minä heräsin tänää jo puol 8 ihan virkeenä... näin unta yhestä talosta joka on myytävänä täällä. Unessa se talo oli ihan meidän talo ja aamulla kun heräsin tuli tunne että pakko ostaa se talo ja jos ei nyt sitä osteta niin kadun loppuelämäni sitä... Vissiin jotai hormooni juttuja taas kun ihan sekasi olin...sitten olin varma että kohta synnytän kun sellanen olo yhestä talosta ja unesta oli... sitten muistin että mieshän oli haudannut talonosto aikeensa 2-4vuodeksi,,, joten hirvee itkuhan siitä tuli... kaikki unelmat ja haaveet menetetty jälleen oman kodin laittamisesta!!! perhana...joku autopommikin unessa räjähti... :D mitähän se tarkoitti?!
ahistavaa tämä kotona olo ku mieski vaan nukkuu... sille pitäis hankkia elämä... tekis mieli sen kaverit kutsua käymään täällä niin sais vähä jotai muuta aateltavaa... sitten kyllä minun pitäis lähteä evakkoon jonnekki... meinas taas ihan kunnon raivari tulla ja sanoinki jo sille että nyt loppu että muuta pois niin pian ku mahdollista... kun eihän tässä ole välillä mitään järkee...
haluais jo vauvan syliin että se kasvas aikasemmin isommaks että vois tehäkki jotai fiksua....
ahistavaa tämä kotona olo ku mieski vaan nukkuu... sille pitäis hankkia elämä... tekis mieli sen kaverit kutsua käymään täällä niin sais vähä jotai muuta aateltavaa... sitten kyllä minun pitäis lähteä evakkoon jonnekki... meinas taas ihan kunnon raivari tulla ja sanoinki jo sille että nyt loppu että muuta pois niin pian ku mahdollista... kun eihän tässä ole välillä mitään järkee...
haluais jo vauvan syliin että se kasvas aikasemmin isommaks että vois tehäkki jotai fiksua....

Ja kressidalle synttäri onnea!
) tulevan semmosta kommenttia että et pysty ees tvtä enää katsomaan..Ei siinä että sitä nyt niin kaipaisin mutta kyllä kovasti on suunnitelmissa että mies saa välillä jäädä kotiin että pääsen vähän kaupungille vaikka shoppailemaan kavereitten kanssa ja että mieskin saa välillä lähtee kavereittensa kanssa vaikka lautailee ilman että siitä tarvii hirveetä "Numeroa" tehdä..eiks se sit muka toimi niin? 
Alkaa aika käymään vähiin, hui! Jossain välissä oli tosi tukala olo ja toivoin vaan, että vauva syntyisi pian, mutta nyt olen leiponut pakkaseen pullaa ja muffinseja ja tehnyt kaikki joululaatikot valmiiksi ja muutenkin touhuillut kaikenlaista. Ja vielä olisi vaikka kuinka paljon juttuja, jotka haluaisin ehtiä tehdä ennen vauvan syntymää. Tuntuu kyllä jotenkin epätodelliselta, että se synnytys saattaa käynnistyä koska vaan. Tosin nyt ei kyllä ole ollut mitään sitä enteileviä merkkejä.