilla on omat tilit, helpompi seurata rahankäyttöään.

Muuta kommentoitavaa en nyt sitten enää muistakaan o_O :D

Huomenta ihanat äidit. Täällä nukuttu pojun kanssa 11 tunnin virkistävät unet vain 2 syötöllä välissä. (Vieläkin on kyllä niin ihmeellistä ja ihanaa ajatella, että on itsekin äiti, kun kuulee ko. sanan.)

Tuntuu, että vietän ihan liikaa aikaa kännykällä, ja yksi iso syy on tämä teidän hyvä seura. Mutta nyt ajattelin, että parempi pitää pientä taukoa. Jos saisi enemmän tehtyä kotona asioita ja muutenkin. Josko ainakin juhannuksen yli osaisi pysyä täältä pois... Ehkä pitää antaa armoa itselle sen verran, että noita aihekokonaisia alaryhmiä välillä vilkuilee ;)

Joten ihanaa viikonloppua, synttäreitä ja leppoisaa juhannusta säässä kuin säässä! <3

Takaisin