Hieno juttu! Vaikuttaa lupaavaltaUltra ohi ja viikonpäästä uudestaan. Vielä ei kyetty sanomaan juurikaan mitään. Hcg oli tänään 1200, eli kaksinkertaistuu kuten pitää. Tämä luo toivoa, että kyseessä olisi normaali raskaus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hieno juttu! Vaikuttaa lupaavaltaUltra ohi ja viikonpäästä uudestaan. Vielä ei kyetty sanomaan juurikaan mitään. Hcg oli tänään 1200, eli kaksinkertaistuu kuten pitää. Tämä luo toivoa, että kyseessä olisi normaali raskaus.
Ultra ohi ja viikonpäästä uudestaan. Vielä ei kyetty sanomaan juurikaan mitään. Hcg oli tänään 1200, eli kaksinkertaistuu kuten pitää. Tämä luo toivoa, että kyseessä olisi normaali raskaus.
Hienoa! Millä viikolla olitkaan nyt raskaana?
Minä tiedän jo ettei tämä vauva jaksanut elää. Minä tunnen sen omassa olossa vaikkei varsinainen keskenmeno vielä ole alkanut. Ja tein uuden rtestinkin ja se on selvästi haaleampi plussa kuin ennen. Eli varmaan hän pieni on jo mennyt Minulla oli aiemmin päivänselvät raskausoireet mutta sunnuntai-illasta asti ne on vähentyneet.
Nyt minulla on hirveän surullinen olo ja vähän myös pelottaa miten vaikeaa siitä tulee kun tämä menee kesken. Jännittää töissä olla kun minua itkettää enkä tiedä mitä tuleman pitää.
Ei tälle mitään voi. Alussahan tämä vielä oli kun laskettu aika oli 19.12. , viikkoja tänään 5+2. Ja tällä iällä pitää ymmärtää että nämä riskit kasvaa. Voi miten mielellään sitä pientä toivoa vauvasta kuitenkin mielessään helli...
Onko teissä ketään joka olisi näillä main keskenmenon kokenut ja osaisi vähän valaista mitä odottaa?
Pahoittelut tämmöisen negatiivisen asian tuomisesta tänne Ja paljon onnea teidän muiden odotukseen
Minä tiedän jo ettei tämä vauva jaksanut elää. Minä tunnen sen omassa olossa vaikkei varsinainen keskenmeno vielä ole alkanut. Ja tein uuden rtestinkin ja se on selvästi haaleampi plussa kuin ennen. Eli varmaan hän pieni on jo mennyt Minulla oli aiemmin päivänselvät raskausoireet mutta sunnuntai-illasta asti ne on vähentyneet.
Nyt minulla on hirveän surullinen olo ja vähän myös pelottaa miten vaikeaa siitä tulee kun tämä menee kesken. Jännittää töissä olla kun minua itkettää enkä tiedä mitä tuleman pitää.
Ei tälle mitään voi. Alussahan tämä vielä oli kun laskettu aika oli 19.12. , viikkoja tänään 5+2. Ja tällä iällä pitää ymmärtää että nämä riskit kasvaa. Voi miten mielellään sitä pientä toivoa vauvasta kuitenkin mielessään helli...
Onko teissä ketään joka olisi näillä main keskenmenon kokenut ja osaisi vähän valaista mitä odottaa?
Pahoittelut tämmöisen negatiivisen asian tuomisesta tänne Ja paljon onnea teidän muiden odotukseen
Lisel, minulla keskenmeno alkoi tuhruvuodolla, josta se parin viikonpäästä runsastui kovin krampein. Itse vuoto oli nopeasti ohi: se alkoi yöllä, ja vuodin voimakkaasti seuraavan päivän, ihan lorisemalla pyttyyn. Mukana tietenkin kaikenlaista klönttiä. Mutta seuraavana päivänä vuoto oli sitten jo kuukautisvuodon tyyppistä, niukempaa. Olihan se raskasta, mutta jospa se olisi sinullakin nopeaa ohi.
Omia kuulumisia: minähän kävin viimevikon torstaina siellä ultrassa kipujen ja vuodon vuoksi. Gyne sanoi, että keskenmeno on käynnissä, ultrassa näkyi raskauspussi 5+4, muttei muuta. Pussi oli "vettynyt" jo reunasta. Hän laittoi minulle lähetteen oysiin, se on tämän viikon perjantaina. Gyne sanoi, että saisin sieltä kohtua supistavat lääkkeet, jos ei ole jo vuotanut pois.
Sain tupla-abtibiootit kohtutulehdukseen, ei sitä vuotoa tullut kuin hieman, ja kivutkin kai oli tulehduksesta johtuvaa.
Seuraavana päivänä oysista soitettiin. Lähete oli tosiaan kohtutulehduksen takia, itse otin keskenmenon puheeksi, kun olin jotenkin jumissa ajatuksessa. Puhelimessa kyllä sanottiin, ettei noilla viikoilla välttämättä mitään näy, mutten voinut edes kuunnella pientäkäään toivoa tai lohdutusta.
Meni paripäivää, ja pelkäämäni vuoto ei alkanutkaan. Pikkuhiljaa sisäistin sen, että on olemassa mahdollisuus, että alkio on elossa. Se ei vain näkynyt. Luin, että syke näkyy vasta 25 päivää hedelmöitymisestä, ja ultrapäivänä siitä ainoasta seksikerrasta tuli 26 päivää. Tuskin se just sillä sekunnilla on edes hedelmöitynyt. Pikkuhiljaa,kun myös oireet palasivat, palasi myös toivo. Mies piti viikon mykkäkoulua, ja lakkasi edes lukemasta mun viestejä silloin keskiviikkona, kun kerroin, että alkoi vuoto ja kivut. Mies rupesk lukemaan mun viestit (watsapissa) kun laitoin pari päivää sitten, että se verentulo ja kivut oli kohtutulehdusta. Ihan tolaltaan mies on vieläkin, ja hokee vain, ettei halua lasta eikä olla missään tekemisissä sen kanssa. Kerroin, ettei tarvi, mutta koitetaan olla väleissä, sullakin on kivempi, kun ei tarvi loppuikää pelätä, millon on haastemies oven takana, vaan saatas semmonen luottamus rakennettua, että voit olla rauhassa siitä, etten sua mihinkään pakota. Nyt se sentään koitta puhua mulle. Aiheet on ihan arkisia, auton ja pyörän korjausta, mutta minusta ihan hyvä alku. En jaksa riidellä. Ei tämä tilanne minullekaan mukava ole, mutta koska en keskeytykseen pysty, on otettava, mitä annetaan. En odota mieheltä mitään, enkä halua asiaa ajatella tai haaveilla mistään. Koitan olla avoimin mielin ja antaa tilaa toisen mielipiteille. Tämä viikko on ollut vaikea, olen aika pahoinvoiva, ja tietenkin alkaa perjantain ultra jännittää.
Semmoinen hassu juttu oli, (en itsekkään tämmöisiin usko) kun silloin sieltä gyneltä tulin, ja tänne kirjoitin heti, mitä siell sanottiin, ja toki olin hyvin murheissani ja jo luovuttanut siinä, tunsin sellaisen sisäisen äänen, siis tavallaan kuin joku olisi vieressä sen mulle sanonut. Sinä saat vielä lapsen.
Tosi kummallista.
Hirveästi voimia kaikille, joilla on surua nyt.