Joulukuiset 2018

Mulla jo 9+4 ja ainoa todiste että masussa saattais joku asustella on plussa testi ja tää pahoinvointi.... ei löydy kotoa edes doppleria eikä olla varhais ultraankaan menty. Niin ja neuvolassakaan ei viel kuunneltu sydän ääniä... 2,5viikkoa ultraan.

Kyllähän se kokoajan mietityttää että onko kaikki ok. Esikoisessa oli vielä vähemmän oireita enkä silloinkaan käynyt ylimmääräisissä ultrissa tai kuunnellut sydän ääniä. En kyl ymmärrä miten silloin pysty oleen niin zen

Wau! Mä en pystyis.. Jouduin menee varhaisultraanki ku olin varma että ei kaikki voi olla hyvin näin pitkän yrityksen jälkeen yhtäkkiä.. Mutta sielä ainaki oli, mullaki on nyt laskujen mukaan 9+0 tänää ja ultran mukaan se 9+4.. Mietin just et pitääkö hakee raskaustesti viel XD mutta ehkä se on neuroottista, ei oo ihmeellisiä kipuja tai mitään vuotoja ollut nii kai sielä kaikki hyvin.. :D

Mulla jo 9+4 ja ainoa todiste että masussa saattais joku asustella on plussa testi ja tää pahoinvointi.... ei löydy kotoa edes doppleria eikä olla varhais ultraankaan menty. Niin ja neuvolassakaan ei viel kuunneltu sydän ääniä... 2,5viikkoa ultraan.

Kyllähän se kokoajan mietityttää että onko kaikki ok. Esikoisessa oli vielä vähemmän oireita enkä silloinkaan käynyt ylimmääräisissä ultrissa tai kuunnellut sydän ääniä. En kyl ymmärrä miten silloin pysty oleen niin zen

Olisko niin että tieto lisää tuskaa tässäkin asiassa :D.
En kans ensimmäisestä jännittänyt yhtään näin paljoa alussa. Oli jotenkin niin varma olo. Ja oli muuten monesta muustakin asiasta varma olo nuorempana. Nykyään sitä ei ole enää yhtään niin varma omista päätöksistään tms, vanhuus ei tule yksin? :hilarious: Ehkä on ihan hyvä että tää on meidän viimeinen.. vai onkohan :joyful::p.

Mulla tänään erikois huono olo päivä,alkoi heti aamusta ja oikein oksetti mutta meni ohi sitten,mietin olisko vaan pitänyt niin olisin päässy oloista heti! :D kyllä teki tiukkaa syödä tuorepuuroa:depressed:

2688ed08b90f970c67d853546ee8150a

Kohdussa on yksi raskausontelo jossa ei vielä ensiavun huonolla ultralla nähty sykettä, toinen munasarjoista on turvoksissa eli epäily on myös kohdun ulkopuolisesta raskaudesta, hcg oli 55000.... RV 7+2.
Tuli sitten tällainen äitienpäivä viikonloppu meille :(

Kohdussa on yksi raskausontelo jossa ei vielä ensiavun huonolla ultralla nähty sykettä, toinen munasarjoista on turvoksissa eli epäily on myös kohdun ulkopuolisesta raskaudesta, hcg oli 55000.... RV 7+2.

Ei hemmetti!! Voimia ihan hirmuisesti<3 kyllä on epäreilua tää elämä..

Onko sulla ollu muuten mitään oireilua, mikä liittyisi kohdunulkoiseen?
Itse pelkään sitä kovasti, kun jomottelee vasempaan munikseen..

2688ed08b90f970c67d853546ee8150a

Oli onneksi väärä hälytys!! Tarkempi tutkimus paljasti raskauden 6+1 vahvasti oikealla paikalla. Kivut ja munasarjamuutoksen aiheutti ilmeisesti kiinnikkeet sektioista...

Oho, onpas täällä nyt laidasta laitaan tilanteita. Arianrhodille paljon tsemppiä ja voimia, toivotaan että tilanne vielä selviäisi parhain päin! :Heartred Ja olipas Odottajalla ihania uutisia! :)

Muoks. Ihana juttu Arianrhod, varmasti iso helpotus! :happy:

Takaisin