Joulukuiset 2018

Joo kyllä se veriryhmä selvitetään siinä verikokeessa. Ainakin neuvolassa ne sen äitiyskorttiin kirjottavat sen verikokeen jälkeen.

En siis tunne liikkeitä vielä, oon vaa googletellu liikaa koska niitten pitäis alkaa tuntumaan.. :D niin siirryin synnytyksestä googlaamiseen jo :D
Luin vähän hätäisesti sun postauksen aiemmin. Noinhan sä tosiaan sanoit. :p Mä jo innostuin, että nyt meistä joku jo tuntee liikkeet. Ei siihenkään enää kauheen kauaa pitäis mennä.

Mulle ultrassa sanottiin että rv20 tienoilla yleensä alkaa liikkeet tuntumaan :) joillain ennen ja joillain jälkeen. Eli noin 2kk vielä :/

Mulla alko tuntuu esikoisesta liikkeet jo joskus raskausviikolla 17. :) saas nähdä koska tästä toisesta alkaa sitte tuntumaan.

Mulla alko tuntuu esikoisesta liikkeet jo joskus raskausviikolla 17. :) saas nähdä koska tästä toisesta alkaa sitte tuntumaan.
Samoin minulla! :) istukka oli silloin takana ja kohtu vahvasti eteenpäin, se varmaan vaikutti. Kyllä ne potkut sitten loppua kohden toooodella tuntui ;D

Mulla veriryhmä luki myös siellä Omakannan verikoetuloksissa.

Viimeksi tunsin 18+0, silloin oli istukka edessä. Nyt sain juuri kuulla että istukka on takaseinällä/sivulla, joten innolla odotan että liikkeet tuntuisivat vielä aiemmin :)

Mulla myös liikkeet edellisestä tuntui ehkä n. 17+ viikolla aika varmasti ja 18+ viikolla tuntui jo kädelle mahan läpi, vaikka kohtu on taaksepäin kallistunut. Sillä sitten olenkin tässä vähäsen kuulostellut, tuntuuko liikkeet jo.. :) Välillä jämerää möyrintää ja jotain pientä kuplintaa tuntuu, mutta en kyllä uskalla niitä liikkeiksi vielä sanoa. Nyt rv 14+1 (np-ultrassa koko 4 pv isompi). Ehkä viikon päästä jos tuntemukset voimistuu, niin sanon jo, että nämä on nyt niitä. Voi ku jännää :joyful:

Tänään kävin neuvolassa ja sydänäänetkin kuului tosi helposti ja kovaa! :grin

Mä muuten nyt jo ikuisena jouluihmisenä olen monta itkua itkenyt joulun takia. Mun tuurilla synnytän jouluaattona. Olishan se paras lahja, mutta jotenkin tylsää olisi lapsenkin kannalta. Toivon että tulisi ennen joulua, tai sit joulun jälkeen.... suuret on murheet, mutta en sairaalakammoisena millään haluisi viettää joulua sairaalassa :(

Mä muuten nyt jo ikuisena jouluihmisenä olen monta itkua itkenyt joulun takia. Mun tuurilla synnytän jouluaattona. Olishan se paras lahja, mutta jotenkin tylsää olisi lapsenkin kannalta. Toivon että tulisi ennen joulua, tai sit joulun jälkeen.... suuret on murheet, mutta en sairaalakammoisena millään haluisi viettää joulua sairaalassa :(

Minä oon kans laskenu, että jos menee yliajalle ja vaikka lopulta käynnistykseen, niin pitäis syntyä niin, että pääsisin jouluks kotiin! Meillä taitaa olla la paljon aikaisemmin, kuin teillä?
Mutta olen siis jouluihminen henkeen ja vereen, ja harmittais ihan kauheesti olla jouluaatto sairaalassa. Toki, oishan se helppoa, kun ei tarviis joulua laitella, mutta toivon todella, että saan viettää joulun perheen kanssa kotona! ♡
Toivotaan, että myös te saatte viettää joulun kotona!!

Minä oon kans laskenu, että jos menee yliajalle ja vaikka lopulta käynnistykseen, niin pitäis syntyä niin, että pääsisin jouluks kotiin! Meillä taitaa olla la paljon aikaisemmin, kuin teillä?
Mutta olen siis jouluihminen henkeen ja vereen, ja harmittais ihan kauheesti olla jouluaatto sairaalassa. Toki, oishan se helppoa, kun ei tarviis joulua laitella, mutta toivon todella, että saan viettää joulun perheen kanssa kotona! ♡
Toivotaan, että myös te saatte viettää joulun kotona!!

18.12. ar mukaan, kuukautisten 15.12.,saa nähdä mihin vielä np-ultrassa asettuu.
Mies vihaa koko joulua, ja joulukuuta hänelle ei sinällään väliä ole, kunhan ei viimiseen päivään mene :D

Täällä olis jouluihminen kanssa, jonka la ekan ultran perusteella on 25.12. saapi nähdä missä vietetään joulu tai jopa uusivuosi. Olen yllättänyt itseni ja ajatellut et ihanaa, mä en tee joulun eteen tänä vuonna mitään, hmmmh hormoonit!

Onkos kukaan saanu suoraa kysymystä raskaudesta? Sen näkee kuulemma naamasta...

Mulla on yks kaveri joka näkee naamasta raskaana olevat, mut se ei onneks suoraan kysy asiasta kun voihan olla ettei toinen edes tiedä olevansa raskaana :)

Voi eii kuulin eilen että kylällä juorutaan nyt et täällä on joku muukin raskaana kun vaan se yksi joka synnyttää jo kohta :D Nyt ihmiset kuulemma pohtii ja kyylää et kukahan se vois olla. Toivottavasti pääsis edes kuukauden vielä matalalla profiililla. Nää on näitä tuppukylän ihania puolia..

Eveliina, aika hauska juttu :grin Aina kuvittelen ittekki asuvani pienellä paikkakunnalla, mutta syntyy täällä vuosittain silti yli 100 lasta silti :angelic:

Voin vain kuvitella, kuinka mummelit teidän kylillä kyylää jokaisen alle 45 vuotiaan ja kyselee joka toiselta, onko tämä raskaana :hilarious:

Oli huojentavaa nähdä eilen neuvolan lääkäriajalla vauva nopeasti kun ultrasivat. Kerkesin jo epäillä kun oireet oli aikalailla kadoksissa, että onko tää kaikki ollut vaan unta :D Sydänäänetkin ekaa kertaa kuulin. Toivoin, että rakenneultra aikaa olis jo saanut, mutta postitse tulee kuulemma aikavaraus sitten, sokerirasitukseen ens viikon pe. Onko muut käyneet?

Oli huojentavaa nähdä eilen neuvolan lääkäriajalla vauva nopeasti kun ultrasivat. Kerkesin jo epäillä kun oireet oli aikalailla kadoksissa, että onko tää kaikki ollut vaan unta :D Sydänäänetkin ekaa kertaa kuulin. Toivoin, että rakenneultra aikaa olis jo saanut, mutta postitse tulee kuulemma aikavaraus sitten, sokerirasitukseen ens viikon pe. Onko muut käyneet?

Joo, sokerirasituksessa itse kävin viime viikolla. Olihan se litku taas vähän huonon makusta, mut hyvin meni aika puhelinta selaillessa ja välillä tv:tä katsellessa.:)

Takaisin