mulla tänään ultrassa lääkäri näytti meijän pojan kivekset ja pilin niin kyllä minä nyt uskon ettei ne enää sieltä mihinkään häviä... tai no on kumma jos se onki tyttö!!!
en tiedä mulla jo tuo lekurin ronkkiminen ja kaiveleminen koski tuonne alakertaan niin paljon että ei haittaa vaikka en kikkeliä saiskaan... mutta kaikkee muuta olis kyllä kiva tehä.. kauhee tällanen läheisyyden kaipuu pikku hiljaa kehittynyt raskauden aikana...
kantsii muuten katsoa elokuva: varasuunnitelma
oli hyvä komedia naisesta joka keinohedelmöityksellä hankkiutu raskaaksi kun ei löytäny itelleen sopivanlaista miestä... mutta kuitenkin sitten löyti ja olihan se melkoinen elokuva... vuorotellen itketti ja vuorotellen nauratti ja enemmän itketti se kun tajusin mitenkä normaalia minun käytös on ollut... :D
en tiedä mulla jo tuo lekurin ronkkiminen ja kaiveleminen koski tuonne alakertaan niin paljon että ei haittaa vaikka en kikkeliä saiskaan... mutta kaikkee muuta olis kyllä kiva tehä.. kauhee tällanen läheisyyden kaipuu pikku hiljaa kehittynyt raskauden aikana...
kantsii muuten katsoa elokuva: varasuunnitelma
oli hyvä komedia naisesta joka keinohedelmöityksellä hankkiutu raskaaksi kun ei löytäny itelleen sopivanlaista miestä... mutta kuitenkin sitten löyti ja olihan se melkoinen elokuva... vuorotellen itketti ja vuorotellen nauratti ja enemmän itketti se kun tajusin mitenkä normaalia minun käytös on ollut... :D

mä vieny syyskuussa paperit ja soittanut sen 15kertaa sinne kuin kahdelle eri palkanlaskijalle ja ei vieläkään valmista
Kävelemään en käytännössä pysty yhtään, muutaman kerran olen joutunut vessaan raahautumaan ja silloin on kyllä ärräpäät lennellyt. Ilmeisesti on liitoskipujen takia paikat tuolla alhaalla niin hellinä, että eivät kestäneet yhtään äkillistä venähtämistä, mikä siitä liukastumisesta seurasi.
Eikä tuo oo miehelläkään tuntunut kovin paljoo tekevän mieli. Eikä muunkaanlaista hellyyttä paljoa saa. Minun mies on aina ollut kovin sulkeutunut siinä asiassa. Suukon aina joskus saan, mutta siinäpä se.