Joulukuisten plussatestien kuvia

IMG_4449.jpeg
Tähän testiin liittyy ihan hauska tarina: oltiin viikko reissussa ja nukuttiin autossa, oli viinitonkkakin mukana. Jostain syystä tuli tunne että teen kuitenkin varuilta raskaustestin ennen kun aletaan viininmaistiaisiin. Edellisistä kesken menneistä raskauksista on siis jo yli pari vuotta, ja sen jälkeen ei oo kuulunu mitään, joten tämä oli tosiaankin yllätys! Viinit jäi juomatta… 😌

View attachment 154941
Tähän testiin liittyy ihan hauska tarina: oltiin viikko reissussa ja nukuttiin autossa, oli viinitonkkakin mukana. Jostain syystä tuli tunne että teen kuitenkin varuilta raskaustestin ennen kun aletaan viininmaistiaisiin. Edellisistä kesken menneistä raskauksista on siis jo yli pari vuotta, ja sen jälkeen ei oo kuulunu mitään, joten tämä oli tosiaankin yllätys! Viinit jäi juomatta… 😌
Joskus se on vain se fiilis joka kertoo että nyt tapahtuu. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Ilmeisesti! Mulle tuli myös ovulaatio-oletetun aikoihin joku outo tarve vähentää kahvia ja jättää verenpainelääke kokeilumielessä pois (se ei sovellu raskaana olevalle). Mut MIKS? Intuitio on ihmeellinen asia. 🙂
Minä viikkoa ennen plussaa (varmaan kans oviksen aikoihin) jätin paheet pois, vähensin kahvin ja lopetin melko pian sen jälkeen kans vp-lääkkeet, vaikka mun lääke on raskauden kanssa yhteensopiva. Paineet tasoittuivat itsestään ilmankin.

Tuli just se tunne et nyt on pakko odottaa ja katsoa.

Uskallankohan liittyä tänne vielä.. Tilanne hyvin epävarma, mutta jos nyt toistaiseksi ollaan raskaana, kunnes toisin todetaan. ❤️

Plussat saatu ekan kerran eilen illemmalla, vaikka olen vuotanut viimeiset neljä päivää kunnolla. Edelleen hentoa vuotoa pyyhittäessä.

Kuvassa ylin eilinen, keskellä aamu ja alin nyt eri testillä iltapäivästä (olen testihullu).

Huomenna testaan digin ja sitten pitäisi yrittää malttaa odottaa siihen, että vuoto loppuu kokonaan ja olisi päivä kaksi vuodotonta. Jos testit edelleen pos. Niin sitten yhteys neuvolaan.

Kierto oli nyt siis hyvin hyvin poikkeuksellinen ja tässä nyt varpaillaan onko keskenmeno vai ei.

Liitteet

• 20260409_143801.jpg
    20260409_143801.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 20
@Maicy Viivat ainakin näyttäisivät olevan vahvistumaan päin, joten toivotaan parasta! 🤞💕 Onko vuoto ollut ihan kuukautisvuotoon verrattavissa, vai vähäisempää? Onko sinulla kipuja?

Oon kuullut / lukenut että joillekkin saattaa tulla ihan ns oikeat menkat, vaikka olisivatkin raskaana ja raskaus on edennyt normaalisti ja hyvin loppuun saakka vuodoista huolimatta 🌈

@Maicy Viivat ainakin näyttäisivät olevan vahvistumaan päin, joten toivotaan parasta! 🤞💕 Onko vuoto ollut ihan kuukautisvuotoon verrattavissa, vai vähäisempää? Onko sinulla kipuja?

Oon kuullut / lukenut että joillekkin saattaa tulla ihan ns oikeat menkat, vaikka olisivatkin raskaana ja raskaus on edennyt normaalisti ja hyvin loppuun saakka vuodoista huolimatta 🌈
Tää alkoi viime viikon ti tuhruttelulla ja kesti lauantaille asti tuhrutteluna. Sit päätin et testaan su, jos ei ala vuoto.. No alkoihan se, luulin, et alko kp1. Vuoto oli kuitenkin sen verran rajua ja kestänyt pitkään mitä normaalisti, et päätin eilen sit testata ja plussaahan se näytti. Ei kipuja, ei kyllä selkeästi mitään hyytymiäkään. Mut vuotaa edelleen 🫠 toki nyt siis paljon heikommin, kuin nuo 4 päivää, et sinänsä elättelen toiveita, et lopuis pian. Tänään aamusta jo selkeästi etovaa oloakin, mutta katsotaan mihin tämä etenee. ❤️

Takaisin