Joulukuisten plussatestien kuvia

@Miwja ei kipuja, ei vuotoja. Myös pcn liuskat oli haalistuneet huolella jo toissapäivänä. Kaippa se täytyy olla neuvolaan yhteydessä, ellei vuoto ala itsekseen. Vähän erilainen yhteydenotto kuin suunnittelin

Olen niin pahoillani 🥺❤️

@Miwja ei kipuja, ei vuotoja. Myös pcn liuskat oli haalistuneet huolella jo toissapäivänä. Kaippa se täytyy olla neuvolaan yhteydessä, ellei vuoto ala itsekseen. Vähän erilainen yhteydenotto kuin suunnittelin
Voi ei. 🫂

Viimeinen PC liuska kaapista tehty tänään 5+0. Oottelen digejä vielä saapuvaksi postissa 💖

Oon edelleen hyvin skeptinen raskauden jatkumisen suhteen, mutta pitäisi koittaa kääntää ajatus siihen että voidaan tässä varmaan joskus onnistuakin ❤️‍🩹🌈

Liitteet

• IMG_0547.jpeg
    IMG_0547.jpeg
    279.2 KB · Katsottu: 11
Onpa ihana katsella kaikkia näitä positiivisia testejä täällä ketjussa! 🥰

Tänä aamuna pregcheck antoi jo aika tasavahvat viivat, hyvin vahvistuu siis. Tänään rv 4+4, dpo 18. Ja digiin tuli 2-3. Pari jäljellä olevaa pc tikkua käytän vielä pois ja kai se yksi viikkodigi on vielä myöhemmin testattava 😄
1000321954.jpg

Tuohon laskentaan vaikuttaa Alkion ikä 😊 esim. Mulla 27.3 tehty 6päiväisen blaston siirto, tänään mulla siis 4+4.
No mullakin oli kuulemma kuusipäiväinen blasto, mutta siirto tehtiin kuitenkin viisipäiväisen mukaan.
Mutta kai se alkion ikä vaikuttaa ennemmin siihen raskausviikon lukuun. Taas kerran, päivä sinne tänne, kunhan jaksaa kasvaa 🥹

Mulla harmillisesti oli viallinen viikkotesti (rfsu) jossa toinen puoli ei aktivoitunut lainkaan. En siis sen perusteella tiedä viikoista muuta kuin että se on joko 2 tai kolme viikkoa. Parin päivän päästä voisin tehdä CB digitestin 😊

Takaisin