Joulukuun jorinat

Voi ei :-( pahoittelut mutter!

Mie poistun takavasemmalle, tämä raskaus meni kesken ja nyt kohdun tyhjenemistä autetaan lääkkeillä. Mutta näin oli vain nyt tarkoitettu. :'( Teille kaikille toivon ihanaa ja onnistunutta raskausaikaa! :-) <3

Oletteko ladanneet raskaussovelluksia kännykkään? :)
Mä latasin jonkun (check check.......)... Preglife-nimisen. Saa nähä onko pätevä. :)

Ja meinaatteko muuten ottaa kausi-influessarokotteen (jos ette ole vielä ottaneet)? Mä en oo aiemmin ottanut, mietin pitäiskö nyt... :think005 kun sitä raskaana oleville suositellaan kumminkin. Eikös sen maksutta saa, jos on raskaana?

Mulla on Flo, jonka muutin raskaustilaan, sillä seurannut aiemmin kuukautiskiertoa. Se kyllä näyttää viikot vähän väärin.

Pitäisi katsoa joku kiva sovellus ensi viikolla, jos ultrassa kaikki hyvin ja saisi vahvistusta viikkoihin.

Mun 2-vuotiaalla pojalla ja miehellä on rokotus. Mulle ei annettu nyt näin alussa, vaikka sitä raskaana suositellaankin, kun on keskenmenoja takana. Terveydenhoitaja sanoi että ei sen pitäisi mitään tehdä, mutta hän ei haluaisi ottaa sellaista riskiä.

Plussapallero, mistä toi VIP-merkki tulee? :) oon jollain muullakin nähnyt ja ihmetellyt mikä se niinkö on? :D tärkeä tyyppi olet, ilmeisesti! (;

Takaisin