Joulukuiset 2018

Tuttavani, joka kirjottaa fitfunfamily blogia, kirjotti blogissaan et ne sai ton nipt tutkimuksen kautta tietää sukupuolenki! Et jos pääsee pienen verikokeen avulla tietää sukupuolen jo pari kuukautta aiemmin ko yleensä ni mä meen heti ottaa sen verikokeen :grin
Itellekää ei oo välii vaikka ois down, toki tois lisähaastetta, mutta ihan yhtä rakas ois :Heartred
Eikä silläkää välii kumpi tulee mut ois nii ihana alkaa jo hankkii oikeen värisii vaatteita ym :love7

Kiitos vastauksista! :) mekin päätettiin et mennään seulontaan :) 18.5 lähtien viikko eteenpäin jossai siinä pitää labroissa käydä ja ultra sit 31.05 :)

Tiedättekö kauanko noilla seulontalabroilla menee valmistua? Meillä katsotaan riski heti ultran jälkeen, joten ne varmaan pitäisi olla ultraan mennessä valmiit. Varasin labran ens maanantaille, kun ultra on sitten seuraavan viikon torstaina. Ehtiiköhän ne noin.. Neuvolatäti oli laittanut mulle labra-ajan jo eiliselle, eli yli 2vk ultraan, mutta jouduin siirtämään sen.

Mulla tuli ainaki samana päivänä nettiin jo tulokset.

Meillä ainakin ohjeena neuvolasta ja äippäpolilta, että viikkoa aiemmin pitää käydä seulonta verikokeissa, koska niissä saattaa kestää pidempää. Itse siis kävin tiistaina ja NT-ultran sain 22.5 eli pari viikkoa siitä. Tosin labran varasin myöhemmin kun ultran ja sanoivat sieltä myös että ainakin viikkoa aikaisemmin käytävä labroissa. Ny-ultrassa olis jo viikkoja 12+0

Mä meen vasta maanantaina labroihin ja jo sit perjantaina nt-ultra, toivotaan et ehtii. Tosin ultra kun tuli kuukautisista lasketun mukaan ja luultavasti mulla viikkoja on vähemmän silloin niin saattaa olla et joutuu mennä uudelleen.

Mulla nt-ultrassa viikkoja laskujen mukaan 11+6 mutta varhaisultran mukaan 12+3 :D et katsotaan sit sielä mikä todellinen aika on :) labraan meen varmaan 18.05 tai jotain sellasta nii rutkasti aikaa ku ultra 31.05 :)

Onko muilla vieläkin sellane epätodellinen olo että kasvaako sielä oikeesti joku? Mulla välillä semmonen fiilis ja se vähän huolestuttaa.. :o

Onko muilla vieläkin sellane epätodellinen olo että kasvaako sielä oikeesti joku? Mulla välillä semmonen fiilis ja se vähän huolestuttaa.. :o

Mulla on just semmonen olo. Pitäis olla rv 6+5 mut ei oikein tunnu miltään. Mitä nyt vähän etoo ja väsyttää ja rinnat on kipeet :D Mutta jotenkin sitä ootti enemmän oloja!

Onko muilla vieläkin sellane epätodellinen olo että kasvaako sielä oikeesti joku? Mulla välillä semmonen fiilis ja se vähän huolestuttaa.. :eek:
On todellakin. Helpottaa sitten kun pääsee ultraan, tai jos onnistuu kuulemaan sydänäänet kotona ennen sitä. Mutta tää vaihe on niin tylsä!

Onko muilla vieläkin sellane epätodellinen olo että kasvaako sielä oikeesti joku? Mulla välillä semmonen fiilis ja se vähän huolestuttaa.. :eek:

Jep! Vaikka ar-ultrasta on reilu viikko niin heti noin vuorokausi sen jälkeen iski taas uudelleen se ihmetys, et oikeestikko siellä joku on :grin

Onhan semmonen olo onko siellä ketään vai ei,onneksi maanantaina se selviää!❤❤❤välillä ku iltaisiin turvottaa maha niin tuntuu että on! :)

Vaikka ultrassa pieni nähty on siltikin ollut epätodellinen olo ja hiukan vieläkin. Helpotti kyllä paljon kun toissapäivänä löysin sydänäänet omalla dopplerilla :)

Kiva että muillakin on epätodellinen olo. Just sanoin miehelle, et toivottavasti maanantaina saadaan neuvolassa kuulla sydänäänet. Silloin 8+5

Mullakin on vaikeuksia uskoa että siellä oikeesti on joku, vaikka ekalla neuvolakäynnillä kuultiin sydänäänetkin. Varmaan oireitten vähyyskin vaikuttaa kun olo ei eroa normaalista juuri ollenkaan :rolleyes:

Joo on kyllä välillä epätodellinen olo. Yrittänyt olla nyt stressaamatta, vaikka on päiviä ettei oireita juuri ole. Luotan siihen ar-ultraan ja omiin tuntemuksiin. :)

Mulla myös epätodellinen olo, ja ekaa neuvolaa + ar-ultraa kuumeisesti odottelen..! Reilu viikko niihin aikaa.
Oireiden vähyys sen aiheuttaa. Jos oksentelis joka päivä niin asia tuntuisi todemmalta, vaikka oikeestihan tässä pitäis olla tosi tyytyväinen ettei pahoinvointia ole ollut :)
Huimausta, väsymystä sitten senkin edestä :D

Okei eli en selvästi oo ainoo.. :D mä oo varhaisultrassa käyny, eikä ne neuvolassa sydänääniä kokeillu edes kuulla.. Nyt seuraava ultra vasta 31.05.. :o kai sitä täytyy vaa uskoo että siellä joku on.. :) mullakin hyvin vähäoireista, väsymystä ja pientä etovaa oloa jos jää syömisten väliin liian pitkä tauko.. :D

Mulla jo 9+4 ja ainoa todiste että masussa saattais joku asustella on plussa testi ja tää pahoinvointi.... ei löydy kotoa edes doppleria eikä olla varhais ultraankaan menty. Niin ja neuvolassakaan ei viel kuunneltu sydän ääniä... 2,5viikkoa ultraan.

Kyllähän se kokoajan mietityttää että onko kaikki ok. Esikoisessa oli vielä vähemmän oireita enkä silloinkaan käynyt ylimmääräisissä ultrissa tai kuunnellut sydän ääniä. En kyl ymmärrä miten silloin pysty oleen niin zen

Takaisin