Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla tosiaa oli osittain menny lapsivesi sunnuntaiyönä,(tai näin ainaki luultiin) sitte aamulla mentii Oysiin ja otettii osastolle. Ei edistynyt ni aloitettu cytotec, reilu vrk että pääsi synnärille. Hommat ei edenny, selvis että lapsivesikalvot onkin ehjät-> puhkaisu, ei auttanut. Lapsi oli kakannu veteen, vesi vihreää. Sitte alkoi painostus epiduraaliin ja oktosiinin. Ponnistustarve alkoi ku auki 7-8cm ei lupaa ponnistaa. Sitte vihdoin ku sain luvan ponnistaa ni mut jätettiin yksin saliin ponnistelemaan, ensisynnyttäjä! Olin kipeä ja turta ja kuumeessa monta päivää. Mulle tehtiin myös sisätutkimus vasten tahtoa, huusin ja anelin että älä koske anna olla ni väkisin tehtiin. Vaikka lääkäri oli juuri tehnyt ni kätilö halusi tehdä kans. Lopulta reilun tunnin ponnistamisen jälkeen en enää jaksanu ja paikalle tuli vaikka kuinka monta työntekijää imukuppia valmistamaan. Yhtäkkiä mulle vaan huudettiin että nyt oitää vauva saada äkkiä ulos ala ponnistaa, vauva on ahdingossa jne. Mää huusin ja kiljuin niin paljon ku on vaan mahdollista. Tuntu että mua tapetaan ja raiskataan yhtä aikaa. Väliliha oli jossain vaiheessa leikattu ja joka paikassa oli verta. Lopulta valkoinen elottoman näköinen lapsi oli saatu ulos. En muista missä kohtaa saivat vauvan parkaiseen. Mua ommeltiin 40minuuttia. Lopulta makasin siellä pöydällä täysin shokissa ymmärtämättä mistään mitään, onneksi isä oli ottanu vauvan ihokontaktiin. Kokonaisuudessa synnytyksen kestoksi merkattu 36 tuntia 40min.
Sekava teksti mutta ei tuota saa päässä vielä selkeämmäksi
Erilainen uus vuos olluMeille syntyi poika 1.1.2016 kl.2.36