Harmi, että niin monen ystävä on ottanu nokkiinsa iloisista uutisista!
Mulle iski hirviä ahistus töitten takia. Kun alotin nyt viime heinäkuussa tässä uudessa liiketilassa, mulla on pieni huone isommassa tilassa. Vähä vaikia selittää, mutta tää on siis entinen pankki ja sain pankinjohtajan huoneen :D
No nyt tähän on tulossa tuolle isommalle puolelle SOL henkilöstö-, vartiointi- ja siivouspalvelut tieten. Niin tämän tilan omistaja joutuu tekemään remonttia tähän mun huoneen vierelle, mun takia. Eli mulle tehdään odotustila, kun en saa enää käyttää keskustanpuoleista ulko-ovea, vaan asiakkaat joutuu kulkemaan "takaoven" kautta. Niin nyt ne joutuu remppaamaan ensinnäki tuon tilan sellaseksi, että asiakkaat kehtaa päästää siitä tänne ja ne joutuu vaihtaa ulko-oven yms. hommaamaan lisää valotauluja ja ikkunateippauksia mulle.
Nyt mua sitte hävettää ihan hulluna kertoa niille, että totanui, oon jäämässä äitiyslomalle toukokuussa.. Ne tekee remonttia mua varten ja sitte ilmotanki tällasesta. Haluaisin kuitenki pitää tän tilan itelläni, että voisin palata tähän sitte. Tää on kuitenki hyvällä paikalla, vaikkakin joutuu tekemään nuita sisääntulo muutoksia. Ja kun kesä on meikäläiselle aina se paras ja kiireisin sesonki joulun lisäksi. Ja jos tänne on tulossa se ydinvoimala nyt joskus, niin se tietäis vaan lisää töitä. Niin senki takia todella toivoisin, että saisin pitää tän. Ku mietin sitäki, että voisinha mää tehä sunnuntaisin töitä, mutta kuka tulee kosmetologille sunnuntaina?

Ja sitte pitäs kuitenki olla synnytyksen jälkeen jonku aikaa vaan kotona, että kerkiää palautua siitä koitoksesta. Menetän ihan varmasti asiakkaita sitte ja sitten kun joskus palaa takas kokopäiväsesti, nii se on taaaas alusta alottaminen asiakkaiden saamiseksi jne.
Ahistaa ihan järkyttävästi..