Joulukuisten plussatestien kuvia

Minäkin osallistun huomisaamun testitalkoisiin; mies muisti viimeinkin tuoda kaupasta lisää testejä! Ei tuo toki kovin vertailukelpoinen varmaankaan ole kun edelliset testit on 3+5 ja 4+0 jos yhtään oikein muistan. Ja nyt mennään 5+1.

Moikka kaikki! mä oon vasta taustalla seuraillut, mutta ajattelin nyt jo varovasti alkaa osallistua 😅 tän testin tein tänään päivällä ehkä pari h pidätyksellä, pe sain Clearbluen earlyyn jo posin. Ei hajuakaan tarkemmin dpo:sta. Edel. menkkojen mukaan nyt olisi rv 4+6, mutta tiedän, ettei voi pitää paikkaansa. Ovis on ollut aikaisintaan 28.3. eli tänään max 4+1. Onko toi testi liian hailakka? Mä en muista näistä enää mitään ja tää homma tuli nyt ihan yllärinä kun aina hyvin säännöllinen kierto ei yhtäkkiä nyt ollutkaan säännöllinen 😄

Liitteet

• IMG_2991.jpeg
    IMG_2991.jpeg
    607 KB · Katsottu: 4
Moikka kaikki! mä oon vasta taustalla seuraillut, mutta ajattelin nyt jo varovasti alkaa osallistua 😅 tän testin tein tänään päivällä ehkä pari h pidätyksellä, pe sain Clearbluen earlyyn jo posin. Ei hajuakaan tarkemmin dpo:sta. Edel. menkkojen mukaan nyt olisi rv 4+6, mutta tiedän, ettei voi pitää paikkaansa. Ovis on ollut aikaisintaan 28.3. eli tänään max 4+1. Onko toi testi liian hailakka? Mä en muista näistä enää mitään ja tää homma tuli nyt ihan yllärinä kun aina hyvin säännöllinen kierto ei yhtäkkiä nyt ollutkaan säännöllinen 😄
En ainakaan menettäisi toivoa vielä! Viiva on kuitenkin tosi selkeä. Hcg:n määrä voi vaihdella huomattavasti eri raskauksien välillä, joten voit olla ainakin varovaisen toiveikas ❤️

En ainakaan menettäisi toivoa vielä! Viiva on kuitenkin tosi selkeä. Hcg:n määrä voi vaihdella huomattavasti eri raskauksien välillä, joten voit olla ainakin varovaisen toiveikas ❤️
Kiitos! Täytynee nyt rauhassa testailla parin pvn välein ja katsoa alkaako viiva vahvistua. On mahdollista, että olisinkin vasta n. rv 3 kieppeillä ja kiinnittyminen olisi ollut ihan juuri, jolloin toki hcg voisikin olla vielä aika alhaalla. Mutta mä päivitän tänne sitten tilannetta kun taas testaan 😊

Mie meinasin kans tehdä huomenna viikkodigin 🤭jos saisi 2-3 jo! Huomenna ois 5+0, mutta olen tosiaan melkoisen varma että ovuloin todella myöhään tässä kierrossa, eli ei varmasti viikot täsmää sen kanssa ja testit kertoo kyllä samaa. Ja se että en saanut ovulaatiota testeillä kiinni ja sit luovutin ja aattelin et en tähän kiertoon ovuloi 😅

Mie meinasin kans tehdä huomenna viikkodigin 🤭jos saisi 2-3 jo! Huomenna ois 5+0, mutta olen tosiaan melkoisen varma että ovuloin todella myöhään tässä kierrossa, eli ei varmasti viikot täsmää sen kanssa ja testit kertoo kyllä samaa. Ja se että en saanut ovulaatiota testeillä kiinni ja sit luovutin ja aattelin et en tähän kiertoon ovuloi 😅
Mä sain tikulla kyllä oviksen, mutta mulla oli täysin epänormaalin oireeton! En uskonut itsekään tähän kiertoon, enkä ovulaation. 😅

Mä sain tikulla kyllä oviksen, mutta mulla oli täysin epänormaalin oireeton! En uskonut itsekään tähän kiertoon, enkä ovulaation. 😅
Mullakin on aika oireeton ollut, koska en missään kohtaa huomannut 🤭 manasin vaan myöhässä olevia menkkoja ja mies heitti et olet raskaana, suunnilleen vitsillä tein testin seuraavana aamuna, itse e uskonut siihen ollenkaan 😅
Mut ilmeisesti hyvä ja lupaava munasolu ja keltarauhanen hoitaa hommansa aika oireetta 😅

Mä oon tehnyt vaan kaksi liuskatestiä, kun menkat oli ollut pari pv myöhässä. Olisi vielä 2 testiä jäljellä, mutta oon vaan päättänyt mennä päivä kerrallaan. 🫣

Toista se oli silloin 2013-2014, kun esikoista odotti. Pissailin niin penteleesti tikkuihin. 😅

Eipä uutta tänne rintamalle. Tai no ehkä se positiivista, et ei vielä ainakaan oo hcg ehkä laskussa (ainakaan tarpeeksi), kun digi näyttää vielä 2-3. Tänään rv. 5+2 kuukautisista laskettuna. Tekisi niin mieli itkeä. Taidan sittenkin jäädä etäilemään ja soitan sinne nlaan. Millä sanoilla mä saisin sen hcg-mittauksen? Mitkä olis ne taikasanat? Näkis et hengaako paikallaan vai onko nousua vai mikä arvo sielä nyt ees on... 😓

Liitteet

• 20260413_052704.jpg
    20260413_052704.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 17
@Maicy En osaa sanoa millä saisit mittaukset, kun itsellä ei ole oikein mitään luomua tässä taustalla.
Joko kysyt suoraan tai sitten vähän liioittelet että sulla on kipuilua vaan toisella puolella?
Osalla toi testi näyttää yllättävänkin myöhään 3+, mutta ite olisin ihan paskana tuosta tuloksesta omalla taustalla 😒

Itellä nyt 5+5 ja ainakin n. viikon takaisesta ollaan tultu eteenpäin🥲
1000022914.jpg
Nyt on vaan pakko keksiä itelle jotain muuta tekemistä vähän yli viikoksi. Ultrassa vasta totuus selviää.

Huomenta! Tässä kontribuutio kuvatalkoisiin:
3+5, 4+0, ja boom! 5+2. Leffaviivat jotka mun mieskin varmasti näkee. Alin vieläpä 4h pidätyksellä, kun en vaan pystynyt olemaan käymättä yöllä vessassa, testinä RFSU.

IMG_2190.jpeg

Eipä uutta tänne rintamalle. Tai no ehkä se positiivista, et ei vielä ainakaan oo hcg ehkä laskussa (ainakaan tarpeeksi), kun digi näyttää vielä 2-3. Tänään rv. 5+2 kuukautisista laskettuna. Tekisi niin mieli itkeä. Taidan sittenkin jäädä etäilemään ja soitan sinne nlaan. Millä sanoilla mä saisin sen hcg-mittauksen? Mitkä olis ne taikasanat? Näkis et hengaako paikallaan vai onko nousua vai mikä arvo sielä nyt ees on... 😓
En tiedä taikasanoista, mutta toi CB näyttää yleensä vähintään kaksi viikkoa vähemmän, koska se näyttää hedelmöityksestä kuluneen ajan.

En tiedä, ehkä yrittää rehellisesti kertoa että pelkää kohdunulkoista raskautta/ei pysty työskentelemään stressin vuoksi. En rehellisesti ymmärrä miksi tuota hcg-verikoetta niin paljon haudotaan, ei maksa kuin muutaman euron heille.

Kukkarotehokkain tapa testata hcg:tä on et tilaa Alilta ison läjän raskaustestejä ja tekee päivittäin. Meitä se ei nyt toki auta kun toimitus kestää 2vk ainakin.

Takaisin