Mua väsyttää väsyttää ja väsyttää. Mutta se johtuu siitä ettei oo hetken rauhaa loppuvuonna. Siis KOKOAJAN jotain. Kaikki menot sovittu ennen pussaa ja kaik mahollinen jo karsittu veke mutta silti kokoajn jotain.
Hei, mulle heräs kysymys, mietin eka tehä aiheen siitä mutta en tykkää NIIN paljosta huomiosta. Plus kukaan ei vastais kuitenkaan ja sit hormonit ja vollotus :D Ei vais.
Eli, mitä Joulupöytään teillä tulee?
Siis mitä kaikkee me saadaan syödä, kun kaikki kiva kielletään? :D
Kinkku joo, mutta ostitteko jonkun 10kg kun syöjiä on 1231 vai oisko esim vielä meidän kotona kaksin Joulua viettävälle pikkuperheelle ehdotusta pienestä mutta hyvänmakuisesta valmis tai muusta kinkusta?
Ja mitä muuta? Pottuja, vihanneksia,puuroa(en syö kylläkään)
Ei tietenkään maksapasteijaa, kraavia lohta(nyyh) muikunmätiä(huutoitku) juustoja(no jotain juustoja vissiin sai syödä)
Mites säilyke sardiini? Saiks sitä syödä ja syökö sitä kukaan muu jouluna kun mä perunan kanssa? Entä Silli?
Uunilohta saa syödä sentään onneksi. Laatikot menee mulla tosi huonosti alas mutta kai sitä jotain pitäis syödä ni pitänee jyrsiä jotain lootankulmaakin ehkä taas kokeeksi.
Purkkiherneitä vissiin sai syödä köko?
Mulla ei aivot nyt juokse yhtään, eli ruokalistoja kehiin, please!?
Mulla pyörii vaan kaikki kielletty pääsä ja kuola valuu.. nyyyh..
Hei, mulle heräs kysymys, mietin eka tehä aiheen siitä mutta en tykkää NIIN paljosta huomiosta. Plus kukaan ei vastais kuitenkaan ja sit hormonit ja vollotus :D Ei vais.
Eli, mitä Joulupöytään teillä tulee?
Siis mitä kaikkee me saadaan syödä, kun kaikki kiva kielletään? :D
Kinkku joo, mutta ostitteko jonkun 10kg kun syöjiä on 1231 vai oisko esim vielä meidän kotona kaksin Joulua viettävälle pikkuperheelle ehdotusta pienestä mutta hyvänmakuisesta valmis tai muusta kinkusta?
Ja mitä muuta? Pottuja, vihanneksia,puuroa(en syö kylläkään)
Ei tietenkään maksapasteijaa, kraavia lohta(nyyh) muikunmätiä(huutoitku) juustoja(no jotain juustoja vissiin sai syödä)
Mites säilyke sardiini? Saiks sitä syödä ja syökö sitä kukaan muu jouluna kun mä perunan kanssa? Entä Silli?
Uunilohta saa syödä sentään onneksi. Laatikot menee mulla tosi huonosti alas mutta kai sitä jotain pitäis syödä ni pitänee jyrsiä jotain lootankulmaakin ehkä taas kokeeksi.
Purkkiherneitä vissiin sai syödä köko?
Mulla ei aivot nyt juokse yhtään, eli ruokalistoja kehiin, please!?
Mulla pyörii vaan kaikki kielletty pääsä ja kuola valuu.. nyyyh..
Meillä on jo yksi harjotuskinkku marraskuun lopulla tuhottu ja olis varmaan toinenkin, jos ei olis tätä pahoinvointia