Joulukuiset 2018

Ääh ikävää odottaja.. :( toivotaan että on harmitonta, kuitenki ihan kivutonta ollu?
Hitto ehkä mä ite lopetan tän epäilemisen omalla kannalla, kuitenkin niin helppoa ja ongelmatonta ollut että melkee hävettää että epäilee välillä onko asiat hyvin.. :/

Uusi joulukuinen täällä hei! Olen lueskellut taustalla foorumia jo jonkin aikaa, mutta oma raskaus tuntuu vielä niin epätodelliselta, etten ole uskaltanut mukaan. Vertaistuen tarve näin esikoisen odottajalle on kuitenkin suuri kaiken uuden keskellä, joten ehkä miekin nyt uskaltaudun mukaan, kun viikkoja on 8+5 :)

Tsemppiä Odottajalle, toivottavasti oireet ovat harmittomia. Itse heräsin viime yönä voimakkaisiin kuukautiskipumaisiin kipuihin ja säikähdin kunnolla. Kipu meni kuitenkin ohi, eikä vuotoa tai muita oireita ole ollut, joten luotan, että kaikki on kunnossa ja kohtu vaan kipuilee kasvuaan.

Tervetuloa Trixie! :) Eiköhän se tosiaan ollu ihan raskauteen kuuluvaa normaalia kipua, kuulostaa ihan samanlaiselta mitä itelläki on paljo..

Nyt ei taidakkaan enää paljoa tulla uusia, toivottavasti kukaan ei enää tipahtais porukasta keskenmenon takia!

Tervetuloa Trixie! :) täällä yksi epätodellisuudentunteen kanssa taisteleva.. :) mulla sitä perus pikkukipua välillä kanssa, mutta vuotoja ei oo ollu yhtään :) odottelen nt ultraa kun kuuta nousevaa, se on vasta 31.05.. :D onneks aika menee nopeesti :) minä kanssa odotan esikoista.. :)

Kyllä täälläkin on näitä repäisy kipuja alamahassa,välillä joutuu aivan kippuraan mennä että pystyy olla :) tervetuloa,ja toivottavasti ei tulis mitään mutkia matkaan enää kellekkään❤

Mulla ei repäisykipuja oo oikee ollenkaan, mutta perus juilimista vähän välii.. :) vatsa pömpöttää iltasin aika hurjana ja rintaliivi ostoksille pitäis matkata :D

Just katoin sama että maha on iltaisin kun pallo,jos en olis kotona vaan niin kyllä joku kysyis :Dja just tilasin uudet rintaliivit nyt täytyy tilata isommat ku tuntuu että pursuu yli joka paikasta :D

Tervetuloa mukaan Trixie :)

Oon ollut vähän hiljaisempi viime päivinä kun on ollut koko ajan jotain tekemistä. Ollaan kyllä ulkoiltu myös niin paljon ja nautittu täysillä auringosta. :)

Arvasin niin tämän etten nuku tänä yönä paljoakaan :D Tämmönen stressihiiri kun oon ja huominen np-ultra jännittää kamalasti!! Onneksi sentään on jo klo 9.40 niin ei tarvii koko päivän stressata sitä.. Vihdoinkin pääsee kurkistamaan mitä pienelle siellä kuuluu, toivotaan parasta!<3

Ehdin jo tuonne toiseen keskusteluun laittaa nuo ultrakuulumiset, mutta lyhyesti vielä että ultrassa oli kaikki hyvin ja pikkuinen olikin isompi kuin mitä oltiin laskettu. Nyt menossa jo rv 12+5. Olo mitä onnellisin <3

Innokas ja kirkkaus tsemppiä kovasti teillekin ultraan. :)

Jee mahtavaa mama!! <3 mulla vielä jokunen viikko siihen, ääh ei jaksa oottaa ar ultrassa kaikki oli hienosti ja toivotaan että edelleen sitten nt ultrassa :) ens viikolla labroihin (en ees muista mitä kaikkia arvoja ottaa) :D sukupuolitauti ja sown syndrooma seulonta on ainoo mitä muistan :D enkä ees muista pitikö ennen sitä olla pissaamatta mielellään 2h? :D Jara mä oo nyt jo tehny sellasen vatsa kollaasin ja siitä huomaa paljon on turvonnu vatsa palloks siitä 5+5 tähän 9+4 ajassa :D

Kiitos Nadine :)

Tuosta virtsanäytteestä niin sitä suositellaan tekemään aamulla tai aamupäivällä niin, että edellisestä virtsaamisesta on kulunut vähintään 4, mutta mielellään 6 tuntia. Tälläisen ohjeistuksen olen itse saanut.

Uusi joulukuun odottaja täällä hei!
Olen lueskellut teidän juttuja, mutta en ole aiemin uskaltanut vielä liittyä seuraan, kun on ollut tästä hommasta niin epätodellinen olo. Tänään kävin kuitenkin alkuraskauden ultrassa ja siellä pieni ❤️ sykki kovasti. Nyt siis menossa 7+3 ja la ajoittuu sitten ihan joulukuun lopulle.

Odotan ensimmäistä, joten tämä vertaistuki ja tietopankki sivusto tulee kyllä tarpeeseen. Oireet eivät ole olleet järkyttävää iltaturvotusta ja väsymystä lukuunottamatta kovin voimakkaita ja se on varmasti osalrosa lisännyt ufo tunnetta tästä raskaudesta. Josko sitä muutaman viikon päästä jo uskoisi itsekin :)

Takaisin