Joulukuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
en juo kahvia ollenkaan, syynä tosin se että tulee huono olo. teetä juon sillon tällön ja sit kokista :)

ImageUploadedByVau Foorumi1449689499.114969.jpg

okei kerta kiellon päälle, halusin vielä varmistaa että viikot näyttää oikealta ja tuli isoksi yllätykseksi jo 3+ <3 mulla siis on kyllä viikkoja 5+2 mutta mä tikutin oviksen kolme päivää myöhemmin, mutta ilmeisesti se on silti ollut jo siinä oikeassa kohdassa. nyt ei enää niin pelota tuulimuna tai kohdun ulkoinen. toki ne on silti mahdollisia mutta ei jännitä yhtä paljon. nyt odotan vaan että saan ultra-ajan :)

Siinä oli sit toivottavasti viimeinen ja viides raskaustesti. Melko vahvalle näyttää vaikka äsken tein 1,5h pidätyksellä:D Jokohan riittää haha.
f21724af879fb6bc73eacca4696c97e7

Mulla on huomenna eka neuvola ja oon sillon vasta rv 5+4 (ei oo täysin varmaa, koska hedelmöittymisestä ei tarkaa tietoa, koska pillerreiden lopettamisen jälkeen ekasta kierroks paksuks enkä tiiä milloin ovis on ollut, mutta meen silti tolla 28pv kierrolla :) )

Jos vanhentuneet testit lasketaan niin oon tehny varmaan 20 testiä esikkoa yrittäessä jäi kaappiin... mut ihan tätä varten ostettuja oon tehny 2. Yksi oottaa vielä perjantaita...

Mä oon tehny kolme. Kaks plussauspäivänä ja yksi sen jälkeen :) kieltämättä tekis mieli ens viikollakin ehkä tehdä... Digissä maanantaina 2-3vkoa eli ens viikolla pitäis sitten olla 3+... Mies oli jo sitä mieltä kolmannesta testistä ettei sitä nyt enää tarvii testailla :D itsellä ne viivat saa nyt niin iloseks <3 vaikka jotenkin se testin teko jännittää, pelkää kai ettei yhtäkkiä näyttäiskään mitään tms :o mut ei kai se voi olla ees mahdollista ilman vuotoja, vai oonko väärässä...

Muokattu viimeksi:
Iinalisa, mullakin liha alkanut tökkimään.

Itse ajattelin kanssa digiä tehdä vielä. Ehkäpä ensi viikolla :)

Voisin myös digitestin hakea apteekista. 4 normitestiä olen tehnyt, mutta kai tuo digitesti olisi piste ii:n päälle vielä. :) Oletteko verikokeella käyneet hcg-pitoisuuksia mittailemassa jo? En oikein tajunnut, että pitääkö siellä käydä oma-alotteisesti vaiko neuvolan lähetteestä... :O

iinaalisa: Paistoin asiakkaille maanantaina pihvejä ja mulla oiken kuola valui! Niin olisin voinut vaikka raakana raadella yhden pihvin kitusiin. Mulle on siis tullut varsinainen lihahimo.. :D Voisiko olla jotain raudanpuutetta mahdollisesti. Lisärautaa kyllä saan mammavitamiineista ja ruokavalio on monipuolinen, mutta eihän se silti mitään takaa.

Elmut : neuvolan lähete tarvitaan. Itse kävin viikko sitten keskiviikkona. Arvo oli 1628 :) nyt on 6+6

Takaisin