Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Luin vähän hätäisesti sun postauksen aiemmin. Noinhan sä tosiaan sanoit.En siis tunne liikkeitä vielä, oon vaa googletellu liikaa koska niitten pitäis alkaa tuntumaan.. :D niin siirryin synnytyksestä googlaamiseen jo :D
Samoin minulla! :) istukka oli silloin takana ja kohtu vahvasti eteenpäin, se varmaan vaikutti. Kyllä ne potkut sitten loppua kohden toooodella tuntui ;DMulla alko tuntuu esikoisesta liikkeet jo joskus raskausviikolla 17. :) saas nähdä koska tästä toisesta alkaa sitte tuntumaan.

Mä muuten nyt jo ikuisena jouluihmisenä olen monta itkua itkenyt joulun takia. Mun tuurilla synnytän jouluaattona. Olishan se paras lahja, mutta jotenkin tylsää olisi lapsenkin kannalta. Toivon että tulisi ennen joulua, tai sit joulun jälkeen.... suuret on murheet, mutta en sairaalakammoisena millään haluisi viettää joulua sairaalassa![]()
Minä oon kans laskenu, että jos menee yliajalle ja vaikka lopulta käynnistykseen, niin pitäis syntyä niin, että pääsisin jouluks kotiin! Meillä taitaa olla la paljon aikaisemmin, kuin teillä?
Mutta olen siis jouluihminen henkeen ja vereen, ja harmittais ihan kauheesti olla jouluaatto sairaalassa. Toki, oishan se helppoa, kun ei tarviis joulua laitella, mutta toivon todella, että saan viettää joulun perheen kanssa kotona! ♡
Toivotaan, että myös te saatte viettää joulun kotona!!
Mä muuten nyt jo ikuisena jouluihmisenä olen monta itkua itkenyt joulun takia. Mun tuurilla synnytän jouluaattona. Olishan se paras lahja, mutta jotenkin tylsää olisi lapsenkin kannalta. Toivon että tulisi ennen joulua, tai sit joulun jälkeen.... suuret on murheet, mutta en sairaalakammoisena millään haluisi viettää joulua sairaalassa![]()
Onkos kukaan saanu suoraa kysymystä raskaudesta? Sen näkee kuulemma naamasta...

Oli huojentavaa nähdä eilen neuvolan lääkäriajalla vauva nopeasti kun ultrasivat. Kerkesin jo epäillä kun oireet oli aikalailla kadoksissa, että onko tää kaikki ollut vaan unta :D Sydänäänetkin ekaa kertaa kuulin. Toivoin, että rakenneultra aikaa olis jo saanut, mutta postitse tulee kuulemma aikavaraus sitten, sokerirasitukseen ens viikon pe. Onko muut käyneet?
Miten nimimerkki vaihdetaan täällä?