Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Terkkarin mutuun?Mutta mihin perustuu tieto että rokote lisää keskenmenoriskiä jos niitä on taustalla?
Hei Emsi, olen asunut ulkomailla jo vuodesta 2003. Jos koskus pääsen salaiseen ryhmään asti, niin siellä sitten lisää. Eka synnytys vuonna 2011 meni täällä loistavasti kaikin puolin. Mulla menossa rv 7. Varhaisultra maanantaina. Hieman hysteerinen olen, koska monta varhaista keskaria takana ja viimehetket käsillä vauvansaannin suhteen....Hoi! Tiedättekö kuinka huippua on lukea teidän höpinöitä? Tällein kun asuu maailmalla ja nykyisen asuinmaan systeemi on vielä ohan täysin utopiaa, niin kyllä on vertaistuki tarpeen :) ihan mielenkiinnosta kyselen, onko täällä muita ulkomailla asuvia joukossa?
Itsellä menossa omien laskujen mukaan 6+0 ja ensimmäinen lääkäri käynti asian tiimoilta 11.1. Kovasti toivon, että ei tule mitään kummempia ja tammikuussa voisi huokaista helpotuksesta kun pahimman yli on päästy :)