Minkkis
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Meillä kans aina vaan töihin, mut kesäloman ja isyyslomankin on onneksi pitänyt, vaikka vihaa Kela-rahan vähyyttä palkkaan verrattuna. Ja tullut aina klo.16 kotiin, ellei ole mennyt kauppaan. Saa sellaisen nalkutuksen osaksensa. Inhottavinta oli, kun tää sormi murtui, kun mies koko ajan kuittaili, että itsepähän olen tässä jamassa, kun kolmannen lapsen halusin? TÄH? Siis inhottavaa päästää suustansa tollasta, kun kuulostaa siltä ettei kolmas olisi ollut toivottu ja ihan itse tietoisesti lykkäs mut paksuksi. Aina vaan kun tulee jotain "ongelmia", niin on pakko päästä aina sanomaan "Sitä saa mitä tilaa". Yritinkin kuvailla mitä kotiäitiys on: Jos miehen sormi olisi murtunut, niin minä pyörisin vieressä ja hääräilisin kaikki kotityöt normaalisti, kun hän saa olla sormi suussa penkissänsä. Mutta entäs minä? Eipä tullut sairastettua, kun vain se muutama tunti ekana päivänä siskon kanssa. Oliskin saaanut vastata lääkärille "Juu olen töissä laitappa vapaata", mut oikeassa elämässä vastasin:"Ei kotiäitinä ollaan. Kolme alle kouluikäistä lasta ja viimeinen tississä kiinni, että silleen.."

. tytölle tuumas vaipanvaihon jälkee et "äiti leikkii sun kanssa".pistää meinaa vihaks tommonen.sit mies vielä ihmettelee miks ei heru seksiä...miksköhän ei?eka siivoot kotona ja teet ruuan,hoidat lemmikit,ja ulkoilet ja leikit tytönkaa,sit pitäs vielä miehellekkii seksiä antaa,ei kiitti,ehkä sit 2014 jouluna 

koska miehet eivät koskaan täysin ymmärrä naisia