Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olin tosi pettynyt tohon käyntiin. Samoin siihen, että ei saatu osallistua neuvolan perhevalmennukseen ollenkaan.
Viimeyönä näin unta, että synnytys alkoi, oli oikein kipeitä suppareita mitkä tuntui selässä. Siinä unessa olin ihan innoissani et jee ja joo, vihdoinkin! Aamulla pettymys, kun tajusin että eihän tässä mitään synnytetä... Selvisi että olin kuorsannut kauheaan ääneen ja mies oli mua tuuppinut selkään, että oisin hiljaa! Nauratti kyllä sitten kun mies tuon kertoi. No, ei siihen nyt ihan kauhea aika voi olla, kun oikeasti pääsee tosi toimiin.
. Ollaan lähdössä käymään mun kotipuolessa kun pitää saada uuteen autoon lisävalot eikä täällä ole kellään kaverilla lämmintä tallia... No, ei tuonne ole kuin 180 km ja pääsee samalla leikkimään siskonpojan kanssa kun ei jouluksikaan päästä sinne :)
Ei ole helppoa.
Ja sitten se alkoi marmattaa mulle vielä seuraavana päivänä ihan pienestä jutusta ja taas aloin pillittää.. Voi sitäkin rukkaa kun joutuu koko aika lohduttelee hormonihirviötä