Joulukuisten höpinät

Tää kuulostaa niin tutulta. Mulla alkaa nyt pahin helpottaa kyllä mutta ei oo edes puolta entisestä energiasta kyl vieläkään...
Mulla sama että hiljalleen helpottaa pahin väsymys mutta odotan edelleen innolla sitä toisen kolmanneksen hyvää oloa ja touhuintoa 😂
 
Tänään kävin nt ultrassa kaikki oli oikein hyvin. Laskettu aika siirty muutaman päivän aikaisemmaksi.
Pissatulehdukseen täytyi hakea kuuri ja anemia oli aika pahana.
Odotella nyt viel toinen verikoe ja pääsyä rautatankkaukseen. 👍
 
Tänään kävin nt ultrassa kaikki oli oikein hyvin. Laskettu aika siirty muutaman päivän aikaisemmaksi.
Pissatulehdukseen täytyi hakea kuuri ja anemia oli aika pahana.
Odotella nyt viel toinen verikoe ja pääsyä rautatankkaukseen. 👍
Ihanaa, että kaikki hyvin 🥰
Meillä on vasta juhannuksen jälkeen 🙄 kauheen pitkää tää odottaminen
 
Oon voinu niin huonosti taas viimeset pari päivää, esikoisesta kesti pahoinvointi kuukauden ja tästä kestäny nyt 2kk...
 
Täälläkin odottaminen tuntuu pitkältä.. Perjantaina olisi vihdoin nt-ultra, ei millään malttaisi odottaa ja samalla jännittää miten siellä menee.
Ja pahoinvointi vaivaa myös 24/7. Tässä mielenkiinnolla odotan alkaisko jo pikkuhiljaa helpottaa, kun tänään olisi eka kolmannes takana 😊😁
 
@Mamitaa Mulle ( HUS ) sanottiin että noin viikko, ja jos ei sitten ala kuulua ( kirje kotiin+ OmaPostiin jos käytössä ) kahdessa viikossa niin soittelee neuvolaan. Mulla oli keskiviikkona nt-ultra ja jo perjantaina oli tulos OmaPostissa ja seuraavalla viikolla tuli kirje.

Oon myös täällä nähnyt että joillekin kerrotaan jo siellä nt-ultran yhteydessä niistä tuloksista ja tulkinnasta, eli ilmeisesti vaihtelee alueittain.

Verikokeiden viimeisempiä tuloksia tuli Kantaan muistaakseni ultran jälkeen, vaikka kävin labrassa vissiin kolme viikkoa ennen. Osa tuloksista näkyi jo aiemmin mutta just noi seulontaan liittyvät tuli näkyviin vasta ultran jälkeen, ellen ihan väärin muista.
 
Mulle sanottiin, että lääkäri soittaa seuraavana päivänä, jos tuloksissa on jotain poikkeavaa. Jos ei puhelua kuulu, niin sitten tulee kirje kotiin. Muutaman päivän päästä tuli kirje, jossa luki ettei ole lisääntynyttä riskiä Downin syndroomaan, eikä tarvetta jatkotutkimuksille. Ultrassa ei otettu kantaa labroihin, kerrottiin vain niskaturvotuksen määrä.
 
Joo, siis mullekin kerrottiin siellä ultrassa niskaturvotuksen määrä, ja että näytti kaikki päällisin puolin hyvältä, mitä siis siinä katsomalla pystyi arvioimaan, eli kaikki oli siellä missä pitääkin jne
 
Tohtiiko tänne vielä tulla mukaan juttelemaan? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Tämä joulukuinen olisi meidän kolmas, ennestään 4v ja 2v lapset. Tähän mennessä raskaus on sujunut aika huomaamattomasti, juuri miehelle pari päivää sitten totesin, etten varmaan vieläkään olon puolesta tajuaisi olevani raskaana.
 
Eilen aamulla kun kävin vessassa niin tuli muutama tippa vaaleenpunaista vuotoo. Tänään sama juttu mutta tummempaa. Sellasta menkkamaista kipua ollu koko päivän. Nyt 12+4. Ens viikolla olis nt. Mää en kestä jos tääkin menee taas kesken😫😭
Toivotaan, että olis harmitonta! :red-heart:
 
Joko muilla on vauvan liikkeet alkaneet tuntua? Itsellä nyt 17+1 ja reilu viikon jo tuntunut myllerrystä vatsassa😍 Nyt alkaa tuntua, että oikea vauva siellä kasvaa, vaikka maha vielä onkin pieni. Etenkin yöaikaan tuntuu olevan vauhdikasta😄
 
Joko muilla on vauvan liikkeet alkaneet tuntua? Itsellä nyt 17+1 ja reilu viikon jo tuntunut myllerrystä vatsassa😍 Nyt alkaa tuntua, että oikea vauva siellä kasvaa, vaikka maha vielä onkin pieni. Etenkin yöaikaan tuntuu olevan vauhdikasta😄
Mä niin odotan liikkeitä, jos alkais vähän taas enemmän niiden turvin luottamaan. Tänään 16+4, ja vielä ei mitään tunnu! Mulla toki nyt vahvasti istukka etuseinämässä, joten voi vaimentaa menoa pitkäänkin.
 
Joko muilla on vauvan liikkeet alkaneet tuntua? Itsellä nyt 17+1 ja reilu viikon jo tuntunut myllerrystä vatsassa😍 Nyt alkaa tuntua, että oikea vauva siellä kasvaa, vaikka maha vielä onkin pieni. Etenkin yöaikaan tuntuu olevan vauhdikasta😄
Mä oon tässä jonkun viikon tunnustellut, että oisko ja kyllä ne tuntemukset on vaan lisääntynyt ja voimistunut, että eiköhän ne liikkeitä ole :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Nyt siis 16+5, aiemmin tuntunut muistaakseni paljon myöhemmin ja molemmissa onkin ollut istukka edessä vaimentamassa.
 
Takaisin
Top