kuukiurustakesään
Piirimestaruustason postaaja
Tirlitan on tunteellinen siili. ♥ Ja taidetaan me kaikki joskus olla... :)
Missäköhän Guang Xi luuraa? Ei ole kirjoittanut aikoihin!
Missäköhän Guang Xi luuraa? Ei ole kirjoittanut aikoihin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
. Tyttö muussasi kyllä banaania innolla suussaan, mutta ilmeisesti joku pala jäi turhan isoksi. En kanssa oikein tiedä, miten edetä tuon homman kanssa, kun palojen pitäisi olla kuitenkin sen kokoisia, että niistä saa pienillä sormilla otteen. Meillä ei ole kyllä myöskään paljoa harjoiteltu sormiruokailua, kun enimmäkseen mennään soseilla/puurolla.

Jotenkin siinä silmien edessä mun pieni vauva katosi ja tilalle tuli tuollainen iso itsenäinen poika! Onhan se ny ihan vauva vielä tietenkin, mutta jotenkin otti todella koville
Kauheen ristiriitaista, koska tottakai sitä samalla on ylpee toisesta ja iloinen, kun toinen kehittyy ja on niin taitava jo! Ja se ilon kiljahtelu, mikä tuosta isosta pienestä miehestä pääsi, kun hiffas taas uuden jutun ja pysyi pystyssä ihan itse 

Kun kesken seisomisen piti naureskella et ohhoh mitä hään tekee, näkeekö kaikki ja siinä se keskittyminen sitten herpaantui ja muks päin seiniä
Toinen niin innossaan näytti meille ja sit horjahti kuitenkin, pieni rakas !
Meillä ekoina niistokertoina piti oikeasti olla toinen pitämässä kiinni ja toinen niistämässä, kun käsiä ja jalkoja löyty sata ja niistäjästä pidettiin niin lujaa kiinni ettei puhettakaan, että sen olis saanu ees lähelle sieraimia! Kamalaa, mutta jälkikäteen tosi koomistakin
Näkikö kaikki, kun hän on niin taitava
Sitten horjahdettiin ja pyllähdettiin, onneksi oli pehmee matto alla :)
Ja järki sanoo, että ei todellakaan, ennen kuin tää pallero herättää maks kolme kertaa yössä. Viime yönä oli meiän äiti auttamassa kotona, koska mää oon ollu tosi uupunut, koska herään vähintään kerran tunnissa koko yön ja joka yö. Vaikka yösyöpöttelyä on saatu vähennettyä noin kahteen tai kolmeen kertaan, niin silti saa hyssytellä koko ajan, ku vaan äiti kelpaa. Ny se o vaan pakko ruveta muutkin kelpaamaan, koska oon usein niin yliväsynyt, että saan nukahdettua vasta aamuseittemän jälkeen ja taas saan näitä hirveitä kouristelukohtauksia. Viime yönä mies yritti antaa nokkamukista korviketta, mutta vauva väänsi naaman mutrulle ja sylki johdonmukasesti kaiken syliin. Puuro kuitenkin uppos. Sain ite nukuttua pisimmät unipätkät sitten huhtikuun! Nukuin eka viis tuntia ja sitten olin hereillä jonku tunnin ja risat vauvatouhuissa ja sen jälkeen nukuin neljä tuntia!!!
(Ja sori, Hellis, painelin taas jotain ihme nappeja tällä kännykällä
) Meillä oli vähän unikoulutusta kuukausi sitten, minkä tuloksena vauva syö tuttia vihdoin ja viimein ja nukkuu osan yöstä omassa sängyssä sivuvaunussa. Olin niin kyllästynyt tisseineni oleen unen mahdollistaja. Nyt vois melki sanoo, että vapaa-aika räjähtää käsiin, ku vauva nukkuu yksin päiväunet eikä tarvi mun tissejä siihen tai jumppapallolla pomppimista tai liinassa ulkoilua. Ihanaa, kun vauva lutkuttaa tuttia omassa sängyssä ja tuhisee. Luulin jo, etten koskaan tu näkeen tätä näkyä