Joulukuun jorinat

Mutta mihin perustuu tieto että rokote lisää keskenmenoriskiä jos niitä on taustalla?

Heippa! Varovasti tulen tälle puolelle kurkkimaan, että mitäs täällä tapahtuu. Ke tein pos. testin ja nyt vaan ihmetellään ja odotellaan mitä tapahtuu. Eli siis pelätään pahinta, nimim. vessakäynnit jännittäviä :D Tsemppiä kaikille odotukseen! :)

Oon kyllä ihan vakuuttunut siitä, että suurin syy 12 viikon perinteiseen rajaan raskaudesta kertomiseen ei oikeasti ole keskenmenoriski vaan se ettei kukaan kestä kuunnella jatkuvaa valitusta pahoinvoinnista. Mä haluaisin vaan maata hämärässä ja voihkia.

Onko moni jo salaisella puolella? Mä laitoin jo pyynnön päästä sinne, malttamaton ei jaksais odottaa... :bag:

Vargynja lisää käsittääkseni tiistai- ja perjantai-iltasin, eli etköhän sää kohta oo siellä kans. :)

Hoi! Tiedättekö kuinka huippua on lukea teidän höpinöitä? Tällein kun asuu maailmalla ja nykyisen asuinmaan systeemi on vielä ohan täysin utopiaa, niin kyllä on vertaistuki tarpeen :) ihan mielenkiinnosta kyselen, onko täällä muita ulkomailla asuvia joukossa?
Itsellä menossa omien laskujen mukaan 6+0 ja ensimmäinen lääkäri käynti asian tiimoilta 11.1. Kovasti toivon, että ei tule mitään kummempia ja tammikuussa voisi huokaista helpotuksesta kun pahimman yli on päästy :)

Hei vaan kaikille! Muutamia tuttuja nimiä täällä on näkynyt tuolta kuumeilijoiden puolelta ja Rosalina tais olla myös 2015 kesäkuisissa.
Täällä siis plussattu itsenäisyyspäivän jälkeen ja edelleenkään ei meinaa oma pää olla ihan mukana tässä vaikka puolisen vuotta ehdittiin yrittääkin tätä toista. Miehen kanssa on päätetty että ei vielä aiheesta huudella, mutta saa nähdä kuinka tuo käry jouluna käy. Toivottavasti saan jotenkin väistettyä. Miehen vanhemmat ovat tulossa meille aattona, joten voi olla haasteita pitää asia piilossa. Sitä hössötyksen määrää.... Huuh... Se olis kyllä enemmän kuin kiva saada vielä vähän myöhemmälle...

Mä sua moikkailinkin tuolla elokuisten listalla:) onnea kovasti!! Kiva, että on tuttu porukassa mukana! :) :)

Hoi! Tiedättekö kuinka huippua on lukea teidän höpinöitä? Tällein kun asuu maailmalla ja nykyisen asuinmaan systeemi on vielä ohan täysin utopiaa, niin kyllä on vertaistuki tarpeen :) ihan mielenkiinnosta kyselen, onko täällä muita ulkomailla asuvia joukossa?
Itsellä menossa omien laskujen mukaan 6+0 ja ensimmäinen lääkäri käynti asian tiimoilta 11.1. Kovasti toivon, että ei tule mitään kummempia ja tammikuussa voisi huokaista helpotuksesta kun pahimman yli on päästy :)
Hei Emsi, olen asunut ulkomailla jo vuodesta 2003. Jos koskus pääsen salaiseen ryhmään asti, niin siellä sitten lisää. Eka synnytys vuonna 2011 meni täällä loistavasti kaikin puolin. Mulla menossa rv 7. Varhaisultra maanantaina. Hieman hysteerinen olen, koska monta varhaista keskaria takana ja viimehetket käsillä vauvansaannin suhteen....

Siis että hä? Mie taidan laittaa nämä apit heti pois kun ihan pöhlösti lasketaan ristiin nuita viikkoja. Tässähän menee ihan sekasin. Flo mukaan menossa 6+1 ja la 4.8. Latasin tuon Preglifen ja pongasin jostain kommentin että kannattaa laittaa tuohon Preglifeen tuo la niin menis viikot oikein. No miehän laitoin ja jätin viimeiset kk kohdan tyhjäksi niin se laski mulle viikkoja 7+1. Ihmettelin sitä eilen että ai oliko se muka jo 7+0 kun itse ajattelin että 6+0. Tänään sitten enemmän tutustuin tuohon Preglifeen niin sehän sanos että edelliset kk ois ollu lokakuun puolella vaikka oli marraskuun alussa. Noh, kun korjasin sen tiedon oikein niin LA siirtyi 10.8.? Jonkun +1 päivän ymmärrän mutta että viikkon myöhemmin kuin mitä Flo laskee? En käsitä...

Onko joku muu törmännyt vastaavaan?

Tuo flo vissiin laskee viikot jotenkin ihmeellisesti, eli siihen ei kannata luottaa! Mä huomasin saman ja poistin flon heti etten mene sekasin :D

Mites nuo antaa ihan eri päivämääriä sovelluksesta riippuen? Mitäs muita sovelluksia teillä on käytössä? Preglife tosiaan antaa ihan oudon päivän, kun vertaa vaun raskauslaskuriin. Flota ei ilmeisesti kannata edes testata:)

Mä testasin Vau:n laskurilla ensin lasketun ajan ja sitten syötin sen Preglifeen, niin antoi tiedot ihan oikein eli samalla tavalla kuin mitä Vaun:n odotus ja Vauvan odotukseni applikaatiot myös. Eihän näitä appeja voi liikaa olla :hilarious:

Mä kokeilin vau.fi laskurin lisäksi liberoa clubia ja se väitti mun olevan jo kymmenellellä viikolla:bored:. Syötin siihen siis saman lasketun päivän, jonka olen saanut muutamalla eri laskimella. Oottelen jo ultria niin sais viikoille varmuuden.

Takaisin