Mua alkoi Virmu ihan kamalasti suututtaa sun puolesta! Sama tilanne täällä siis myös. Vasta eräs työkaveri (vissiin 6 lasta tai jotain) selitti tuosta käynnistyksestä kuinka hänellä on kaikki jollain tapaa käynnistetty tms avustettu ja että ei se ole ollenkaan niin kamalaa ja mitä lie. Niin, hänellä on sitten käynyt hyvä tuuri. Voi olla, että mullakin menis niin tai sitten ei. Kun eipä näitä synnytyksiä kahta samanlaista ole, edes samalla ihmisellä. Ja jos haluan kuulla jonkun toisen kokemuksista, kysyn sitten itse.
Ja vaikka kuinka on jo iso maha (kyllä, siitä tulee nyt kommenttia kun la meni jo) ja uteliaita riittää kyselemässä, mä ihan mielelläni juttelisin ihmisten kanssa välillä jotain muutakin! Ihan tarpeeksi pyörii ajatukset mahan ja vauvan ympärillä ilman näitä hössöttäjiä ja mä kuitenkin oon edelleen se sama ihminen kuin ennenkin. Mua kiinnostaa muutkin asiat ja voin jutella muustakin kuin vauvoista. Haluaisin ainakin, ihan oman mielenterveydenkin kannalta.
Sitten taas toisaalta ymmärrän senkin, että ihmisiä kiinnostaa mitä mulle/meille kuuluu ja jollain tapaa se on ihan mukavaa. Mutta rajansa kaikella.
Huh, olipa vuodatus.
Ja vaikka kuinka on jo iso maha (kyllä, siitä tulee nyt kommenttia kun la meni jo) ja uteliaita riittää kyselemässä, mä ihan mielelläni juttelisin ihmisten kanssa välillä jotain muutakin! Ihan tarpeeksi pyörii ajatukset mahan ja vauvan ympärillä ilman näitä hössöttäjiä ja mä kuitenkin oon edelleen se sama ihminen kuin ennenkin. Mua kiinnostaa muutkin asiat ja voin jutella muustakin kuin vauvoista. Haluaisin ainakin, ihan oman mielenterveydenkin kannalta.
Sitten taas toisaalta ymmärrän senkin, että ihmisiä kiinnostaa mitä mulle/meille kuuluu ja jollain tapaa se on ihan mukavaa. Mutta rajansa kaikella.
Huh, olipa vuodatus.
Nyt vaan odotellaan että alkaa tulla säännöllisiä supistuksia. Epäsäännöllisesti kyllä tulee ja ne on kipeitä
Viimeistään huomenna pitää mennä takas sairaalaan klo 7.30