Joulukuun jorinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taidan sittenkin saada soittaa sairaalaan huomenna ja varata sen yliaikaiskontrollin... ei vauvaa viikonloppuna. Tänään oon vaan maannu ja syöny, liikkunu lähinnä sängyn sohvan ja keittiön väliä. Ja vastannu puhelimeen kun kaikki soittelee ja kysyy, et joko synnytän. Puh ja murr.

Mä pistin itteni aamulla pahaan paikkaan kun kävin ulkona valokuvaamassa, oli pakko kyykistyä ja siinä kyykyssä sitten tuli aika jäätävä selkäkipu! Siinä sitten puhisin hetken aikaa että helpotti (oisin voinu vähän panikoitua mutta kun tiesin että mies on huutoetäisyydellä niin ei ollu hätää), tuntui tosi pitkältä se aika mutta varmaan ei todellisuudessa ollut :D Nyt taas vaan noita nivuskipuja..

Njoo ilmeisesti lapsivettä tulee ku kokoajan valuu ja side kastuu aika paljon.. Nyt matkalla synnärille..

Hyvin taas hitto soikoon vitsailin miehelle että ois aika hassua jos tää päättää tänään lähteä syntymään ku äidillä olis musta käynnistetty seuraavan päivänä ja mulla sit taas käynnistys huomenna...

Mulla tää toinen käynnistettiin. Ballongilla kun olin just yhdelle sormelle auki. Vinkkinä sanoisin et etenee paremmin kun pysyy liikkeellä. Ballongilla päästiin 4,5cm asti kun liikuin aina kun vaan jaksoin ja sit vaan odoteltiin ja odoteltiin ja kalvojen puhkaisukaan ei tehnyt mitään kun vuoroon osunut kätilö ei auttanut ylös pediltä vaan hävis aina huoneesta, niiden piuhojen kanssa ei saanu yksin nousta. Vuoronvaihto pelasti sektiolta, pääsin taas liikkeelle niin alkoi edistyä vauhdilla

Minä päätin olla tänään reipas ja kävelin miehen kanssa lähikauppaan yht. 1,5km :D ennen tämä aiheutti kovaa vihlontaa, mutta nyt ei hitto tuntunut missään. Sanoin miehelle että tää vauva on sammuttanu mun synnytysjärjestelmän ja jää sinne nyt talven yli asumaan. -.- Pitäiskö huomenna kokeilla rintapumppua, jos se provosois kohtua 8) ...vai käviskö lenkillä pikkukoiran kanssa. Isoa koiraa en ota kun se nyhtää narua ja tuhmailee, mulla nousee kierrokset kun ketuttaa kun ei oo tällä hetkellä voimia pistää sitä kuriin.

Ei ainakaan mulla esikon aikaan sattunut. Ilkeältä lähinnä tuntui, kun kandi ei saanut paikalleen ja joutui lääkäri sit uudelleen kopeloimaan. Mut....ilkeältä kyl tuntui kun oli täynnä. Ja aiheutti kipeitä suppareita. Mut...ei sen enempää kun muutkaan kipeät siitä eteenpäin. Ja tunsi ainakin asian edistyvän.

Lähetin miehen kotiin hieman ennen ysiä ja soitin klo 22.30 eli juuri kun oli ehtinyt kotiin, että tule takaisin. Klo 23.40 taisi astua saliin ja tyttö syntyi 23.45 :D Ilokaasu ainut mitä ehdin saamaan. Reilu 3h säännöllisiä supistuksia ehti tulla ennen ponnistusta.

Vius mulla oli ihan samanlainen ajatus tuosta rintapumpusta eilen illalla. Vois tänään kokeilla.

Mulle on tullu vähän semmonen olo, että kun näin pitkällä jo ollaan (41+1) eikä mitään "oikeita" oireita ole vieläkään ollut, voi pian tapahtua aika joutuin sitten kun aika koittaa. Äitini soitteli illalla ja oli vähän samaa mieltä. Voihan siinä käydä ihan päinvastoin lopulta, mutta jotenkin tässä on alkanu varautua sellaiseen aika nopeaan toimintaan. Sairaalakassi on jo täysin pakattuna (ostin hammasharjan ym ihan uudet, että sain ne suoraan laukkuun odottamaan) ja lista numeroita valmiina, että kelle sitten soittaa tarvittaessa ja missä järjestyksessä.
Voi olla turhaa panikoimista, mutta rauhoittaa vähän mieltä, kun on kaikki mietitty valmiiksi. Nyt voin vain keskittyä liikkumaan ja lepäämään sopivassa suhteessa.

Takaisin