Joulukuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mäkään en oo siellä salaisessa viä kun oon täällä ja kaksplussassa ja fb:ssä jo höpisemässä :D mutta voisin kyllä liittyä tonnekin! (tämä ei ollut mikään fb mainosviesti siis, kun se on täällä kiellettyä!)

Jaahas, minäkin näköjään sinne salaiseen jo pääsen, kun tämä oli 30:s viesti täällä lasketun ajan ryhmässä :D. Äkkiä niitä näkyy kertyvän..

Mariianen, ohjeissa luki että 30 viestiä la ryhmässä. Hetken aikaa vielä saa sitä määrää ainakin mun osalta odotella kun en ihan turhiakaan viestejä viitsi kirjoitella.

Kattelin eilen dokumenttia alkion ja sikiön kehityksestä. Ihmettelen miten ihmeellinen ja uskomaton luonto on. On tää vaan jännää aikaa, nyt oon vähitellen alkanut sisäistämään uutisen. (Kun vaan ei tulisi taas pettymystä.) Välillä kyllä unohdan raskauden, kun ei ole mitenkään erityinen olo tai oireita. Yritän suhtautua siten että jatkan arkea normaalisti ja siinä ohessa viikot kuluvat. Kuluu aika vähän nopeammin. Nyt taas väsyttää niin paljon että taidan mennä unille. Tuleepahan huomispäiväkin nopeammin :)

Inja: tollaset dokumentit on kyllä sellasia että niistä tulee meikäläiselle itku... Arvaa vaan sit ne ohjelmat joissa synnytetään :,D

Inja, itse tykkään lukea vaun sivuilta niitä mitä tapahtuu viikko viikolta ja parikin kertaa jo katsonut sikiön kehityksen viikko viikolta. Ihmeellistä tää on <3

Nyt on alkanut itsellenkin pikku hiljaa iskostumaan että hei, meillehän on olis vauva tulossa :) Kovasti jo odotan että saan viettäö esikoisen kanssa kotona aikaa sit hetken kaksin kun mammaloma alkaa ja ennen kun vauva syntyy <3

Itse sunnittelin kanssa tuonne salaiselle puolelle mennä kunhan aika koittaa :)

Miten tuo salainen ryhmä siis toimii? :grin Tai siis miten se eroaa tästä missä kaikki saavat jutella? Ollaanko salaisella puolella omalla nimellä vai myös nimimerkillä niinkuin täällä? Valaiskaa vähän tyhmää :wideyed:

Kävin verikokeissa mittaamassa hcg arvon keskiviikkona ja tulokset tuli nettiin tänään, mutta en ymmärrä näitä.
Mun tulos 4662.00 (IU/l) ?? Eikös se pitäs olla mIU/ml ?? Osaako joku auttaa :S

Oliko täällä se joku matikkanero?:D vai onko mun tuloksessa pilkku väärässä kohtaa vai hä. :O

Kävin verikokeissa mittaamassa hcg arvon keskiviikkona ja tulokset tuli nettiin tänään, mutta en ymmärrä näitä.
Mun tulos 4662.00 (IU/l) ?? Eikös se pitäs olla mIU/ml ?? Osaako joku auttaa :S

Oliko täällä se joku matikkanero?:D vai onko mun tuloksessa pilkku väärässä kohtaa vai hä. :O

mlU/ml on sama asia kuin IU/I koska kun jakoviivan ylä- ja alapuolella on tuo m (eli milli) niin ne saa supistaa pois. :) (Mitään noista lukemista tietämättä, mutta matikasta ja fysiikasta riittävästi.) :)

Ei raskaana olevilla: alle 5 mIU/ml
Viikolla 3: 5 – 50 mIU/ml
Viikolla 4 : 5 – 426 mIU/ml
Viikolla 5: 18 – 7 340 mIU/ml
Viikolla 6: 1 080 – 56 500 mIU/ml
Viikolla 7–8: 7 650 – 229 000 mIU/ml
Viikolla 9–12: 25 700 – 288 000 mIU/ml
Viikolla 13–16: 13 300 – 254,000 mIU/ml
Viikolla 17–24: 4 060 – 165 400 mIU/ml
Viikolla 25–40: 3 640 – 117 000 mIU/ml

Pikkusenko noissa on kyllä joustovaraa. :D

Meillä koira jo esikoisesta haisto samantien... Oli melkeinpä mun raskaustesti toi koira :-D :-D Rupes hyppimään sängylle viereen nukkumaan. Sit just haisteli yms. Nyt taas ruvennut tulee enemmän iholle. :-D Täällä siis fiksu narttukoira (sekarotu, beagle+vesikoira+perhoskoira)

Miten tuo salainen ryhmä siis toimii? :grin Tai siis miten se eroaa tästä missä kaikki saavat jutella? Ollaanko salaisella puolella omalla nimellä vai myös nimimerkillä niinkuin täällä? Valaiskaa vähän tyhmää :wideyed:

Tätä ns yleistä puolta voi käydä lukemassa ihan kuka vaan ja Vau voi käyttää meidän juttuja omissa artikkeleissaan :) Salaiseen ryhmään ei pääse kuka vaan, sielläkin ihan nimimerkillä kirjotellaan samallalailla ku täällä :)
Edit. Ja tosiaan salasen ryhmän juttuja ei Vaukaan käytä artikkeleissaan :)

Yhyyy, mä kans vasta liittyny tänne ku en muistanu mun tunnuksia vuodelta 2010. Saa siis hetken ootella pääsyä salaseen ryhmään.

ps.iloveyou sulla on tarkkaavainen koira :) Meidän koira ei tajua tuon taivaallista vaikka olisin viimeisillään raskaana :D

Miekin joudun hyvän tovin odottelemaan että saan sen 30 viestiä täyteen. Itseasiassa kännykän selain ei anna mennä tarkistamaan edes paljonko viestejä on lähetettynä :o

Mahtavaa kun toisilla on noin tarkkaavaisia eläimiä, parhaat raskaustestit ikinä :P

Hetu, kiva kun linkkasit tuon taulukon, niissä tosiaan on todella paljon joustovaraa :D
Hyvältä siun tuloskin vaikuttaa! :)

Inja, ne dokumentit kyllä konkretisoi todella hyvin kuinka ihmeellinen luonto onkaan, miten se on keksinyt luoda tälläsen systeemin ja kuinka hieno tää on!

Paljon onnea teille muille matkaan! Meidän vauvaa ei oltu tarkoitettu syntyväksi. Vahva syke näkyi jo, mutta viime yönä tuli kuitenkin vuotona ulos. Kohtu tänään tyhjä.

Olo on turta ja pettynyt. Aina ei voi ymmärtää miksi näin käy.

Täällä alkoi eilen jouluvalmistelut ja päätinpä sitten häthätää tehdä piparkakkutalon. Voin kyllä sanoa, että ei edes kannata käyttää sanaa raskaushormonit ja piparkakkutalo samassa lauseessa, meinaan sen verran pahaa jälkeä syntyy. Mulla oikein hiki tippui otsasta, kun huusin ja koristelin kilpaa sitä taloa. Lopputulos oli ihan hirveä ja keittiö oli niin sotkussa, että lähestulkoon itkin verta. Hakkasin talon nyrkeillä rikki ja pakkasin pakasterasiaan. :D Ihan suosiolla odotan ensi vuoteen! :D

Sujuuko muilla jouluvalmistelut/työt/yms ihan kuin vettä vaan, vai olenko ainut extra hormooneilla varustettu hirviö? Tuntuu jokainen pienenpienikin takaisku olevan niin suuri katastrofi, ettei mistään tahdo tulla mitään. :wideyed::evil6

Takaisin