Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
onnellisuus miehen kanssa kasvoi
lääkäri halusi sitten vielä tarkistaa tilanteen 4 päivän kuluttua 28.4 jolloin hcg oli noussut 13600
samalla ultrattiin ja näkyi ruskuaispussin ja pienen pieni sikiö
eli rv 5+2.
Kyllä nuo verenvuodot pelästyttää. Ja nyt siis 6+2Voimia täältäkinMinä poistun foorumilta, selvästi keskenmeno. Onnea muille odottajille! :)

Eilen menin sanomaan ääneen että pahoinvointi on helpottanut, niin eiköhän tänään ollut pakko halata ämpäriä autossa kun vein miestä töihin.. Kohta aika neurologille missä puhutaan epilepsialääkitys kuntoon raskauden ajaksi. Osin mietityttää lähteä muuttamaan lääkitystä kun mahaasukin vointia ei ole vielä mitenkään tarkistettu :/ siitä aion kyllä huoleni ilmaista... nyt viikot 7+6
Oon pahoillani, kovasti voimia jatkoon!Minä poistun foorumilta, selvästi keskenmeno. Onnea muille odottajille! :)

Vuoto on melkein loppu, mutta kivut jatkuu ja aamulla tuli hyytymäkin. Neuvola ei perunu vielä 13.6. aikaa, jos ei olekaan keskenmeno. Itse olen kyllä aika varma. Sitä se tiesi se mun eilinen outo olo, että onko jotain pielessä. Oottelen yhteyttä polilta, että tarkastavat tilanteen. Tänään tuli postissa nt-ultra-aika, 24.5. Heips taas ja pahoittelut hiljaiselosta [emoji16]
Testiä ei tullut tehtyä, menkat alkoivat (vaikkakin aika erikoisina: ensin tuli hieman verta, loppui kokonaan, parin päivän päästä alkoi normaalisti). Raskausoireiden vuoksi mietin, että taisi olla varhainen keskenmeno. En sitten testiä tehnyt.
Me ollaan miehen kanssa puitu tätä asiaa siitä asti ja hän on ilmoittanut, ettei enää lapsia tule koskaan haluamaan. Sanoi, että olisi varmasti lähtenyt menemään jos olisin ollut raskaana. Ettei pystyisi siihen enää (hänellä kaksi vanhempaa lasta ennestään).
Nyt siis meillä on käyty keskustelua siitä, jäänkö minä suhteeseen jossa en tule saamaan lapsia. Ennestään minulla ei lapsia ole. On ollut hieman rankkaa.. [emoji17]
Joitain päiviä sitten aloin ihmettelemään pinkeetä alavatsaa ja nyt on tullut paniikki, että voisiko se mahdollinen vauva olla kuitenkin kyydissä. Mielenrauhaa en taida saada ennen testin tekoa, eli ostoksille on mentävä. Varmasti on nega ja tää on vaan mielikuvituksen tuotetta tässä kamalassa elämäntilanteessa.
Toivotan hirveästi onnea teille kaikille, nauttikaa [emoji173]️
Odottaja76 voimia täältäkin! <3 mulla oli tammikuussa varhainen keskenmeno, sillon olivat kanssa nihkeitä perumaan, mutta peruin sit itse vastaajaan. Tosin mä tein negatestin varmistukseksi.. Olitko sä käyny varhaisultrassa (anteeks en muista) ...