Joulukuu ja syyskuisten pikkutonttujen ensimmäinen joulu <3

ei kyllä kerkiä kauheesti kirjotteleen saatika lukeen teidän kuulumisia :I Kyllä arki on täynnä ohjelmää, kun on kaks lasta ja pari koiraa ja talon lämmittämiset yms. Mutta arki pyörii hyvin ja vauva voi hyvin. Mä olin kylläkin työssä toissa yönä 38.5 kuumeessa ja enkä saanu nukuttua. Nyt sitten ootellaan, että tuleeko pojatkin kipeeks, kun isäntä oli viime viikolla kipee. Vauvaa kyllä oon kieltänyt kipeeks tulemasta, koska se on kielletty suomenperustus laissa, että alle 6kk saa sairastaa :wink Joulua odotellaan ja koristeitalaitettu ja pipareita leivottu.

Mutta ihanaa Joulua kaikille, jos tänne ei nyt kauheesti kerkiä käydä kirjotteleen.
 
Me saatiin Ellin kummitädiltä lainaan tollanen leikkimatto/lelukaari, ja ai että se on hyvä juttu!!! Elli viihtyy siinä hienosti, välillä tuijottelee leluja, välillä kattoa, sitten heiluttelee käsiä ja osuu ohimennen leluihin. Ja sitä ihmettä kun ne alkaa heilumaan. Aivan ihana!
 
Meilläkin se on suosittu juttu :) Natalie viihtyy siinä yli tunnin ihan itekseen ja yleensä laitan hänet siihen monta kertaa päivässä :) voin esimerkiksi vetää mun tapout treenejä kun hän makaa siinä, otan vaan leikkimaton siihen viereen niin hän näkee kun äiti puuskuttaa :D
 
Samaa meinaan Tapoutin kanssa kokeilla sofiaelisabeth huomenna minäkin, eilen ja tänään kun on tullut vähän turhan monta ylimääräistä henkäystaukoa itselle, kun Ellillä ollut asiaa.. Vaikka maanantaina se sitten loppujen lopuksi sai vieressä huutaa, kun ei mikään mun tekemä saanut rauhoittumaan. Huusi kitarisat pihalla vieressä kaukalossa kun minä valutin hikeä vieressä...
 
Meillä onneksi Emma nukkuupi ne 3tunnin unet päivällä, niin silloin oon vetänyt omat treenit. Tänään mennään AinoS:n kanssa keskustaan kahvittelemaan, joten päikkäriaika menee siinä. Illalla siispä iskä saa hoitaa tyttöä, kun mamsi ottaa treenit. (En oo vielä saanut miestä aivan 100% innostuun tuosta mukanatreenaamisesta..) :D

Typy tais herätä, aamujutteluille. :Heartred
 
Meillä ollaa niiiiiin kotona tää joulu. Päätettiin se jo viime jouluna kun jouduttiin ravaamaan ympäri suomen ja istuu autossa koko joulu ja pakoilee puolesta paikkoja yhtä epämiellyttävää ihmistä. Ei enää toista. Ja nyt tuntuu ihmiset uskovanki ettei lähetä minnekää kun on kaks lasta. On seki jännä että pitää olla lapsia ennenkö saa viettää joulun rauhassa kotona.
Koristeluita oon ehtiny tekee vasta aika vähän, siskot oli täällä yks viikonloppu leipomassa eli pipareita on kyllä nyt mutta oikeestaa ei muuta. Laatikotkin aattelin ite väsätä jos vaan ehdin. Tää mun kone on ihan jumissa, saa nähä tuleeko tää viesti oikein näkyviin. :D
Matleenalla on käytössä 62 ja 68 bodyt, niissä tosiaan vaihtelee koko ihan sen mukaan minkä merkkinen on. Tuntuu että tuo tyttö kasvaa niin hyvin että menee kohta isoveljen ohi. No ehkei sentää. :)
Täällä kyllä tekemistä riittää että ei paljon oo kerenny tänne kirjottelee, se on hyvä jos jotain välillä kerkee ees lukee.
 
Kyllähän meilläkin yleensä nukutaan 2-3tuntia, mutta sillä aikaa oon pttanut t avaksi hoitaa hevoset ja kävelyttää äkoirat. =)
 
Mua niin suututtaa!!!!!
Ostin tänään uusia tuttipäitä pulloihin, ja samalla ostin sitten vellitutteja. Paketeissa lukee, että nämä käy kaikkiin Ainu-pulloihin. No, meillä on noita anti-colic pulloja ja kappas vaan, eihän ne tutit mitä noihin käy! Prkl!!!!!! Kiehun täällä ihan täysillä, Ellikin jo karsastaa kun äitiä niin kiukutta...
 
Hui, piti mennä tarkistaan mitä me oltiin ostettu varastoon. Ne oli MAM teat omia vellitutteja, huh. Olisin itteki ollu varmaan repimässä hiuksia, kun olisin kokeillut niitä paikoilleen sen paikan tullen..
 
Jännä nähdä miten tää syyskuulaisten foorumi hiljenee. Varmaan eniten oli supinaa keskiraskauden vaiheilla ja loppuraskaudessa. Näin se kaikki vaan loppuu aikanaan :) Meidän vauvat on kohta 1/3 osa vuotta vanhoja. Missä on se vastasyntynyt mikä mulla vasta oli?!
 
Mä luulen että suurin syy miksi täällä hiljenee, on siinä että tosi monet on nyt liittyneet tonne facebookin ryhmään. Ja kieltämättä, tuntuu hassulta kirjoitella samoja asioita kahteen paikkaan.
 
Puapru, mä oon samaa mieltä. Sinne on jotenkin kätevämpää kirjoitella. Mä olen muuten ihan koukkuuntunu siihen :-) Viel ku oppis muistamaan et kuka siel on kukakin. Täällä jotenkin "tunsi" jo osan porukkaa, nyt ku ollaan oikeilla nimillä niin on hankalampaa. Paitsi varmaan mä, kuka oon omalla nimellä täälläkin :-)

Facebookki on siitäkin kivempi et kuvien lisääminen on helpompaa. Sinne on kiva laittaa vauvakuvia jakoon, kun en viitsi joka päivä omalla seinälläni hehkuttaa jokaikistä hymyä tai äännähdystä :-) Te kuitenkin ymmärrätte ku samoissa vaiheissa suunnilleen mennään.
 
Kuka sinne faceen liittääkään? Mää sillon aikoinaan yritin liittyä tai siis mua liittä sinne, mutta ei onnistunu. Vois kokeilla uudestaan :)
 
Minä sinne oon porukkaa liitellyt kun oon ehtinyt, mutta se onnistuu tosiaan keneltä tahansa kuka ryhmässä on eli ei mun kautta tarvi.. Mä en ainakaan sähköpostiosoitteella oo saanut liitettyä ketään (tai en osaa..) ja muistaakseni retrokin kanssa just siitä oli kyse.. Pyysin muistaakseni sua lähettämään profiiliisi linkin, mutta en koskaan kai sitä saanut.. :)
 
aaa mulla menny jotenki ohitte sitte se profiilin laitto sen sähköpostitouhun jälkeen! Huuuups!
 
Ilppu, juu varmaan oot harvinaisuus mutta ei me sua tänne yksin jätetä, minä ainakaan! Sikäli kun vaan vertaisia kaipaat jatkossakin.
 
Takaisin
Top