Joulukuun jorinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Caarina!

On jotenkin vaan sellanen olo että ei tää kuitenkaan lähde käyntiin vaikka käynnistellään jne mut ehkä se on se eilinen ketutus siitä turhasta käynnistä.. Toivon vaan että olis nopeasti ohi..

Onko ballongin laitto sattunu paljo?

Mulla ainakin mukava lääkäri, joka antoi henkäistä välillä ja osasi jotenkin rentouttaa juttelulla, niin kivun sieti, vaikka onnistui vasta toisella yrityksellä. Tosin oltiin nähty lääkärin kanssa tän raskauden kontrolleissa jo x kertaa ja itseasiassa sama lääkäri teki esikoisen sektion niin ei ehkä minuakaan jännittänyt niin paljon.

Mut miten paljon sit täytetty ballongi koskee on ihan yksilöllistä. Kaveri lähetettiin kotiin oottaa et tapahtuu ja hän ei tarttenu edes kipulääkettä, minä pääsin osastolta sairaalan parkkipaikalle kun käännyttiin jo takas et saan kipuun jotain lääkettä.

Minun pitäisi vielä pakata sairaalakassi.. kotiutukseen on jo vaatteet pakattu mutta osastolla oloon ei ole vielä mitään.. eilen vasta hoksasin että tarviinhan mie itekkin puhtaita vaatteita kotiinlähtöön, kun olin pakannut vain vauvalle :rolleyes:

Jännittää vähän miten esikoinen 2v 4kk suhtautuu pikkusisarukseen. Ollaan paljon puhuttu vauvasta ja poika tulee aina kokeilemaan minun mahaa ja sanoo "Kokkeillaan.. missä vauva on?" Pitää toivoa parasta, antaa myös esikoiselle meidän yhteistä aikaa (ilman vauvaa) ja osoittaa ettei häntä ole unohdettu:Heartred

Kiitos! Just pääsin käyriltä ja kuulemma sinne piirtyy 3-5min välein supistuksia ja tuntuu kyllä jos joudun makamaan kyljelläni! Nyt odotellaan taas että pääsee lääkärin huoneeseen niin katsotaan millä lähdetään..

Muoks. En ole vieläkään päässyt lääkärille.. Joten lähetin miehen töihin.. Sieltä siis kävelee about 10 minuutissa tänne niin ajattelin että parempi näin ku että se istuis tossa vieressä selaamassa nettiä koko päivän :D

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä fujille!

Täällä esikoinen 2v4kk. Ainut "käytösongelma" vauvan kotiuduttua on itkunarina. Vauvan itkuun reagoidaan heti niin välillä esikoinen kokeilee samanlaista taktiikkaa. Ja tietysti ettei noin pieni osaa varoa vauvaa vaan koskettaa liian kovasti, mut eiköhän sekin hiljalleen korjaannu

Kiitos. Nyt on ballonki laitettu ja heti irtosi limatulppa.. Olipas ällöttävää ja ainakin itellä teki kipeää toi laittaminen ja varmaan osittain johtui siitä että piti olla selällään jne.. Nyt tulee tosi kipeitä supistuksia ja ne sattuu just tonne selän puolelle..

Laiska päivä. Piti siivota vaan makasin sängyssä aina tähän asti ja söin karkkia ja nukuin vuorotellen :D kävin suihkussa. Lapset pääsevät kahdelta, jos jotain saisi tehtyä ennen sitä. Väsyttää ainavaan.

Edit. Taidan luovuttaa... Tässä jumitan candy crushin kanssa keittiön pöydässä. Ei musta tänää vaa oo mihinkään :D

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä fuji! Ei kauaa enää :) mullakin irtosi limatulppa ammeeseen ja oli kyllä ällöttävä. En itse edes huomannut ja mies sanoi järkyttyneenä: "mikä toi on?" :grin

Me varmaan päästään tänään jo kotiin, jos lääkärintarkastuksessa iltapäivällä on kaikki ok. Voidaan molemmat hyvin ja vauvan sokerit on olleet hyvät. On kyllä innokkaasti tissitellyt ja maitoa tulee hyvin vaikkei ole vielä noussut kunnolla. Esikoinen on käynyt eilen illalla ja tänään aamulla moikkaamassa ja vähän hämmentyneeltä vaikutti, mutta innokkaasti silitti vauvaa ja antoi pusuja. Tosi onnellinen olo ja hyvä mieli jäi synnytyksestä! :) Mies oli kyllä korvaamaton tuki koko ajan!

Tsemppiä Fuji :)

Soitin ja varasin yliaikaiskontrollin. Jos antavat mennä sen normaalin 2vko yli niin taidan synnyttää just jouluaattona... :(
Mä niin toivon, että tää kaveri päättäis tulla jo ennen sitä. Ja lupaan etten ikinä kommentoi kenellekään, että "ei ne vauvat sinne sisälle jää" - oon kuullut tuon kommentin ainakin tuhat kertaa nyt eri ihmisten suusta ja pikkuhiljaa alkaa ottamaan päähän.

Minäkin toivon Qaakkeli, ettei ne joulu-viikonlopuks käynnistä. Järkevämpäähän niiden ois se arkena hoitaa. Mulla on vielä torstaille neuvolakäynti, toivottavasti ois jo silloin äksöniä!

Kiitos kaikille!

Kysynpä vaan että millä nää olettaa että pystyy syömään jotain.. No sain edes vähän syötyä mut alan kallistua pikku hiljaa kipulääkityksen puolelle..

Hyvin se fuji menee <3

Mä sain imurointia ja luuttuamista vaille siivottua... Mä jopa keitin rintapumpun osia 45min, ovat kuulkaa nyt pöpöttömiä... :P onneks ei muodottomia. Oon mä lahopää...

Mä söin myös kaikki herkut sairaalakassista makean tuskissani. Täytypä hakea lisää :D :D kyl pitää nostaa hattuu ihmisille jotka saa olla mun kans nää loppuviikot kun itken mitättömistä asioista, unohtelen ja ahmin ruokaa. Oon yöllä valveilla syömässä ja suihkussa ja kakkosella :D muutenki olo et pää on aika pehmee... Eilen räyhäsin miehelle kun ajoi niin kovaa mun autolla ja se meni mutkassa sitte kahva edellä, että mun auto! Mun rahat saatana! Ja sitte tuli itku taas :P

Muokattu viimeksi:
Itken kans kaikesta ja kaikelle!
Esim eilen kun odottelin miestä kahville kun tein sen unelmatortun. Mies itse keitti ne kahvit kun pyysin. Itse en ole pitkään aikaan kahvia juonut, enkä tietenkään missään vaiheessa sanonut juovani juuri tällä kertaa. Itkuhan siinä pääsi, kun mies otti itselleen, sammutti keittimen ja kun menin sen jälkeen kupin kanssa pannulle, se olikin tyhjä. Sillä sekunnilla ihan älytön itkukohtaus joka sitten vastaavasti kyllä loppui ihan yhtä nopeasti. Eikä mitään vahinkoa tapahtunut, kun sain sen oman kupilliseni n. 5min myöhemmin :D Vastaavia tilanteita on joka päivä ja monta kertaa. Ihan hävettää aina sillä hetkellä, mutta minkäs teet! Onneksi mies on ollut kovin ymmärtäväinen nykyään ja on heti lohduttamassa, niin tilanne on yleensä parissa minuutissa ohi. Joku aika sitten saattoi itsekin hermostua hyvin äkkiä ja sitten olikin riita valmis..

Argh, yksikin uteluviesti vielä niin laitan puhelimen kiinni :mad: Oikeesti tuntuu silkalta vittuilulta kun muut äiti-ihmiset utelee että olisitko jo valmis synnyttämään (ja virnistävä hymiö perään), kun mennään jo toista viikkoa yli lasketun ajan!
Enkä tahdo tietoa siitä mihin pitää varautua jos käynnistetään koska kyseessä on mun synnytys, joka tuskin menee samalla tavalla kuin heidän! Olen ottanut vastauksiin aika tylyn linjan, toivottavasti osaavat siitä vetää johtopäätöksensä.

Takaisin