Joulukuun jupinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miko_84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Luin netistä, ettei sille hiusten lähdölle mitään voi ja 4kk jälkeen pitäisi jo vähentyä hiusten irtoilu. Mulla on joka hiustenpesulla irronnut muutama hius, huomaa että hiukset ovat ohentuneet, onneksi niitä kuitenkin on paljon. Raskausaikana hiukset kasvoivat nopeasti eikä niitä myöskään silloin lähtenyt. Mietin myös, että auttaisiko joku vitamiini, mutta en tiedä mikä. Siinä nettijutussa oli, että ainoastaan päänahan hieronta voi auttaa.. Tiedä häntä.

Huh, aika samankaltaisia kokemuksia joillain edellisistä parisuhteista, kun mulla. :sad001 Aloin seurustella vakavasti yläasteella edellisen mieheni kanssa ja siinä sitten oltiin semmonen vähän päälle kolme vuotta yhdessä. Pari vuotta meni oikeesti tosi hyvin ja oltiin NIIN rakastuneita. Sen jälkeen mulla alkoi tulla semmosia ajatuksia päähän, että hän pettää mua ja olin oikeassa. Hänen kaverit soitteli mulle, että nyt taas mennään jonkun muun likan matkassa jne. Viimesenä ehtoona veteli mua turpaan, kun ei ollut tyytyväinen siihen, että juhlistin kaverin synttäreitä pienessä hiprakassa. Kerkesin oleen sinkku reilun kuukauden ja nyt tämän lapsen isän kanssa oltu myös yhdessä reilu kolme vuotta, eikä kyllä ole mitään ongelmia. :)

Mut me ollaan nuoria, joten kerkeehän tässä tapahtua vaikka ja mitä. Mutta toivon koko sydämestäni, että hän olis se oikea ja pysyttäis yhdessä aina. Olispa kurjaa lapsenkin takia erota... Silti jos suhde menee ihan päin mäntyjä, niin en tosiaankaan rupee myöskään lapsen/lapsien takia olemaan yhdessä. Järki täytyy pitää päässä. :thumright

Tänään sain itteni ehkäsyneuvolaan ja lääkäriltä sain reseptin ehkäisyimplantaattiin. Laitto menee tammikuun lopulle, joka ärsyttää kovasti. Kumi ei tällä hetkellä sovi yhtään, kun tuntuu niin pirun kuivalta, vaikka olis liukastetta. Täytyy varmaan vielä sit elää selibaatissa siihen asti. :confused1 Tuntuu kumminkin aika hurjalta maksaa joku 200 euroa ehkäisystä, kun ei osaa varmaksi sanoa, että olisko se sen kolme vuotta vai vaikka vaan puoli vuotta. Mut mennään nyt tämän hetken fiiliksien pohjalta ja kadutaan sitten, jos tilanne muuttuu. :grin

Me oltiin taas koko alkuviikko osastolla pojan kanssa. Lisälääkettä suoraan suoneen ja suolen tähystys, kun kakan mukana on tullut verta jo kaksi kuukautta. On se jännä, kun olen siitä itse sanonut koko ajan ja jopa käynyt päivystyksessä pojan kanssa, mutta kukaan ei ole noteerannut mitenkään asiaa. Nyt sitten ennen joulua kamala hätä, että pakko tutkia jne. Noh, tässä nyt sitten jännätään, että mitä koepaloista näkyy ja ollaanko joulukin osastolla. Toivottavasti ei !!

Voi Suviii.. sydäntä kivistää sun ja pojan puolesta. Toivottavasti saatte olla joulun läheisten kanssa, eikä osastolla ja kaikki selviää parhain päin.

Hormonaaliseen hiustenlähtöön ei auta vitamiinit valitettavasti.Mut tietty sinkki vahvistaa hiuksia,kynsiä ja ihoa noin yleisesti. Ja hieronta vilkastuttaa pintaverenkiertoa eli aktivoi hiustuppea,eli eiku tukistelemaan :)

13vuotta kampaajana oon kuullu ja nähnyt kaikki kokeilut ja pillerit ja höpölöpöt poppakonstit mitä asiakkaat ovat yrittäneet.. ja en oo nähnyt mitään suurta muutosta,mutta muistakaa mammat se On VÄLIAIKAISTA :)
T.täälläkin joka harjaus "ohentaa"kuontaloa

Ihan kananlihalla kun ajattelenkin sitä pikku kultaa siellä vaippasillaan. Toivottavasti paleltu hengiltä siellä metsässä.

Mun mielestä tää on jotenki ihan hämärä juttu.. En siis tajua. Isä ensin hylkäsi lapsensa ja meni sitten metsään kuolemaan? Kun jutun mukaan ei isän kuolemaan liity rikosta, mutta ruumis on löytynyt metsästä.. Vai onko siis isä ensin hylännyt lapsensa ja mennyt sitten metsään tappamaan itsensä?

Niin ilmeisesti on kaynyt..tai tahottomasti sammunu/vetäny överit tms...kai sekin joskus selviää.Henki olis varmaan lähteny viimeistään linnassa.

Veikkaan et se on hylänny lapsen ja sen jälkeen lähteny ite tekeen sitä kuolemaa.. Ei varmaan kestäny sitä et jätti lapsen heitteille...?

En kyl tajua kuinka joku voi olla niin kylmä lastansa kohtaan.. Onneks se lapsi löydettiin hengis ja nyt sillä on kaikki hyvin.. Traumat varmaan voi kyllä jäädä jo ton ikäsellä(?)..
Mutta rakastetaan meijän omia pikku palleroita koko sydämestä!

Tuohon hiusten lähtöön vielä..Mulla lähtee omasta mielestä kauheesti hiuksia. Neuvolassa terkkari sano et se johtuu siitä et raskauden aikana ei lähde hiuksia kun niin sanotusti päänahka/hiuspohja lepotilassa..Eli nyt sit kun raskaus ohi lähtee ne hiukset mitkä olis pitäny lähtee raskauden aikana...Viime neuvola käynnillä tosta just kysyin ja sanoin terkkarille et ootan et millon jostain kohtaa kalju paljastuu kun lähtee niin paljon hiuksia..Mut sano vaan et nou hätä :D

No nyt sit sataa sitä luntakii,tai satanu kyllä yöstä lähtien.ei ois tarvinu tulla,ois helpompaa kulkee vaunujenkii kanssa,nyt ei sit voi lähtä minnekkää ku lumi pakkaantuu renkaitten päälle.sulaispa mokomat lumet pois.

Täällä ei oo lumesta tietookaan...
Tuossa kattelin vanhoja keskusteluja niin tuli mieleen et onko joku fb-ryhmä vielä olemassa mihin mahtuisi mukaan? :)

Täälläkin tuli lunta, hetken... Nyt näyttää maa valkoselta, mut saa nähä kuin kauan, ku plus asteita kuitenki on. Piti mennä vaunuilemaanki, mut ei jaksa kastella nyt noita kotteroita.

Täällä rupes satamaan lunta..jään päälle sataa lunta :(. Mulla nyt nastat kengissä ja ei näköjään nekään auta ku lähtee jalat alta..vetäsin perinteiset polvilipat omalle pihalle äsken..

Toivottavasti ei pahasti sattunu Keijuli. Nyt on yks jos toinen röntyilly pihoillaan. Yks päivä soitin jo kiinteistöhuoltoon, et pystyiskö millään hiekottaa ton pihan. Joo olihan ne vähän käyny hiekkaa ripottelees, nii ja tuonu tonne muutaman metrin päähän hiekkalaatikon. Ihan ku mä ton vauvan kanssa pääsisin pihaa itte hiekottaa, huoh. Mistähän sitä taas maksetaan. Äijät ajelee autoillaan ympäriinsä, eikä saa mitään aikasiks.

Sinbbu: Joo ei kyllä tarvis mennä osastolle jouluks. Oli nytkin niin karmaseva reissu että... Sai tapella taas kaikista asioista ja silti, kun kävin syömässä oli poika repinyt päästään kanyylin pois! Miten se on edes mahdollista, kun siellä pitäis jonkun vahtia koko ajan näitä pieniä?! Yöksi jouduin jättämään hänet sinne ja illalla, kun soitin, niin kuului kamala itku taustalta ja hoitaja vakuutteli, että kyllä tossa nyt toinen hoitaja on menossa ottamaan sen syliin. Noh, itki koko puhelun ajan ja jäi tosi paskat fiilikset. Nukuin yönkin niin huonosti, etten oo ikinä pojan kotona ollessa nukkunut noin huonosti. Jätin vielä selvät ohjeetkin kaikista lääkkeistä, syömisistä, nukkumisista sun muista kellon aikoineen päivineen, mutta niitäkään ei noudatettu kunnolla. Tuntuu ettei ketään kiinnosta näiden vauvojen hyvinvointi... :crybaby2

Etkö sä Suviii sais jäädä vauvan kanssa sinne ? Kyllä pitäis pystyä luottaa terveydenhuoltoon. Ikävä kyllä se on vaan ihan pyllystä. Toivottavasti teidän ei tarvis enää ravata siellä ja saisitte viettää rauhaisan joulun. Ei kenenkään pienen, eikä liioin ison kuuluis kärsiä. Siinä tulee niin avuton olo, kun ei itse pysty toista auttamaan. Tsemppiä teille.

Jos täysimettäisin, niin saisin pitkän tappelun jälkeen varmaan jäädä sinne. Muuten vauvojen vanhemmat eivät saa osastolla yöpyä. Isomman lapsen kanssa saa olla, jos ei muuten suostu sinne jäämään.

Takaisin